-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів: с. Горбок, с. Дерцен, с. Завидово, с. Негрово, с. Макарьово, с. Пістрялово, с. Ромочевиця, с. Лавки, с. Шенборн, с. Барбово, с. Залужжя на території Мукачівської міської територіальної громади Закарпатської області
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період уточнення:
06.09.2023 11:41 - 16.09.2023 00:00
Відповідь надана
6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
Номер:
b30e5a9a13654c409f7acd089dcfc050
Дата опублікування:
15.09.2023 11:27
Опис:
Доброго дня, Замовнику,
Програма Геодезична інформаційна система 6 є ліцензійним програмним продуктом, постачається як з однокористувацькими так і мережевими електронними USB ключами на задану кількість користувачів.
Виходячи з вище наведеного вимога у п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати, зокрема: копію ліцензії на право легального використання програмного забезпеченням, в тому числі - Геодезичної Інформаційної Системи 6.
Є прямим посиланням на дане програмне забезпечення.
Враховуючи зазначене, просимо уточнити в вимогах наявність ліцензії на право легального використання програмного забезпеченням, в тому числі - Геодезичної Інформаційної Системи 6 або ліцензії на програмне забезпечення, що є аналогом (еквівалентом) ГІС 6.
Відповідь:
З порушеного вами питання повторно повідомляємо наступне. Повторно зазначаємо, що в тендерній документації не зазначено вимог щодо використання конкретного програмного забезпечення, а лише вимагається використання ліцензійного програмного забезпечення, що передбачено чинним законодавством України
Дата відповіді:
18.09.2023 11:54
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
9ecddc24a15f4b7f97ad09b1a0c00681
Дата опублікування:
15.09.2023 11:23
Опис:
Шановний замовнику!
Учасник, що дана вимога згідно розділу V. Оцінка тендерної пропозиції пункту 2 Інша інформація тендерної документації, а саме «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) (або новіше), виданий органом сертифікації на учасника процедури закупівлі» є дикримінайною та такою, що штучно обмежує коло учасників даної закупівлі.
Наявність у сертифікату на систему управління якістю впливає на якість послуги, яка має бути надана за результатами укладеного договору.
Крім того, чинне законодавство із землеустрою не вимагає від Виконавців послуги наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), необхідного для виготовлення землевпорядної документації. А чинне законодавство згідно ст.26 ЗУ «Про землеустрій» встановлює, що сертифікований інженер-землевпорядник є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Просимо Замовника внести відповідні зміни.
Відповідь:
Повторно повідомляємо. Замовник вважає, що дана вимога не є дискримінаційною. Метою даної закупівлі є наповнення місцевого бюджету, отже учасники, які мають відповідний сертифікат додатково підтверджують свою здатність надати відповідні послуг в повному обсязі та встановлені Замовником терміни
Дата відповіді:
18.09.2023 11:53
Відповідь надана
вимоги до предмета закупівлі
Номер:
7bfdb4f5636d4ce4b65bcf3fcad5a4ca
Дата опублікування:
14.09.2023 14:53
Опис:
У розділі Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація учасник повинен надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) (або новіше), виданий органом сертифікації на учасника процедури закупівлі. Наголошуємо, що акредитація органів з оцінки відповідності здійснюється на добровільних засадах, що визначено статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», та Положенням про Національне агентство з акредитації України, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 13.07.2020 року № 1318 (пункт 7). Просимо надати роз’яснення на основі яких законів, постанов, наказів чи нормативних актів замовник вимагає сертифікати, що в свою чергу, звужує значним чином коло потенційних учасників та встановлюються дискримінаційні та такі, що обмежують конкуренцію умови.
Відповідь:
Замовник вважає, що дана вимога не є дискримінаційною. Метою даної закупівлі є наповнення місцевого бюджету, отже учасники, які мають відповідний сертифікат додатково підтверджують свою здатність надати відповідні послуг в повному обсязі та встановлені Замовником терміни.
Дата відповіді:
15.09.2023 09:42
Відповідь надана
6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
Номер:
2f654494bff442ddb6d84d5ace09478d
Дата опублікування:
14.09.2023 11:00
Опис:
Доброго дня.
Згідно тендерної документації предметом закупівлі: Проведення нор-мативної грошової оцінки земель населених пунктів: с. Горбок, с. Дерцен, с. Завидово, с. Негрово, с. Макарьово, с. Пістрялово, с. Ромочевиця, с. Лавки, с. Шенборн, с. Барбово, с. Залужжя на території Мукачівської міської тери-торіальної громади Закарпатської області.
У даній тендерній документації зазначено, що в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати, зокрема: копію ліцензії на право легального використання програмного забезпеченням, в тому числі - Геодезичної Інформаційної Системи 6.
Проте, така вимога є дискримінаційною з огляду на те, що участь у закупівлі зможуть прийняти лише учасники, які мають у наявності лише зазначене програмне забезпечення. Така вимога обмежує участь інших учасників, що мають ліцензії на інше аналогічне (еквівалентне) програмне забезпечення. Аналогічним (еквівалентним) програмним забезпеченням є Digitals, Норматив +, ArcGIS, QGIS та інші.
З чого слідує необхідність внесення змін до п.6. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Інформація про технічні, якісні та кількісні характери-стики предмета закупівлі».
Та викласти у такій редакції:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тен-дерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 3 до тендерної документації).
В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати, зокрема:
- копію ліцензії на право легального використання програмного забез-печенням, в тому числі – ГІС 6, Digitals, Норматив +, ArcGIS, QGIS та інші.»
Пропонуємо Замовнику привести Тендерну документацію в повному обсязі до вимог чинного законодавства України та внести відповідні зазначені зміни.
Відповідь:
Доброго дня. З порушеного вами питання повідомляємо наступне. Повторно зазначаємо, що в тендерній документації не зазначено вимог щодо використання конкретного програмного забезпечення, а лише вимагається використання ліцензійного програмного забезпечення, що передбачено чинним законодавством України.
Дата відповіді:
15.09.2023 09:21
Відповідь надана
предмет закупівлі
Номер:
76823b3c164645c8bcb1d98cff65e478
Дата опублікування:
13.09.2023 16:36
Опис:
Шановний Замовнику!
Ви виправили невірний Код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги, на інший, який теж невірний, а саме зазначили Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Проте, у закупівлі у вас вказано інший, а саме: Код ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги.
Відповідь:
Дякую, виправлемо
Дата відповіді:
14.09.2023 09:29
Відповідь надана
предмет закупівлі
Номер:
e86e0655d6fc46a1a3c24c20b81bc631
Дата опублікування:
13.09.2023 15:25
Опис:
Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу на невідповідність Коду ДК 021:2015 в тендерній документації та на майданчику й у плані закупівель. На титульному аркуші тендерної документації та у додатку №6 до тендерної документації зазначено Код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги. Проте на майданчику у «Описі окремої частини або частин предмета закупівлі» та у плані закупівель вказано інший код предмету закупівлі, а саме: Код ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги. Враховуючи зазначене, предмет закупівлі зазначений у тендерній документації не відповідає предмету закупівлі визначеному на майданчику у «Описі окремої частини або частин предмета закупівлі» та у плані закупівлі.
Вами 12.09.2023 о 16:19 надано відповідь щодо внесення змін, проте у новій редакції тендерної документації, опублікованої 13.09.2023 о 11:04, відповідні зміни так і не було внесено.
Відповідь:
внесено зміни
Дата відповіді:
13.09.2023 15:57
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
9cf45e8e6fde4f6eb2790f3951e463e6
Дата опублікування:
13.09.2023 13:12
Опис:
Ознайомившись зі змістом Тендерної документації на закупівлю, вважаємо, що окремі її умови НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», ПОРУШУЮТЬ ПРАВА ТА ІНТЕРЕСИ потенційних учасників закупівлі, а також СТВОРЮЮТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТА ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ.
Насамперед, це стосується вимоги Замовника встановленої у додатку 2 до Тендерної документації, а саме: «Учасник повинен надати ДОВІДКУ, ДАТОВАНУ ДО КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПРИЙОМУ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ОТРИМАНУ ВІД ЗАМОВНИКА даних торгів, про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору».
Вимога щодо отримання довідки від Замовника ПРЯМО ПОРУШУЄ норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме приписи ст. 12 Закону в частині – «конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій / пропозицій» , адже замовник та учасник має право на електронне СПІЛКУВАННЯ ЛИШЕ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ УПОВНОВАЖЕНОГО ОРГАНУ, а не при особистій зустрічі зі складанням паперового документу (довідки).
Проводячи «відкриті торги» замовник має керуватися приписами ст.23 Закону. Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимога Тендерної документації про надання у складі пропозицій Учасника довідки від Замовника, ГРУБО ПОРУШУЄ передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та не стосується предмету закупівлі й відповідно МАЄ БУТИ ВИКЛЮЧЕНА ШЛЯХОМ ВНЕСЕННЯ ВІДПОВІДНИХ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Відповідь:
Дана довідка надається в довільній формі, не вимагає додаткових вимог, тому не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
14.09.2023 09:45
Відповідь надана
інформація про технічні вимоги до предмета закупівлі
Номер:
1688957e387344ab860f2f24e41cb27a
Дата опублікування:
13.09.2023 13:03
Опис:
У п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати, зокрема: копію ліцензії на право легального використання програмного забезпеченням, в тому числі - Геодезичної Інформаційної Системи 6.
Проте, така вимога є дискримінаційною з огляду на те, що участь у закупівлі зможуть прийняти лише учасники, які мають у наявності лише зазначене програмне забезпечення. Така вимога обмежує участь інших учасників, що мають ліцензії на інше аналогічне (еквівалентне) програмне забезпечення.
Також, Антимонопольним комітетом неодноразово визнавались зазначені вимоги дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію.
Звертаємо вашу увагу, що встановлена вимога порушує ч.3 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" у якій зазначено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Враховуючи зазначене, просимо уточнити в вимогах наявність ліцензії на право легального використання програмного забезпеченням, в тому числі - Геодезичної Інформаційної Системи 6 або ліцензії на програмне забезпечення, що є аналогом (еквівалентом) ГІС 6.
Відповідь:
В тендерній документації не зазначено конкретна назва програмного забезпечення, а є вимога що програмне забезпечення має бути ліцензійним. Тому дана вимога не є дискримінаційною
Дата відповіді:
14.09.2023 09:55
Відповідь надана
предмет закупівлі
Номер:
744dceeaf9e341ec944c0557f5ad9656
Дата опублікування:
12.09.2023 14:27
Опис:
Шановний Замовнику!
Звертаємо вашу увагу на невідповідність Коду ДК 021:2015 в тендерній документації та на майданчику й у плані закупівель.
На титульному аркуші тендерної документації та у додатку №6 до тендерної документації зазначено Код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги.
Проте на майданчику у «Описі окремої частини або частин предмета закупівлі» та у плані закупівель вказано інший код предмету закупівлі, а саме: Код ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги.
Враховуючи зазначене, предмет закупівлі зазначений у тендерній документації не відповідає предмету закупівлі визначеному на майданчику у «Описі окремої частини або частин предмета закупівлі» та у плані закупівлі.
Відповідь:
Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді:
12.09.2023 16:19
Відповідь надана
проект договору
Номер:
9051f76b805a45678152e1b644c39b47
Дата опублікування:
12.09.2023 12:16
Опис:
Шановний Замовнику!
Пунктом 5.3.4. проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) на Виконавця покладено обов'язок у терміни, передбачені чинним законодавством України, подати технічну документацію на державну землевпорядну експертизу.
Звертаємо вашу увагу, що оскільки Закон України «Про державну експертизу землевпорядної документації» визнано таким, що втратив чинність згідно із Законом України від 28 квітня 2021 року N 1423-IX, а інші посилання на необхідність проведення державної експертизи землевпорядної документації - вилучено з нормативно-правових актів, зазначена вимога суперечить та не відповідає вимогам діючого законодавству України.
Враховуючи викладене, просимо вас внести відповідні зміни в проект договору (Додаток 4 до тендерної документації).
Відповідь:
відповідні зміни будуть внесено до тендерної документації
Дата відповіді:
13.09.2023 10:54