• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (39112000-0 - Стільці)

Завершена

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період уточнення: 05.09.2023 17:02 - 10.09.2023 00:00
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: ea6996b515c7469995142b6d0329198d
Дата опублікування: 09.09.2023 10:35
Опис: Добрий день! Просимо повідомити, яким саме документом потрібно підтвердити відповідість запропонованої продукції вказаним Вами показникам: Стійкість забарвлення до тертя: UNE-EN ISO 105-X12 (dry: 4; wet: 4) Стійкість до дії світла: 4 (EN ISO 105-B02) Негорючість: BS EN 1021 1&2:2006. Це має бути якись сертифікат чи декларація? Яким органом він повинен бути виданий? І найголовніше яким чином Вами буде перевірятися дана відповідність при поставці товарів? Ви плануєте проводити експертизу зразків? А розмір зварних швів будуть перевірятися фізично в усіх трьохстах стільцях? Вважаємо
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше запитання, просимо ще раз ознайомитись із тендерною документацією, а саме з додатком 3. Гарного дня.
Дата відповіді: 11.09.2023 12:52
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: 43d11332bb044a4aa9af09566ddd3cfb
Дата опублікування: 08.09.2023 13:56
Опис: Шановний замовник, просимо змінити пункт 7.8 Договору, в якому зазначається, що Замовник не несе відповідальності за відсутність фінансування, непроведення платежів органами Державної казначейської служби України, якщо ним вжиті можливі заходи для виконання своїх зобов’язань за Договором. Таке положення є дискримінаційним по відношенню до Постачальника товару, оскільки при укладанні Договору сторони є рівними в своїх правах та обов’язках, а відповідно до змісту Договору, Замовником визначені дискримінаційна відповідальність направлена виключно на застосування штрафних санкцій до Постачальника. Враховуючи, що відповідальність Сторін є одним із істотних умов Договору, просимо викласти пункт 7.8. в редакції, що передбачає сплату Замовником на користь Постачальника подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення оплати .
Відповідь: Шановний Учаснику у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що Національний університет «Києво-Могилянська академія» є бюджетною установою, що здійснює оплату через Державну Казначейську службу України відповідно до положень Бюджетного кодексу Україну, відповідних нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України та Державної казначейської служби України. Казначейське обслуговування бюджетних коштів передбачає розрахунково-касове обслуговування клієнтів відповідно до законодавства, а також контроль за здійсненням бюджетних повноважень при зарахуванні надходжень бюджету, реєстрації взятих бюджетних зобов'язань розпорядниками бюджетних коштів та здійсненні платежів за цими зобов'язаннями, що знаходить своє відображення в договірних стосунках між бюджетною установою та комерційною структурою.
Дата відповіді: 09.09.2023 13:12
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: 3c7bca6658b24c78bdf17a51149c678d
Дата опублікування: 08.09.2023 13:56
Опис: Шановний замовник! Просимо відкоригувати штрафні санкції в меншу сторону в п.7.2, а саме виклавши їх в наступному розмірі - У разі поставки товару неналежної якості Постачальник зобов‘язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 10% вартості неякісного товару протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання письмової вимоги Замовника. Завищені штрафні санкції є дискримінаційними по відношенню до компанії виробника, яка за необхідності може усунути виявлені недоліки безкоштовно та в строки передбачені договором.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що сплата пені/штрафу за невиконання або несвоєчасне виконання зобов‘язань, поставки товару неналежної якості при закупівлі за бюджетні кошти не є штрафною санкцією, а виступають способом захисту майнового права та інтересу, який полягає у відшкодуванні матеріальних втрат Замовнику за невиконання або несвоєчасне виконання зобов‘язань, поставки товару неналежної якості при закупівлі. Та відповідно до ст. 231 (Розмір штрафних санкцій) Господарського кодексу України передбачено наступне: 1. Законом щодо окремих видів зобов'язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається. 2. У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг).
Дата відповіді: 09.09.2023 13:12
Відповідь надана

Щодо договору

Номер: 2559f2fd56bd43c08628b871f3114ada
Дата опублікування: 08.09.2023 13:55
Опис: Шановний замовник, просимо відкоригувати пункт 4.1 Договору, в якому зазначається, що затримка оплати не вважається порушенням з боку Замовника, а саме видалити слова «Така затримка не вважається порушенням з боку Замовника.» Таке положення є дискримінаційним по відношенню до Постачальника товару, який розраховує отримати кошти своєчасно в термін визначений договором, а у випадку порушення зобов’язань з боку Замовника стосовно своєчасної оплати мати можливість відновити своє правове становище за рахунок штрафних санкцій, оскільки за час затримки відповідно до ст.625 ЦК України, згідно якого боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що Національний університет «Києво-Могилянська академія» є бюджетною установою і всі касові видатки здійснює через Державну Казначейську службу України, яке є головним контролером та регулятором бюджетних коштів відповідно до норм Бюджетного кодексу України. Черговість проведення платежів визначається Державним казначейством України відповідно до постанови КМУ від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», в залежності від фондів та отримання розподілу з єдиного казначейського рахунку і виконання пріоритетних видатків за військовим цільовим призначенням. Платежі, що не відповідають переліку видатків, затверджених вищезазначеною постановою відносяться до платежів третьої черги. При цьому, фінансові зобов’язання казначейство реєструє в день направлення відповідного реєстру та платіжної інструкції. Таким чином Університет не може вважати отримання коштів Постачальником або Виконавцем із затримкою, як порушення фінансової дисципліни з боку Університету, як Замовника. Тому і питання оплати через Державну Казначейську службу України передбачені в проекті договору.
Дата відповіді: 09.09.2023 13:12