• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія (активна) за ДК 021:2015: 09310000-5 — «Електрична енергія»

Категорія замовника: орган державної влади (орган судової влади). Місцезнаходження замовника: 43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10. Вид закупівлі: відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться на 2023 рік на очікувану вартість з ПДВ. Період поставки до 31.12.2023 (включно). Обсяг закупівлі електричної енергії - 30 000 кВт*год.

Завершена

179 104.11 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 895.52 UAH
Період уточнення: 05.09.2023 16:40 - 15.09.2023 00:00
Відповідь надана

стосовно сертифікації

Номер: 4deea40f9ebd48818770c847c424d6e8
Дата опублікування: 08.09.2023 12:46
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Даний стандарт не передбачає, зазначені в тендерній документації, а саме Додаток 1: ISO 37001:2016 «Системи управління протидії корупції. Вимоги», ISO 45005:2020 «Управління охороною здоров’я та безпекою праці. Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19» (не зрозуміло, для чого Замовник вимагає даний сертифікат, якщо на всій території України з 1 липня 2023 року скасований карантин, який був встановлений з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19.), сертифікат відповідності системи управління (менеджменту) охороною здоров’я та безпекою праці (ISO 45001:2018) Варто зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають наявності вищезазначених документів. Отже, ці вимоги до предмета закупівлі, з порушенням пункту 29 Особливостей, за таких умов, вищезазначені умови документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Вищевказані вимоги документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо видалити зазначені вимоги з тендерної документації. На підтвердження наших слів, надаємо сучасну практику АМКУ щодо оскарження ISO, а саме – рішення № 1117-р/пк-пз від 01.02.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-10-006734-a, а також рішення №836-р/пк-пз від 25.01.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-12-007764-a. У разі, якщо зміни не будуть внесені, нами буде подана скарга до органу оскарження на умови тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник! До тендерної документації внесено відповідні зміни та викладено у новій редакції.
Дата відповіді: 11.09.2023 16:47
Відповідь надана

щодо довідок від ОСР

Номер: 43a0c435181e40f9a8fa4251d23b3e8f
Дата опублікування: 08.09.2023 12:33
Опис: Шановний Замовнику, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні умови, а саме: в п.4 Додатку 1 до тендерної документації видалити «Учасник, у якого не створено Центр обслуговування споживачів (клієнтів) відповідно до вимог «Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50 000 споживачів, повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу електричної енергії. Довідки повинні бути видані не пізніше 20 календарних днів відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Отримання та надання у складі пропозиції довідок необхідно для документального підтвердження відсутності обов’язку створення Центру обслуговування споживачів (клієнтів), який відповідає вимогам «Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312, в зв’язку з тим, що учасником обслуговується менше 50 000 споживачів.» та «Учасник, у якого не створено кол-центр, який відповідає вимогам Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100 000 споживачів, повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, з якими учасником укладено договори електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного оператора системи розподілу. Довідки повинні бути видані не пізніше 20 календарних днів відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Отримання та надання у складі пропозиції довідок необхідно для документального підтвердження відсутності обов’язку створення кол-центру, який відповідає вимогам Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р., в зв’язку з тим, що учасником обслуговується менше 100 000 споживачів.» Згідно з Постановою НКРЕКП від14.03.2018 № 312 "Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії" оператори системи розподілу не зобов'язані видавати дані довідки, а також відповідно до ч. 5 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не поовинен вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тому просимо дану вимогу замінити на довідку в довільній формі від постачальника про кількість споживачів, відповідно до ч 5 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не повинен вимагати документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації
Відповідь: Шановний учасник! До тендерної документації внесено відповідні зміни та викладено у новій редакції.
Дата відповіді: 11.09.2023 16:47
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: e8da654315f74439842eed18de9c9187
Дата опублікування: 08.09.2023 12:27
Опис: У п. 6 Додатку 2 тендерної документації вами зазначено: «Для підтвердження добросовісного виконання своїх фінансових зобов’язань учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що за час роботи нового ринку електричної енергії, а саме з 01.07.2019 року по день подання пропозиції, учасник не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до Правил ринку, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168. У разі якщо Замовником буде виявлено, що Учасник набував статусу «дефолтного» та/або «переддефолтного» і відповідна інформація була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго») та/або інших відкритих джерелах інформації, пропозиція такого Учасника буде відхилена.» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії коли-небудь набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлена вимога Документації щодо надання гарантійного листа щодо статусу «переддефолтний» може значно звужувати коло потенційних учасників, не маючи на це об’єктивних підстав та правового підґрунтя, оскільки перебування Постачальника у статусі «преддефолтний» у поточний чи минулий час жодним чином не впливає на можливість постачання електроенергії та взаємовідносини між Постачальником та Споживачем. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того в частині 3 статті 5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації і виключити безпідставні вимоги, зазначені вище.
Відповідь: Шановний учасник! До тендерної документації внесено відповідні зміни та викладено у новій редакції.
Дата відповіді: 11.09.2023 16:46