-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливно-мастильні матеріали (олива 5W30; олива 10W40; олива SAE 75-80W; олива T2) для авто-, мототранспорту Чагорської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області (за кодом ДК 021:2015 – 09211000-1: Мастильні оливи та мастильні матеріали)
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами
Торги не відбулися
113 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 568.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 568.75 UAH
Період уточнення:
04.09.2023 16:57 - 09.09.2023 00:00
Відповідь надана
Технічна частина
Номер:
01a4919c1aae45f3af048153654e889a
Дата опублікування:
08.09.2023 18:00
Опис:
Добрий день. Шановний замовнику, вкажіть будь ласка по кожній позиції оливи специфікації АРІ та АСЕА. Дякую!
Відповідь:
Шановний Учаснику. Всі вимоги Замовника щодо технічної характеристики до предмету закупівлі викладені в Додатку 2 до тендерної документації.
Дата відповіді:
11.09.2023 17:16
Відповідь надана
API
Номер:
add0cd1ea7034559adc25651e2ad34e7
Дата опублікування:
07.09.2023 17:43
Опис:
Шановний Замовнику, вказані Вами параметри не дають відповіді щодо відповідніості продукту по певному рівню API, окрім того що у Вас завищена в 4 рази очікувана вартість, Ви ще й свідомо ігноруєте та не даєте відповідь на конструктивні запитання потенційних учасників. З першого погляду зрозуміло, як і чому зроблено цей тендер, і якщо Ви бажаєте розголосу, то ця закупівля може бути не менш відома, як "яйця по 17 грн". Якщо Ви вважаєте що війна усе спише, то Ви глибоко помиляєтесь. В той час, коли кращі сини та доньки нашої Батьківщини потом та кров"ю боронять нашу незалежність, все таки знаходяться особи які шукають власну вигоду, і це надзвичайно сумно.
Вкотре звертаємось до Вас із вимогою внести зміни в тендерну документацію, та не порушувати чинне законодавство (не даючи аргументованих відповідей на запитання учасників)
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Під час розгляду вашого звернення (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) із змінами.
За результатами розгляду, повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля товару, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та ст.26 Особливостей.
По суті вимоги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування документації до оголошення процедури відкритих торгів з особливостями предмету закупівлі, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 22 Закону та ст. 28 Особливостей.
Зокрема вищезазначеними статтями встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно, в Додатку № 2 до тендерної документації Замовником вказана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, виконання якої, передбачає формування відповідної ціни пропозиції Учасником, за яку Учасник згоден виконати замовлення та яку розраховує виходячи з обсягу предмету закупівлі.
Вказана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що приведена в Додатку 2 до тендерної документації, має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування Учасником раціонального та об’єктивного плану із виконання предмету закупівлі, з урахуванням встановлених Замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції.
Відповідно, є логічною вимога Замовником, що викладена в Додатку 2 до тендерної документації і Учаснику надається можливість розрахувати конкурентну та прийнятну для себе ціну пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, кваліфікований та відповідальний Учасник за результатами розгляду Додатку 2 до тендерної документації до предмету закупівлі отримує для себе можливість скласти цінову пропозицію згідно технічних, якісних та інших характеристик предмету закупівлі та Учаснику надається можливість розрахувати конкурентну та прийнятну для себе ціну пропозиції.
Додатково повідомляємо, що Учасник не довів та документально не підтвердив, яким чином кваліфікаційні критерії встановлені Замовником згідно вимог в Додатку 2 до тендерної документації у наведений вище спосіб порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
Крім того, Учасник не надав жодних підтверджуючих фактів, що Замовником - «завищена в 4 рази очікувана вартість» предмета закупівлі, тому, Замовник приходить до висновку, що Учасник не в змозі виконати вимоги викладені в Додатку 2 до тендерної документації, відповідно голослівно та безпідставно наводить наклеп на Замовника, що є кримінальним порушенням.
Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених документів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель.
Поряд з тим, Учасником не доведено, що виконання вимог викладених в Додатку 2 до тендерної документації безпосередньо може виконати лише один учасник, а відтак позиція щодо встановлення дискримінаційних вимог за умовами документації ґрунтується виключно на суб’єктивних припущеннях, що не може бути взяти до уваги.
Замовник стверджує, що під час встановлення відповідної вимоги не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і не є дискримінаційною і не несе в собі корупційні ризики, оскільки Учасником не доведено, що Замовник може не розглянути за результатами аукціону пропозиції всіх учасників, в порядку, передбаченому Законом України «Про публічні Закупівлі» та Особливостями, а відтак позиція щодо встановлення дискримінаційних вимог за умовами документації ґрунтується виключно на суб’єктивних припущеннях Учасника, що не можуть бути взяті до уваги.
Звертаємо увагу Учасника на те, що висловлені в адресу Замовника неприйнятні погрози та звинувачення стосовно дискримінації можливих учасників процедури закупівлі через викладені вимоги у тендерній документації Замовником – є не підтверджені жодними доказовими фактами з боку Учасника та є спробою шляхом маніпуляції суспільною думкою змусити Замовника внести ПОТРІБНІ для Учасника зміни в тендерну документацію предмета закупівлі, що є порушенням чинного законодавства та передбачає кримінальну відповідальність для Учасника за зазначені дії. Все вищезазначене свідчить про непрофесійність, недобросовістність Учасника та Замовник приходить до висновку, що в Учасника відсутні будь-які морально-етичні якості та відсутнє розуміння ділової репутації.
Крім того, наголошуємо, що не спроможність виконання Учасником кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність Учасника вимогам Замовника до учасників.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Таким чином, Замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації
У зв’язку із цим Замовником законно та обґрунтовано встановлено вимоги, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”.
Таким чином підстави для задоволення вимоги в цій частині – відсутні.
Дата відповіді:
10.09.2023 17:18
Відповідь надана
API
Номер:
825c8ecd27034cbaa2106eaaf4ec7c05
Дата опублікування:
07.09.2023 17:24
Опис:
Просимо вказати відповідність олив допускам API, які вимагаються замовником.
Відповідь:
Шановний Учаснику. Звертаємо Вашу увагу, що всі вимоги Замовника щодо технічної характеристики до предмету закупівлі викладені в Додатку 2 до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.09.2023 17:37
Відповідь надана
Параметри
Номер:
b586e6d8d8ce4b0bbe44a738bb896d1d
Дата опублікування:
07.09.2023 17:22
Опис:
Шановний Замовнику, вказані Вами технічні параметри не відповідають дійсності. Судячи з додатку №2 ТД, Вами вимагаються імпортні оливи, проте звертаємо Вашу увагу, що закордонні виробники вказують густину при 15С, а не при 20С. просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь:
Шановний Учаснику. Всі вимоги Замовника щодо технічної характеристики до предмету закупівлі чітко викладені в Додатку 2 до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.09.2023 17:35
Відповідь надана
Параметри
Номер:
83bd1aa61da640edab2b9ffa0f91bc07
Дата опублікування:
04.09.2023 17:52
Опис:
Шановний Замовнику, просимо внести зміни в технічну частину, та вказати УСІ параметри з показниками "від-до", "не більше-не менше".
Відповідь:
Шановний Учаснику, доброго дня. Замовник врахує Ваші зауваження та внесе відповідні уточнення до технічної характеристики предмету закупівлі.
Дата відповіді:
05.09.2023 15:01