• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги по встановленню системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та передавання тривожних сповіщень для комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №136 Криворізької міської ради, за адресою: вул. Ціолковського, 13, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область

Місцезнаходження Замовника: 50006, м. Кривий Ріг, вул.Соборності, 20. Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 09.06.2021 року №590 "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" зі змінами. Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Надання забезпечення пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.

Торги відмінено

416 458.72 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 082.29 UAH
Період уточнення: 04.09.2023 16:25 - 09.09.2023 00:00
Відповідь надана

порушення Закону

Номер: ff9329cef3514c1589e3dfb750f0d903
Дата опублікування: 05.09.2023 10:48
Опис: Шановний Замовнику, поясніть будь ласка, яким чином Ви проподите торги на монтаж пожежної сигналізації за КОДОМ 45310000-3 Електромонтажні роботи ТА ВКЛЮЧАЄТЕ ТУДИ ОДРАЗУ -технічне обслуговування і спостереження протягом одного року в межах вартості підписаного договору по результатам аукціону ? Уточніть, де це у Вас міститься в річному плані ? А також, уточніть, на якій ЗАКОННІЙ ПІДСТАВІ, Ви маєте право проводити єдині торги на різні види послуг: монтаж пожежної сигналізаці, технічне обслуговування та спостереження ?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та повідомляємо наступне. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (пункт 28) – тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З вищезазначеного вбачається, що будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Законом не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, керуючись власними побажаннями та переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства. Також повідомляємо, що відповідно до проектної документації ЗМОНТОВАНА СИСТЕМА повинна бути підключена до приймально-контрольного приладу для здійснення цілодобового спостереження за спрацюваннями засобів пожежної сигналізації. У разі надходження на ПЦС сигналів «Тривога» забезпечувати негайну передачу такого сигналу в пожежну охорону ДСНС. Замовник має право встановлювати вимоги до наявності в Учасника досвіду надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Учасник, який має власне обладнання та досвід з цілодобового спостереження має можливість надати послуги на належному рівні та у відповідності до проекту, що гарантує економне використання бюджетних коштів та забезпечує пожежну безпеку в навчальному закладі. Дискрмінаційних вимог тендерною документацією Замовника не встановлено. З повагою, УО
Дата відповіді: 05.09.2023 11:20
Відповідь надана

послуги

Номер: e397d91b0dab4eed9f7d8cef33638ef7
Дата опублікування: 05.09.2023 10:47
Опис: Доброго дня! Відповідно до вимог тенхічного завдання, ви закуповуєте послуги з встановлення пожежної сигналізації. Просимо зазначити, на якій підставі ви вимагаєте на підтвердження досвіду з технічного обслуговування та спостереження Учасник повинен надати копію одного-двох аналогічних договорів на виконання послуг з централізованого пожежного спостереження та технічного обслуговування установок автоматичної пожежної сигналізації. Уточніть будь ласка, до чого в цій закупівлі обслуговування та спостереження , якщо ви закуповуєте встановлення ? А також, просимо уточнити підставу , чому ми повинні гарантувати вам протягом одного року в межах вартості підписаного договору по результатам аукціону послуги з тех обслуговування та спостереження? Яким чином послуги з обслуговування, спостереження мають відношення до вашої закупівлі ? Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та повідомляємо наступне. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (пункт 28) – тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З вищезазначеного вбачається, що будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Законом не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, керуючись власними побажаннями та переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства. Також повідомляємо, що відповідно до проектної документації ЗМОНТОВАНА СИСТЕМА повинна бути підключена до приймально-контрольного приладу для здійснення цілодобового спостереження за спрацюваннями засобів пожежної сигналізації. У разі надходження на ПЦС сигналів «Тривога» забезпечувати негайну передачу такого сигналу в пожежну охорону ДСНС. Замовник має право встановлювати вимоги до наявності в Учасника досвіду надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Учасник, який має власне обладнання та досвід з цілодобового спостереження має можливість надати послуги на належному рівні та у відповідності до проекту, що гарантує економне використання бюджетних коштів та забезпечує пожежну безпеку в навчальному закладі. Дискрмінаційних вимог тендерною документацією Замовника не встановлено. З повагою, УО
Дата відповіді: 05.09.2023 11:20
Відповідь надана

пульт

Номер: e49a25f35f35443e8f75abf69373d05d
Дата опублікування: 05.09.2023 10:32
Опис: Шановний Замовнику! Згідно п 3.1.5. , зазначено: Після виконання послуг при введенні системи в експлуатацію Учасник зобов’язується виконати підключення системи до пульту спостереження у м. Кривий Ріг та виконувати технічне обслуговування і спостереження протягом одного року в межах вартості підписаного договору по результатам аукціону, про що надається відповідна довідка у довільній формі. Згідно Вашого технічного завданн та визначеного класифікатором предмету закупівлі , ви закуповуєте послуги по встановленню системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та передавання тривожних сповіщень . Просимо вас зазначити , на підставі чого ви вимагаєте у закупівлі на встановленя пожежної сигналізації, оповіщення технічне обслуговування та спостереження? Згідно чинного законодавства України, це повинна бути окрема закупівля. Ви , як Замовник маєте право об*єднувати різні закупівлі в одну ?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та повідомляємо наступне. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (пункт 28) – тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З вищезазначеного вбачається, що будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Законом не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, керуючись власними побажаннями та переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства. Також повідомляємо, що відповідно до проектної документації ЗМОНТОВАНА СИСТЕМА повинна бути підключена до приймально-контрольного приладу для здійснення цілодобового спостереження за спрацюваннями засобів пожежної сигналізації. У разі надходження на ПЦС сигналів «Тривога» забезпечувати негайну передачу такого сигналу в пожежну охорону ДСНС. Замовник має право встановлювати вимоги до наявності в Учасника досвіду надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Учасник, який має власне обладнання та досвід з цілодобового спостереження має можливість надати послуги на належному рівні та у відповідності до проекту, що гарантує економне використання бюджетних коштів та забезпечує пожежну безпеку в навчальному закладі. Дискрмінаційних вимог тендерною документацією Замовника не встановлено. З повагою, УО
Дата відповіді: 05.09.2023 11:20
Відповідь надана

страхування

Номер: 2165e84cde2a4efb97565a6514686a9d
Дата опублікування: 05.09.2023 09:41
Опис: Доброго дня. Ваша тендерна документація містить дискримінаційну вимогу , а саме - В числі працівників підприємства Учасника повинен бути сертифікований інженер-проектувальник у частині кошторисної документації діяльність якого має бути застрахована, а саме наявність страхового полісу та договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (надати скан-копію страхового полісу та договору). Шановний Замовнику, ознайомтесь будь ласка з практикою АМКУ щодо питанння вимоги страхового договору , полісу на працівників. Це давно визнана АМКУ ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА. Просимо видалити дану вимогу, в іншому випадку, ми будемо звертатися до АМКУ за захистом своїх прав.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (пункт 28) – тендерна документація формується Замовником відповіфдно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. На підставі вищевказаних норм Закону, Замовником встановлено вимогу щодо наявності в учасника в числі працівників підприємства - сертифікованого інженера-проектувальник у частині кошторисної документації, діяльність якого має бути застрахована, а саме наявність страхового полісу та договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (надати скан-копію страхового полісу та договору). Такі умови пов’язані з тим, що Учасник самостійно відповідає за результати виконаних послуг та несе гарантійні зобов’язання протягом гарантійного терміну. Наявність страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності значно підвищує рівень відповідальності, коли йдеться про закупівлю за бюджетні кошти, а також гарантує захист прав та інтересів замовника. Ця вимога грунтується на ст. 16-1 Закону України «Про архітектурну діяльність» та на Стандартах професійної діяльності. Порушення законодавства, тим паче законних інтересів учасників, в даному випадку не встановлено. З повагою, УО
Дата відповіді: 05.09.2023 11:16
Відповідь надана

огляд

Номер: e5fc5ec8be6849bfb6a72476e5898dc3
Дата опублікування: 05.09.2023 09:41
Опис: Доброго дня. Уточніть будь ласка, чому Ваша тендерна документація містить вимогу,яка прямо порушує Закон Про публічні закупівлі, Постанову 1178 - Ви вимагаєте здійснити попередній огляд. Така вимога вже давно визнана дискримінаційною, такою, що порушує основні принципи публічних закупівкель - ч.13 ст. 29: Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. В публічному просторі більше десятка скарг в АМКУ, де така вимога визнана НЕЗАКОННОЮ. Ви, як Замовник, відповідно до Закону, зобов’язані та повинні опублікувати всі необхідні документи, які підтверджують технічні характеристики об’єкту. Просимо внести зміни та видалити пункт про огляд, інакше , ми змушені будемо звертатися до органу АМКУ. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та повідомляємо наступне. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (пункт 28) – тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З вищезазначеного вбачається, що будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Законом не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, керуючись власними побажаннями та переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства України. Також повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт із встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення, встановлення системи блискавкозахисту та інших видів робіт та послуг,обстеження є одним із етапів виконання підготовки об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком, який дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права учасників, так як учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно з вимогами тендерної документації. Водночас, слід зазначити, що у Замовника постає питання, яким чином учасник, без огляду об'єкта та ознайомлення з проектною документацією, збирається надавати свою цінову пропозицію в торгах та яким чином, тобто за рахунок чого у разі аукціону учасник буде понижувати вартість пропозиції, оскільки закупівля стосується вкрай важливого питання для безпеки та життя дітей. Дискримінаційною відповідно до норм чинного законодавства України є вимога, яка обмежує конкуренцію. Зазначена вимога не призводить до обмеження конкуренції. Також повідомляємо, що заклади, які підлягають огляду знаходяться у пішій доступнності в межах одного району міста, у звязку з чим витрачання будь-яких коштів та/або зусиль, часу для огляду не вимагають. Окрім того, відповідно до умов тендерної документації Замовника, при здійсненні оглядів не вимагається надання інформації про учасника закупівлі (зокрема найменування або іншої інформації), надаються відомості виключно про фізичних осіб-представників учасника, які безпосередньо проводять огляд (з пред’явленням паспортних документів таких осіб). У цьому звязку підстав для вилучення даної вимоги з умов тендерної документації не має. З повагою, УО
Дата відповіді: 05.09.2023 13:35