• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Архітектурні, інженерні та планувальні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71240000-2 (послуги з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Протиаварійні заходи з відновлення несних конструкцій для забезпечення безпечної експлуатації конструкцій шляхопроводу на перетині вул. Миропольської з Броварським проспектом і Святошинсько - Броварською лінією метрополітену біля станції «Чернігівська» в м. Київ»)

Завершена

3 074 299.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 742.99 UAH
Період уточнення: 04.09.2023 14:54 - 11.09.2023 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 2ce27ddfba8c4d3e8c4b71478dbe81e6
Дата опублікування: 08.09.2023 17:09
Опис: Шановний Замовник, наше підприємство розглядає можливість взяти участь у закупівлі. Наше підприємство має обладнання, матеріально-технічну базу, штат працівників, що необхідні для надання послуг по зазначеній закупівлі. Однак, на даний час підприємство не має досвіду виконання двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, а лише один. Вимогою, яка зазначена у тендерній документації зазначено, що Учасник повинен надати скановану довідку, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2019-2022 роки*, складена за встановленою формою. Враховуючи вищезазначене та з метою дотримання Вами принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників згідно Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації, а саме – встановити вимогу щодо наявності в Учасника досвіду з проектування великих або середніх автодорожніх мостів не менше одного договору за 2019-2022 роки. Відповідно до вимог частини 2 статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У випадку не задоволення нашої вимоги, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження.
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до підпункту 1.3.1 пункту 1.3 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник повинен надати скановану довідку, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2019-2022 роки, складена за встановленою формою. Зазначена вимога є об’єктивно необхідною для забезпечення якісного виконання Учасником договору, який є предметом зазначеної закупівлі. Крім того, відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо увагу на те, що чинне законодавство не містить дефініції поняття «аналогічний договір», як і критерії його визначення. Відтак у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Аналогічну правову позицію викладено в рішенні Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18. Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»). Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі, вимога щодо надання Учасниками сканованої довідки, яка містить відомості про досвід з проектування великих або середніх автодорожніх мостів (не менше двох договорів) за 2019-2022 роки жодним чином не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які здійснювали виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів взяти участь у закупівлі та підтвердити кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів».
Дата відповіді: 11.09.2023 10:22
Відповідь надана

Акт огляду

Номер: 7ecaef849db847bf8789779fc03bb414
Дата опублікування: 07.09.2023 17:27
Опис: Доброго дня. Просимо Вказати ПІБ, мобільний номер телефона та часи роботи уповноваженої особи Замовника на підписання Акту огляду об'єкту, а також орієнтовні дати та години в які є можливість відвідати об'єкт з представником замовника та отримати інформацію, яка може бути необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. Дякуємо!
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що з метою проведення огляду об'єкта, який є предметом даної закупів, Ви можете звернутись за контактними даними, які зазначені у пункті 2.3 Розділу 1 тендерної документації або направити лист на офіційну пошту Замовника за адресою: kasm@kasm.com.ua.
Дата відповіді: 08.09.2023 15:12
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 4a3a1e365c7848fb9f2b47ed15a4209b
Дата опублікування: 07.09.2023 17:18
Опис: Шановний замовнику! Просимо видалити з тендерної документації дискримінаційну, незаконнну вимогу, щодо підпису акту огляду об’єкта зі сторони Замовника. Замовник ще до моменту розкриття тендерних пропозицій буде мати інформацію про учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, що порушує самі принципи публічних закупівель прописаних в Законі України "Про публічні закупівлі": «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі». В разі не вилучення даної вимоги, ми будемо змушені розглянути питання щодо звернення до АМКУ для відстоування наших законних інтересів. Просимо ознайомитися з рішенням АМКУ, яке по своїй суті носить тотожній характер до даної вимоги: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-09-000599-c ( Наведемо рішення Колегії № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021).
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до вимог тендерної документації Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладання договору. В іншому випадку, всі ризики стосовно виконання всього обсягу робіт по об’єкту покладаються на Учасника. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист. За результатами відвідування об’єкту складається Акт огляду об’єкта в довільній формі про огляд об’єкта, який підписується уповноваженими особами Сторін (представниками Замовника та Учасника), та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Крім того повідомляємо, що відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»). Також зазначаємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, попередній аналіз завдання і вихідних даних, в т.ч. наявної технічної документації. Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, вимога щодо відвідування об’єкту та складання Акту огляду об’єкта є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не носить дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які планують взяти участь у закупівлі відвідати та оглянути об'єкт, який є предметом даної закупівлі, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, які беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Здійснивши огляд, Учасник може виявити якісь недоліки у завданні, звернутись до замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію.
Дата відповіді: 08.09.2023 15:13