-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ліжка двоярусні на металевому каркасі 1950х850х1778 мм; ортопедичні матраци для дорослих 1900х800 мм, 2000х900 мм; меблева стінка під лотки 357х410х810 мм
Протокол № 266 ВТ-УО
Завершена
1 128 180.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 640.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 640.90 UAH
Період уточнення:
02.09.2023 13:25 - 07.09.2023 00:00
Відповідь надана
Ви не скасували ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ!
Номер:
15f0ffe0a9c247fd8c7bef6ef24819c1
Дата опублікування:
05.09.2023 13:20
Опис:
Ми розуміємо, що ви сподіваєтеся на дійсно "плідну" співпрацю, адже у відповіді нам ви пишете, що внесете зміни, а по факту всі ті ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги ви залишаєте. В той час, як Президент Литви Гітанас Науседа заявляє, що корупція в Україні гальмує постачання нам зброї, ви безпринципно не бажаєте проводити прозору та чесну закупівлю. АНШАР та НІКАН таким чином без конкуренції виграли далеко не одну закупівлю, і ви нажаль не перші недобросовісні замовники, хто має стосунки з цими компаніями. Це вже починає мати системне явище, що має негативний вплив на Українську економіку та безпеку.
Відповідь:
Шановний учасник! Наявність у підприємства документів, що вимагаються тендерною документацією Замовника, свідчить про спроможність підприємства виробляти продукцію у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних вимог.
Будь - яке підприємство, яке є оператором ринку, здатне виробляти продукцію, яка відповідає вимогам технічної специфікації тендерної документації Замовника і на підтвердження її відповідності, спроможне надати копії необхідних документів. Ніхто і ніщо, а особливо Замовник, не заважає Учасникам закупівель, за умови відповідності їх продукції вимогам нормативних документів, в законний спосіб отримати необхідний перелік документів і бути успішним та самодостатнім гравцем ринку, як роблять це інші суб'єкти господарювання. У зв'язку з цим, Замовник, беззаперечно, вдячний Вам за Вашу увагу до нашої закупівлі, але вважає висунуті Вами судження і звинувачення упередженими та безпідставними. Дякуємо!
Дата відповіді:
05.09.2023 17:08
Відповідь надана
Щодо невідповідності ГОСТ та ДСТУ у висновках та сертифікатах
Номер:
c1173672ac2243f1af1aed0c17899749
Дата опублікування:
04.09.2023 13:53
Опис:
Шановний Замовник! Згідно п.1 та п.2 Додатку 3 ТД "Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: 1. Повна копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого уповноваженим сертифікаційним органом України, на відповідність запропонованих меблів, вимогам діючого санітарного законодавства та діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11016-93, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ГОСТ 12029-93 та ГОСТ 20902-95". 2. Повна копія сертифікату відповідності, що виданий органом з сертифікації, яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11016-93 та ГОСТ 20902-95.
Надайте роз"яснення, яким чином ГОСТ 20902-95 "Столы обеденные школьные. Функциональные размеры" , ГОСТ 11016-93 "Стулья ученические. Типы и функциональные размеры", ГОСТ 12029-93 "Мебель. Стулья и табуреты. Определение прочности и долговечности", ДСТУ ENV 1729-2:2004 "Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 2. Вимоги безпеки та методи випробування" та ДСТУ EN 1729-1:2004 "Меблі. Стільці та столи для навчальних закладів. Частина 1. Функціональні розміри" підтверджують відповідність стінок, ліжок та матраців?
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за запитання! Вами цілком справедливо зауважено щодо невідповідності перелічених нормативних документів предмету закупівлі. Дійсно, ніяким чином! Ми переконані, що у Вас є розуміння того, що Замовником була допущена чисто технічна помилка, яка буде виправлена найближчим часом шляхом внесення відповідних змін до умов тендерної документації. Надіємося на плідну співпрацю!
Дата відповіді:
04.09.2023 14:19
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ!
Номер:
974444c38baa4103b4b5f509f68a7e75
Дата опублікування:
04.09.2023 11:01
Опис:
Це корупційна закупівля! Чому? Тому що Стінка під лотки комплектується лотками Gratnells. І що тут такого? А те, що Учасник має надати протокол випробувань від акредитованої лабораторії НААУ щодо відповідності стінки під лотки вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 та протоколи випробувань на використовувані лотки вимогам ДСТУ EN 71-1:2019, ДСТУ EN 71-2:2018, ДСТУ EN 71-3:2019. Якщо учасник не є виробником пластикових лотків, то треба надати Авторизаційний лист від виробника чи імпортера, виданий на ім'я учасника . Та, гарантійний лист від виробника чи імпортера про вчасну поставку пластикових лотків та направляючих. А також Лист - підтвердження господарських відносин від виробника пластикових лотків та направляючих на ім’я імпортера про право на реалізацію, сертифікацію та вчасну поставку відповідного розміру пластикових лотків та направляючих до них. Не кажучи про Лист - підтвердження господарських відносин від виробника ламінованого ДСП на ім’я виробника готової продукції. Це всім відомі ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ від замовника, створені для того, щоб виграв закупівлю лише один "потрібний" учасник. Маємо велике припущення, що виробником меблів буде ТОВ "АНШАР ГРУП" а постачальником цих лотків ТОВ "НІКАН ГРУП".
Відповідь:
Шановний Учасник! Щиро вдячні Вам за запитання та увагу до нашої закупівлі! Замовник здійснює закупівлю керуючись виключно законодавством України, зокрема згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ваші зауваження були враховані Замовником та внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Відповідно до п.3 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Звертаємо Вашу увагу на те, що у Додатку 3 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» є Примітка « *Якщо у цій специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».»
Дякуємо за розуміння! Сподіваємося на плідну співпрацю!
Дата відповіді:
05.09.2023 12:34