-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
(Код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26080 Заліщики-Звинячин-Городенка з під’їздом до ст. Стефанешти на ділянці км 5+300-13+300»
Місцезнаходження замовника: 58002, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
279 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 395 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 395 000.00 UAH
Період уточнення:
01.09.2023 21:44 - 23.09.2023 00:00
Відповідь надана
Ризики та інфляція
Номер:
cb0a906559e04b2bbcefc4cec4bc1e3a
Дата опублікування:
22.09.2023 17:55
Опис:
У пункті 3.4 Додатку № 5 до тендерної документації зазначено, що «Договірна ціна визначається на підставі Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753.», а у пункті 3.5 Вами вказано, що «Підрядник в ціні пропозиції може враховувати кошти на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами згідно пунктів 4.35 – 4.42 Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753.».
Але згідно пункту 6.2 Методики зазначено, що Замовник в тендерній документації має вказати суму коштів на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг та суму коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Виходячи із вищезазначеного просимо вказати Вас зазначити в тендерній документації суму коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг та суму коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
Відповідь:
Згідно інвесторської кошторисної документації на суму очікуваної вартості предмета закупівлі передбачені кошти на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг у сумі 7 313 211,71 грн в т.ч. ПДВ та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами у сумі 1 978 017,60 грн в т.ч. ПДВ.
Дата відповіді:
25.09.2023 15:04
Відповідь надана
Відомість обсягів робіт (BоQ)
Номер:
dd8ca73221364de5808c3e7a951d5f44
Дата опублікування:
22.09.2023 17:43
Опис:
Добрий день. Вами у пункті 3.4 Додатку № 5 до тендерної документації зазначено, що «Договірна ціна визначається на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753.»
Згідно пункту 6.1 Методики ціна пропозиції Учасника (договірна ціна) розраховується з використанням укрупнених показників вартості дорожніх робіт та послуг, обсяги та види яких передбачені "Відомістю обсягів робіт (BоQ)".
У відповідності до пункту 6.2 Методики для визначення ціни тендерних пропозицій замовник повинен надати: відомість обсягів робіт (BоQ) без зазначення цін.
Просимо Вас внести зміни у документацію та додати відомість обсягів робіт (BоQ) за для правильного формування договірної ціни Учасниками.
Відповідь:
Оприлюднено окремим файлом.
Дата відповіді:
25.09.2023 15:03
Відповідь надана
Щодо підтвердження техніки
Номер:
400dfde3117f4e169f5cc6104014e1ee
Дата опублікування:
22.09.2023 17:40
Опис:
Шановний Замовнику, у Додатку №1 до Тендерної документації, вами вказаний обов’язковий перелік техніки, наявність якої повинен підтвердити учасники в складі своєї тендерної пропозиції. Серед вказаної Вами техніки містяться зокрема наступні: бульдозер (не менше 2 шт.) та окремо міститься бульдозер (не менше 1 шт.). Виходячи із зазначеного, наявна аналогічна техніка, проте вказана різна кількість. Для виправлення вказаної помилки у тендерній документації, просимо Вас внести зміни та чітко вказати, яку кількість бульдозерів необхідні підтвердити учасники, 1 шт., 2 шт., чи 3 шт. Дякуємо. Слава Україні!
Відповідь:
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність не менше 2 бульдозерів.
Дата відповіді:
25.09.2023 15:02
Відповідь надана
щодо технічного завдання
Номер:
6a5b6eb5f5f74bcb80c8e274246eb75c
Дата опублікування:
04.09.2023 12:13
Опис:
Доброго дня, шановний Замовник!
В відомості обсягів робіт об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26080 Заліщики-Звинячин-Городенка з під’їздом до ст. Стефанешти на ділянці км 5+300-13+300»:
В розцінках ДБ1-19-19 «Зняття рослинного ґрунту з узбіччя бульдозером Kоmаtsu D65 з його переміщенням на відстань до 10 м, ґрунт І групи у тимчасовий відвал» та ДБ1-19-22 «На кожні наступні 10 м переміщення додавати до РВР 1-19-19» не вказано відстань переміщення, або не зазначено коефіцієнту на котрий потрібно додавати переміщення ґрунту.
В розцінках КБ12-20-1 «Улаштування пароізоляції обклеювальної в один шар» та КБ12-20-2 «Улаштування пароізоляції обклеювальної на кожний наступний шар» не вказано кількості шарів пароізоляції, або не зазначено коефіцієнту на котрий потрібно додавати кожний наступний шар пароізоляції.
В розцінках ДБ2-11-3 «Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом товщиною шару 18 см асфальтоукладачем Тіtаn 423, при ширині укладання 3,5 м /При виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу]» та ДБ2-11-10 «Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом товщиною шару 18 см асфальтоукладачем Тіtаn 423. При зміні товщини шару на кожен 1,0 см додавати або виключати. /При виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу» не вказано товщини шару основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом, або не зазначено коефіцієнту на котрий потрібно додавати або віднімати на необхідну товщину шару основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом товщиною.
В розцінках ДБ2-57-1 «Улаштування асфальтобетонного покриття пішохідних доріжок та тротуарів, товщиною 3 см» та ДБ2-57-2 «Влаштування асфальтобетонного покриття пішохідних доріжок та тротуарів вручну, на кожні 0,5 см зміни товщини додавати або виключати до норми 2-57-1» не вказано товщини шару покриття пішохідних доріжок, або не зазначено коефіцієнту на котрий потрібно додавати або віднімати на необхідну товщину шару покриття пішохідних доріжок.
В розцінках КБ27-17-3 «Улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 12 см» та КБ27-17-4 «Улаштування основи тротуарів із щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норми 27-17-3» не вказано товщини шару основи тротуарів із щебеню, або не зазначено коефіцієнту на котрий потрібно додавати або віднімати на необхідну товщину шару основи тротуарів із щебеню.
Дані не точності не дають змогу точно визначити необхідний обсяг матеріалів і витрат людей і машин, та визначити реальну вартість робіт.
Просимо внести зміни в Додаток 3 до тендерної документації та зазначити відповідні параметри!
Відповідь:
В розцінках ДБ1-19-19 «Зняття рослинного ґрунту з узбіччя бульдозером Kоmаtsu D65 з його переміщенням на відстань до 10 м, ґрунт І групи у тимчасовий відвал» та ДБ1-19-22 «На кожні наступні 10 м переміщення додавати до РВР 1-19-19» не вказано відстань переміщення, або не зазначено коефіцієнту на котрий потрібно додавати переміщення ґрунту.
Згідно двох розцінок всього відстань переміщення 20м.
В розцінках КБ12-20-1 «Улаштування пароізоляції обклеювальної в один шар» та КБ12-20-2 «Улаштування пароізоляції обклеювальної на кожний наступний шар» не вказано кількості шарів пароізоляції, або не зазначено коефіцієнту на котрий потрібно додавати кожний наступний шар пароізоляції.
Згідно двох розцінок улаштування пароізоляції обклеювальної в два шари.
В розцінках ДБ2-11-3 «Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом товщиною шару 18 см асфальтоукладачем Тіtаn 423, при ширині укладання 3,5 м /При виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу]» та ДБ2-11-10 «Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом товщиною шару 18 см асфальтоукладачем Тіtаn 423. При зміні товщини шару на кожен 1,0 см додавати або виключати. /При виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу» не вказано товщини шару основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом, або не зазначено коефіцієнту на котрий потрібно додавати або віднімати на необхідну товщину шару основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом товщиною.
Згідно двох розцінок товщина основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом має бути 15см, тобто до розцінки ДБ2-11-10 слід застосовувати к=3.
В розцінках ДБ2-57-1 «Улаштування асфальтобетонного покриття пішохідних доріжок та тротуарів, товщиною 3 см» та ДБ2-57-2 «Влаштування асфальтобетонного покриття пішохідних доріжок та тротуарів вручну, на кожні 0,5 см зміни товщини додавати або виключати до норми 2-57-1» не вказано товщини шару покриття пішохідних доріжок, або не зазначено коефіцієнту на котрий потрібно додавати або віднімати на необхідну товщину шару покриття пішохідних доріжок.
Згідно двох розцінок товщина асфальтобетонного покриття пішохідних доріжок та тротуарів має бути 4см, тобто до розцінки ДБ2-57-2 слід застосовувати к=2.
В розцінках КБ27-17-3 «Улаштування основи тротуарів із щебеню за товщини шару 12 см» та КБ27-17-4 «Улаштування основи тротуарів із щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норми 27-17-3» не вказано товщини шару основи тротуарів із щебеню, або не зазначено коефіцієнту на котрий потрібно додавати або віднімати на необхідну товщину шару основи тротуарів із щебеню.
Згідно двох розцінок товщина основи тротуарів із щебеню має бути 30см, тобто до розцінки КБ27-17-4 слід застосовувати к=18.
Дата відповіді:
06.09.2023 09:16