• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015 – 09310000-5 – «Електрична енергія» (Електрична енергія)

Завершена

4 210 153.65 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 050.77 UAH
Період уточнення: 01.09.2023 10:43 - 06.09.2023 00:00
Відповідь надана

Ціна електричної енергії

Номер: 1b63e81432a5499ab34eb6818cb2e782
Дата опублікування: 04.09.2023 16:29
Опис: Шановний замовник, відповідно Додатку 2 , до Договору зазначено : Ціна (тариф) за 1 кВт/год електричної енергії щомісяця визначається формулою: Цм = (Ц0 * (1+М/100)+ Тпер+ Троз ) * ПДВ, де: Цм – ціна (змінена) за одиницю електричної енергії, грн/кВт•год; Цo – середньозважена ціна на ринку РДН за звітний період (місяць у якому здійснювалось постачання (грн/кВт*год); Тпер – тариф на послуги з передачі електричної енергії, установлений НКРЕКП, грн/кВт год; Троз – тариф на послуги з розподілу електричної енергії, установлений НКРЕКП, грн/кВт•год (Застосовується у разі сплати послуг з розподілу через Постачальника; у разі сплати послуг з розподілу Споживачем Троз =0 ; ПДВ – податок на додану вартість у розмірі 20 відсотків; М – маржа (вартість послуг постачальника) у відсотках, визначається за пропозицією переможця, (на момент укладення договору для визначення Цo, приймається середньозважена ціна на ринку РДН та тариф на послуги з передачі за попередній місяць подання пропозиції, яку можливо перевірити за посиланням https://www.oree.com.ua/index.php/indexes, середньозважений РДН за ________ 2023 року складає ______ грн без ПДВ за 1 кВт*год). Поясніть будь ласка, ціна пропопозиції при поданні або під час аукціону залежить від середньозваженої ціни наринку РДН за попередній місяць подання пропозиції, яку можливо перевірити на сайті Оператора ринку , тобто не нижчою? Чи це стосується при заключенні договору? А якщо учасники будуть понижуватись нижче РДН , під час участі в закупівлі чи не буде це підставою для відхилення ?
Відповідь: Ознайомившись, із вищевикладеним питанням, Замовник вважає за необхідне повідомити про наступне: У разі якщо ваша пропозиція буде нижче РДН - Ваша пропозиція НЕ буде відхилена та буде ПРИЙНЯТА. У цьому разі ваша маржа буде пропорційно порахована до середньозваженої ціни на ринку РДН за попередній місяць подання пропозиції. Наприклад: Якщо учасник подав пропозицію на 2,5 % більше ніж середньозважена ціна на ринку РДН за попередній місяць то (1+М/100) буде дорівнювати 1,025 (тобто маржа становитиме 2,5 %), якщо маржа буде 15% то (1+М/100) буде дорівнювати 1,15, у разі якщо пропозиція учасника буде менше середньозважена ціна на ринку РДН за попередній місяць, то (1+М/100) буде менше 1 (наприклад буде дорівнювати 0,98). І цей показник буде незмінним протягом усього строку дії договору.
Дата відповіді: 06.09.2023 10:55
Відповідь надана

Сертифікати

Номер: 7fc3777b351b4a2ba60efe15a9d98b8b
Дата опублікування: 04.09.2023 14:53
Опис: Шановний замовник, Ви оголосили закупівлю на поставку електроенергії то яке відношення мають сертифікати на розподілення та передачу електроенергії. Те ж стосується і інших вимог(Сертифікат, окрім інших видів, має включати: - веб-портали (ДКПП 63.12) до інших сертифікатів, що є в вашій тендернії документації. Прошу привести тендерну документацію до вимог закону, прибравши види діяльності розподіл та передачу електроенергії.
Відповідь: Ознайомившись, із вищевикладеним питанням, Замовник вважає за необхідне повідомити про наступне: Дана закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості). Відповідно до пункту 1 Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Частина 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інші документи відповідно до пункту 3 Розділу V «Інша інформація» цієї тендерної документації та Додатку №8. Спірними, на думку запитувача є вимоги пунктів 15-21 Додатку №8 до тендерної документації, які вимагають надання сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015, ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 50001:2020, які окрім інших, мають включати види діяльності: передача електроенергії (ДКПП 35.12), розподілення електроенергії (ДКПП 35.13), торгівля електроенергією (ДКПП 35.14) та вимоги пунктів 24.1 -24.4, які вимагають надання сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015, ДСТУ ISO 28000:2008, які окрім інших, мають включати види діяльності: веб-портали (ДКПП 63.12), в частині видів діяльності (передача електроенергії (ДКПП 35.12), розподілення електроенергії (ДКПП 35.13), веб-портали (ДКПП 63.12), які мають включати зазначені сертифікати. Щодо видів діяльності (передача електроенергії (ДКПП 35.12), розподілення електроенергії (ДКПП 35.13), які окрім інших, мають включати дані сертифікати, Замовник вважає за необхідне повідомити про наступне: В пункті 2 додатку 4 до тендерної документації «2. Особливі вимоги до предмету закупівлі» зазначено: Відносини, що виникають між учасниками ринку під час здійснення купівлі-продажу електричної енергії, постачання електричної енергії споживачам виконуються з урахуванням положень наступних законодавчих актів: • Закон України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII; • «Правила роздрібного ринку електричної енергії», затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312 • Кодекс систем розподілу, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. №310; • Кодекс системи передачі, затверджений постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. №309. • Постановою НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу»; • Інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії». Відповідно до пункту 8 постанови Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312, ОСП та ОСР укладають договори про надання послуг з передачі/розподілу електричної енергії із усіма електропостачальниками відповідно до процедури, передбаченої Правилами та Кодексом системи передачі, затвердженим постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 309, у порядку надання електропостачальниками відповідних заяв та документів. Відповідно до пункту 1.2.1. глави 1.2. розділу І Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312, На роздрібному ринку електричної енергії споживання та використання електричної енергії для потреб електроустановки споживача здійснюється за умови забезпечення розподілу/передачі та продажу (постачання) електричної енергії на підставі договорів про розподіл/передачу, постачання електричної енергії, надання послуг комерційного обліку, які укладаються відповідно до цих Правил, Кодексу системи передачі, Кодексу систем розподілу та Кодексу комерційного обліку. Таким чином електропостачальник, виконавши всі визначені нормативно-правовою документацією умови, набуває всі відповідні права та обов’язки та, відповідно, є учасником роздрібного ринку електричної енергії, що включає, в тому числі, розподіл/передачу та продаж (постачання) електричної енергії. Щодо видів діяльності веб-портали (ДКПП 63.12), які окрім інших, мають включати вказані в питанні сертифікати, Замовник вважає за необхідне повідомити про наступне: В пункті 24 додатку 8 до тендерної документації зазначено: Пунктом 8 підпункту 2.2. глави 2 Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу», вимагається, що: «2.2. При провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог: 8) забезпечити функціонування веб-сайту ліцензіата в мережі Інтернет, в якому, зокрема, вказати засоби комунікації (поштову адресу, номер телефону для звернення споживачів, адреси та телефони центрів обслуговування споживачів, електронну пошту для прийому електронних повідомлень від споживачів), розмістити нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на ринку електричної енергії, згідно з якими електропостачальник здійснює ліцензовану діяльність, інформацію щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду; Таким чином, регулятор НКРЕКП встановлює імперативну вимогу до електропостачальника. Зважаючи на усе вищевикладене, беручи до уваги той факт що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 09310000-5-Електрична енергія (електрична енергія), що перебуває на межі дефіцитності, з метою забезпечення бодай мінімальної стабільності у постачанні електричної енергії, Замовником сформульовано базові вимоги до постачальника електричної енергії, які б забезпечили таку стабільність постачання. Отже, підсумовуючи вищевикладене, Замовник дійшов висновку про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації (згідно з абзацом 3 пункту 54 Особливостей), адже остання складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, у тому числі у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 06.09.2023 10:54
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 6bb75149f19e4795ba72c3d1bc0b1c37
Дата опублікування: 04.09.2023 14:49
Опис: Шановний замовник! Відповідно Додатку №8 п.15 - 21 учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам: 15. На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері закупівлі електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», шляхом надання відповідного сертифікату, який має бути чинним на дату подання пропозиції, та виданий органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 вважається чинним за умови щорічного підтвердження (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. Сертифікат, окрім інших видів, має включати: - передача електроенергії (ДКПП 35.12); - розподілення електроенергії (ДКПП 35.13); - торгівля електроенергією (ДКПП 35.14); ……… 21. У складі тендерної пропозиції учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», який видано на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі) від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який видано органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. Сертифікат, окрім інших видів, має включати: - передача електроенергії (ДКПП 35.12); - розподілення електроенергії (ДКПП 35.13); - торгівля електроенергією; (ДКПП 35.14); А також пунктів 24.1 -24.4 : 24.1. Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації системи управління якістю діяльності з забезпечення функціонування веб-сайта ліцензіата вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», шляхом надання відповідного сертифікату, виданого на ім‘я учасника закупівлі *, який має бути чинним на дату подання пропозиції, та виданий органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 вважається чинним за умови щорічного підтвердження (вимога не застосовується до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі), а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, перевірити включення до реєстру можливе за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov Сертифікат, окрім інших видів, має включати: - веб-портали (ДКПП 63.12); Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». ЖОДЕН документ, які ви вимагаєте надати, не передбачено національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014. Отже, Ви неправомірно встановили вимоги до предмета закупівлі, та порушуєте пункт 29 Особливостей. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги!
Відповідь: .Ознайомившись, із вищевикладеним питанням, Замовник вважає за необхідне повідомити про наступне: Дана закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості). Відповідно до пункту 1 Особливостей, ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Частина 2 статті 22 Закону містить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інші документи відповідно до пункту 3 Розділу V «Інша інформація» цієї тендерної документації та Додатку №8. Спірними, на думку запитувача є вимоги пунктів 15-21 Додатку №8 до тендерної документації, які вимагають надання сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 37001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015, ДСТУ ISO 28000:2008, ДСТУ ISO 50001:2020, які окрім інших, мають включати види діяльності: передача електроенергії (ДКПП 35.12), розподілення електроенергії (ДКПП 35.13), торгівля електроенергією (ДКПП 35.14) та вимоги пунктів 24.1 -24.4, які вимагають надання сертифікатів ДСТУ EN ISO 9001:2018, ДСТУ ISO 45001:2019, ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015, ДСТУ ISO 28000:2008, які окрім інших, мають включати види діяльності: веб-портали (ДКПП 63.12). Запитувач аргументує неможливість встановлення вимог, щодо надання вищевказаних сертифікатів наявністю ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Як видно із самої назви ДСТУ EN 50160:2014 та його Розділу 1 «СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ ТА ОБ’ЄКТ СТАНДАРТИЗАЦІЇ»: «Цей стандарт установлює терміни та значення для основних характеристик напруги в точках приєднання користувачів до електричних мереж змінного струму низької, середньої та високої напруги загальної призначеності в нормальних умовах експлуатування. Цей стандарт установлює норми або значення, у межах яких можна знайти очікувані характеристики напруги на будь-якому терміналі живлення електричних мереж загальної призначеності, але не визначає типову ситуацію, яку зазвичай спостерігає окремий користувач мережею електропостачання», а також визначає «Об’єкт стандартизації цього стандарту — терміни, а також значення характеристик напруги електропостачання щодо частоти; рівня; форми кривої; симетрії лінійних напруг.» Таким чином ДСТУ EN 50160:2014 визначає та стандартизує виключно технічні параметри НАПРУГИ електропостачання і не стосується інших процесів, що є невід’ємною частиною постачання електричної енергії, а саме: планування закупівлі/постачання електроенергії; питань звітності, ліцензування, документообігу та розрахунків між Споживачем, Постачальником, Оператором системи передачі, Операторами систем розподілу, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг; забезпечення функціонування інформаційних систем (сайт, кабінет споживача, обмін інформацією з системами НЕК «УКРЕРЕНГО» (MMS, DataHab), та багато інших. Вимога щодо наявності сертифікатів ISO (ДСТУ) в Учасників дає впевненість Замовнику у тому, що надані учасником послуги, відповідають вимогам нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на надання таких послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності своїх послуг. Замовник, має на меті працювати з Учасниками, які створюють безпечні і здорові умови праці шляхом введення умов, які дозволяють підприємству систематично виявляти та контролювати ризики безпеки і здоров'я, знижувати вірогідність потенційних аварій, надзвичайних ситуацій, тощо, не завдаючи при цьому шкоди навколишньому середовищу. Зазначені вище сертифікати передбачені законодавством України та їх може отримати будь який суб'єкт господарювання. Таким чином жодна із вищевказаних вимог не містить ознак дискримінаційності, оскільки: Замовник має право включати до тендерної документації вимоги, що не заборонені чинним законодавством. Враховуючи відсутність нормативно-правової заборони на включення до тендерної документації вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікатів про відповідність міжнародним стандартам у різних галузях, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до тендерної документації. Окрім цього, правомірність такого рішення підтверджена також практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішеннях № 13161-р/пк-пз від 10.06.2021 року (щодо сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»), № 16218-р/пк-пз від 15.07.2021 року (щодо сертифікату ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги»), № 5362-р/пк-пз від 09.08.2022 року (щодо сертифікату ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання»), № 19485-р/пк-пз від 27.08.2021 (щодо сертифікатів у ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги») та ISO/ІЕС 27001:2015 "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги"). Зазначені вище нормативні документи (ДСТУ), є затвердженими діючими Державними стандартами України, а система сертифікації є загальнодоступною для будь яких суб’єктів господарювання. Зважаючи на усе вищевикладене, беручи до уваги той факт що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 09310000-5-Електрична енергія (електрична енергія), що перебуває на межі дефіцитності, з метою забезпечення бодай мінімальної стабільності у постачанні електричної енергії, Замовником сформульовано базові вимоги до постачальника електричної енергії, які б забезпечили таку стабільність постачання. Отже, підсумовуючи вищевикладене, Замовник дійшов висновку про відсутність підстав для внесення змін до тендерної документації (згідно з абзацом 3 пункту 54 Особливостей), адже остання складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, у тому числі у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 06.09.2023 10:53