• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

гербіциди

ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (гербіциди)

Завершена

72 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 725.00 UAH
Період уточнення: 03.04.2018 15:19 - 09.04.2018 00:00
Без відповіді

Грубе порушення законодавства!

Номер: fbd822838c1d42bcb53e8f3eb52992cd
Дата опублікування: 06.04.2018 22:10
Опис: На задане запитання:"Дивлячись на попередню закупівлю, яку ви проводили, то вважаю, що такі запитання доречні, оскільки учасників відхилили безпідставно, де навіть у протоколі розгляду ви не вказали реальних причин відхилення учасників. Тому я теж хочу дізнатись, яка відповідь на задані запитання!На запитання:" Маринівський аграрний ліцей надає відповідь: "Оскільки ні Порядком, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». На залишену в системі питання інформуємо про наступне: Замінити ці товари не можливо. Розглядатися «аналог» або «еквівалент» - не будуть." Повідомляю, що ви дієте в межах Закону України "Про публічні закупівлі", а не відповідно до Наказу №35, тому відповідно до пункту 3 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" "інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;" ВІДПОВІДНО ДО ВИЩЕВКАЗАНОГО ПУНКТУ 3 СТАТТІ 22 ВБАЧАЮ ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ, ЯКЕ ДОПУСТИВ МАРИНІВСЬКИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ. Хочу повідомити, що Замовник не вправі вписувати будь-яке посилання на конкретну торговельну марку и фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тому законність даної закупівлі порушена і теж саме у попередній закупівлі! Вимагаю внесення змін до інструкції та включення виразу до технічної специфікації товару "або еквівалент". Також цікаво чому в першій інструкції до цієї закупівлі було включено вираз "або еквівалент". Але потім внесено зміни, і виключено вираз "або еквівалент"., який обов'язковий для усіх закупівель, пов'язаних з товаром. Вбачаю корупційну схему, оскільки, оновлена інструкція поширює нерівність серед учасників та не відповідає ЗУ"Про публічні закупівлі", хоча в інструкції у першому розділі вписано, що "Інструкція торгів розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок). Терміни, які використовуються в цій інструкції, вживаються в значеннях, визначених Законом та Порядком." Чому встановлені такі вимоги, які порушують законодавство?
Відповідь надана

Відсутність річного плану закупівель на дану закупівлю!

Номер: e8e7a45b6d4847f19f11cb800546cade
Дата опублікування: 06.04.2018 15:34
Опис: Це ваш річний план на попердню закупівлю, яка не відбулась! МАРИНІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ #02546163 24450000-3: Агрохімічна продукція 2210: Предмети, матеріали, обладнання та інвентар Гербіциди 72 500,00 UAH березень, 2018 А ДЕ РІЧНИЙ ПЛАН ОНОВЛЕННИЙ? ЯК ВИ МАЄТЕ ПЛАТИТИ ЗА ТОВАР УЧАСНИКУ-ПЕРЕМОЖЦЮ, ЯКЩО РІЧНИЙ ПЛАН ВІДСУТНІЙ. (процедура проводиться у квітні місяці, а план березневий)
Відповідь: На залишену в системі питання інформуємо про наступне: Відповідно до абзацу 3 пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»(далі – Наказ № 490) додаток до річного плану закупівель, до якого вноситься інформація про закупівлі, очікувана вартість яких не перевищує сум, зазначених в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, складається за формою річного плану закупівель шляхом заповнення відповідних полів в електронній системі закупівель. Пункт 8 форми річного плану закріпленого Наказом № 490 встановлює обов’язок замовника вказувати в річному плані орієнтовний початок проведення процедури закупівлі. Орієнтовним початком проведення першої процедури закупівлі: березень, 2018р., не вбачаємо підстав для внесення зміни до додатку до річного плану закупівель у орієнтований початок закупівлі для другої процедури.
Дата відповіді: 06.04.2018 17:07
Відповідь надана

Прошу надати роз'яснення!

Номер: cf140034b8084fba86639fc21d7031cb
Дата опублікування: 06.04.2018 15:30
Опис: Дивлячись на попередню закупівлю, яку ви проводили, то вважаю, що такі запитання доречні, оскільки учасників відхилили безпідставно, де навіть у протоколі розгляду ви не вказали реальних причин відхилення учасників. Тому я теж хочу дізнатись, яка відповідь на задані запитання!
Відповідь: Оскільки ні Порядком, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». На залишену в системі питання інформуємо про наступне: Замінити ці товари не можливо. Розглядатися «аналог» або «еквівалент» - не будуть.
Дата відповіді: 06.04.2018 17:06
Відповідь надана

Відповідь Замовника не відповідає запитанням.

Номер: feb659df2c98411cb29b40d0f06ca07f
Дата опублікування: 06.04.2018 15:25
Опис: Ви навіть не розумієте, що таке період уточнень. Період уточнень. На даному етапі:  Зареєстровані Користувачі можуть задавати питання Замовнику щодо закупівлі;  Замовник надає відповіді на запитання щодо власної закупівлі;  Замовники можуть задавати питання щодо власних закупівель;  Замовник має право вносити зміни в опис та документацію по закупівлі. Період уточнень - це строк, протягом якого, учасники можуть ставити запитання замовнику що стосуються закупівлі та отримувати відповіді. Перебіг періоду уточнень розпочинається після оголошення процедури закупівлі. Період уточнень становить не менше 3 робочих днів (не менше 1 робочого дня при очікуваній вартості закупівлі від 3 тис грн. до 50 тис. грн) . Оскільки у вас допорогова закупівля, то ця інформація вам буде корисна. Але прошу надати відповідь на мої запитання!
Відповідь: На залишену в системі питання інформуємо про наступне: Керуючись положеннями наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі по тексту - Порядок) встановлено: « 6.5. У період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі. Питання Учасників є анонімними до закінчення аукціону. З метою збереження анонімності Система не надає можливості приєднання файлів до питання. Питання має бути сформульовано лише в текстовому вигляді. Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі.». Строків відповіді на питання не встановлено.
Дата відповіді: 06.04.2018 17:06
Відповідь надана

Чому відповідь не надана?

Номер: de257909ddbb4826a14afb8adc744e7a
Дата опублікування: 06.04.2018 14:28
Опис: Надайте відповідь на задані запитання!
Відповідь: Керуючись положеннями наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі по тексту - Порядок) встановлено: «14.2. Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” Замовник в обов'язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.»
Дата відповіді: 06.04.2018 15:10
Відповідь надана

Внесення змін до документації.

Номер: 69a86cc531cd4aacae59000b4c570047
Дата опублікування: 06.04.2018 01:12
Опис: Прошу внести зміни до ІНСТРУКЦІЇ, ЩОДО ПОРЯДКУ ОФОРМЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДЛЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ – ПУБЛІЧНА ДОПОРОГОВА ЗАКУПІВЛЯ, а саме: в пункт 1 Спосіб, місце та кінцевий строк подання цінових пропозицій Розділу ІІІ Подання цінових пропозицій, період уточнень та виключити: "Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі." Ваша документація має багато неточностей, тому для наалежної подачі пропозиції учасника потрібно надавати додаткові документи. Замовник не можезабороняти надання додаткових документів. Тому внесіть зміни, з виключенням вищевказаного пункту.
Відповідь: Оскільки ні Порядком, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». На залишену в системі питання інформуємо про наступне: Тендерним комітетом розглянуто питання про внесення змін у Інструкцію, та вирішено внести зміни до неї.
Дата відповіді: 06.04.2018 17:05
Відповідь надана

Надайте роз'яснення!

Номер: 17921c768bc74a9d9bc51f41e41c959e
Дата опублікування: 06.04.2018 01:04
Опис: Чи можна замінити ці товари, а саме: 1.Герсотил (групи гранстарових на зернові) 2.Грозний Експерт 3.Євро-ленд 4.Клінч МАКС+ПАР «БУСТЕР» 5.Прилипач АЛЬФАЛІП на аналогічні товари, які за складом діючої речовини є аналогами вищевказаних хімікатів?
Відповідь: Оскільки ні Порядком, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». На залишену в системі питання інформуємо про наступне: Замінити ці товари не можливо. Розглядатися «аналог» або «еквівалент» - не будуть.
Дата відповіді: 06.04.2018 17:05