-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
18420000-9 Аксесуари для одягу (Рукавиці: комбіновані, брезентові; рукавички: спилкові з крагами, гумові господарські, кислото-лугостійкі, трикотажні з полімерним неповним покриттям, на трикотажній основі з ПВХ-крапкою, нітрильні з в'язаним манжетом, діелектричні, шкіряні аргонщика)
Завершена
1 709 669.95
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 797.80 UAH
мін. крок: 0.3% або 5 797.80 UAH
Період уточнення:
30.08.2023 09:22 - 20.10.2023 00:00
Відповідь надана
рукавички в іншій гамі кольорів
Номер:
756626bc8fa14a2fb9591b1b6a384cf7
Дата опублікування:
17.10.2023 16:59
Опис:
Чим обумовлені кольори шару латексу та неопрену? Чому латекс має бути саме жовтий? А чому неопрен має бути саме синій? А чому не навпаки? Яким нормативним документом регламентуються ці кольори? У мене є два види рукавичок. Одні рукавички різнокольорові, а другі рожеві рукавички. Вони навіть гарніше виглядати. Я можу запропонувати рукавички в іншій гамі кольорів?
Відповідь:
Доброго дня! Опис про кольори шарів латексу і неопрену розміщений як рекомендація та можуть бути іншими.
Дата відповіді:
20.10.2023 08:52
Відповідь надана
критерії оцінки ступеня чудовості хімічної та механічної стійкості для синього шару неопрену
Номер:
c9d3e60647754a5592b2d9261ccaaa01
Дата опублікування:
17.10.2023 16:53
Опис:
Просимо вказати критерії оцінки ступеня чудовості хімічної та механічної стійкості для синього шару неопрену. Як і хто визначатиме: чудова стійкість, або ще просто хороша? (Додаток №3, рукавички кислото-лугостійкі, п.3)
Відповідь:
Доброго дня! Вся необхідна інформація по кожній позиції зазначена в тендерній документації.
Дата відповіді:
20.10.2023 08:51
Відповідь надана
стійкість до розчинів кислот і лугів
Номер:
30f577d5cea34c908a9c134250e90c72
Дата опублікування:
17.10.2023 13:25
Опис:
У додатку №3, у табличній частині, у стовпчику "технічні характеристики" для позицій 2 і 3 зазначено, що продукція повинна мати стійкість до розчинів кислот і лугів. І вказано % концентрації розчину.
Відповідно до якого чинного нормативного документа щодо ЗІЗ рук висуваються такі вимоги? Яким документом щодо ЗІЗ рук це регламентовано?
Відповідь:
Доброго дня! Вся необхідна інформація по кожній позиції зазначена в тендерній документації.
Дата відповіді:
20.10.2023 08:50
Відповідь надана
щодо рівня захисних властивостей згідно з ДСТУ EN 388
Номер:
5ebc57e31d8b40eda47b10178d47be50
Дата опублікування:
17.10.2023 13:18
Опис:
Просимо дати роз'яснення щодо рівня захисних властивостей згідно з ДСТУ EN 388 надається до кожної позиції? За потреби просимо внести зміни до ТЗ
Відповідь:
Доброго дня! Вся необхідна інформація по кожній позиції зазначена в тендерній документації.
Дата відповіді:
20.10.2023 08:50
Відповідь надана
Просимо збільшити термін постачання продукції
Номер:
827cfc66935b4854a1e36b8e18cdca37
Дата опублікування:
03.09.2023 17:00
Опис:
Доброго вечора!
Просимо збільшити термін постачання продукції. Весь асортимент є, але не в повному обсязі. За низкою позицій недостатні товарні запаси. Необхідно дозамовляти у Європі чи Китаї. Логістика від 60 днів. Можемо взяти участь лише тією кількістю, яку маємо на складі.
Просимо збільшити термін постачання продукції до 100 днів або дозволити брати участь лише в обсязі товарних запасів.
Відповідь:
Дякуємо за запитання! В разі прийняття відповідного рішення будуть внесені зміни в Тендерну документацію в частині термінів постачання продукції до кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
Дата відповіді:
06.09.2023 16:10
Відповідь надана
умови договору
Номер:
bc73f1d0bf35483b8df5e6e9e3af1843
Дата опублікування:
03.09.2023 16:26
Опис:
1. Дуже короткі терміни підготовки та подання документів. Це не реально.
2. Неможливі умови щодо термінів поставки такої великої кількості продукції.
3. Нерівнозначна відповідальність сторін за договором, драконівські штрафні санкції лише в один бік
4. Невиразне ТЗ, яке не дає повного розуміння товару, що купується, що згодом при замовленні і здачі продукції дає можливість до численних різночитань і створення припонів і причіпок, чим активно користуються станції. Адже закупівлю організовує ПАТ, а приймають товар станції.
5. Суперечності між нормативною документацією та описом
6. Абстрактні відповіді на прозорро, які взагалі не дають розуміння поставлених питань. Відписки.
7. Робота за заявками, які не можуть бути предметом обговорення, а мають примусові властивості
8. Відсутність адекватного розуміння термінів поставки, оскільки незрозумілі терміни завершення проведення процедури, строки підписання договору, строки отримання заявки. Кожен етап оповитий штучною таємницею, щоб застати постачальника зненацька.
9. Обов'язкова присутність на здаванні продукції представника постачальника.
10. Непрозорість самого підприємства та його діяльності. Цей висновок легко зробити, дивлячись на сайт, де немає взагалі ніякої інформації. Ні архіву, ні актуальної.
11. Проводячи найпростішу аналітику закупівель у відкритих джерелах видно, що ПАТ має великі борги перед постачальниками.
12. Аналізуючи судовий реєстр, розумієш, що передсудової практики взагалі немає. Підприємство не є договороспроможним.
13. Учасники ринку говорять про те, що зараз Центренерго – найгірший покупець у країні. Вже найгірше навіть окремих підприємств інфраструктури. І неплатіжне за договорами в строк.
Все перелічене вище (і це ще не повний список), говорить про те, що створені всі умови для зриву відкритих публічних процедур і уникнення них. А це означає уникнення прозорого ціноутворення та ведення прозорої закупівельної діяльності. У підтвердженні цих слів достатньо подивитися кількість скасованих процедур, що не відбулися.
І це все на фонi керівництва, що постійно змінюється. Шукають або винних, або цапів-відбувайлів. Заводяться навіть кримінальні справи. Але умови переходу закупівель у тінь залишаються. Залишаються так само, як і деякі члени дирекції. Чи є у цьому зв'язок?
Центренерго, якщо хочете своєчасно купувати саме той товар, який вам потрібний за адекватною ринковою ціною:
1. внесіть зміни до технічного завдання, докладніше розпишіть кожен продукт
2. збільште термін подання документів на 21 день
3. збільште термін постачання до 90 днів
4. Перегляньте умови договору і зробіть рівними відповідальність сторін
Відповідь:
Дякуємо за запитання!
У відповідності до п. 34 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Стаття 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачає детальний перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація. При цьому зазначаємо, що Замовник може в своїй тендерній документації на власний розсуд визначати:
опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких учасники можуть подати свою тендерну документацію; умови виконання Договору про закупівлю (ціна, термін поставки, штрафні санкції, умови поставки, кількість та якість, порядок змін умов договору, тощо); інформацію про: маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, які встановив замовник; надання забезпечення тендерної забезпечення (розмір та умови); умови про забезпечення виконання договору про закупівлю (розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення); посилатися на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, тощо.
В наданому проекті договору про закупівлю Замовником визначено необхідні умови, щодо яких у нього є зацікавленість, а саме: умови щодо строків виконання договору (поставки товарів), умови щодо якості та відповідальності постачальника за невиконання його умов.
При цьому зазначаємо, що в Додатку № 3 до Тендерної документації Замовником встановлені чіткі технічні вимоги до продукції та зазначено найменування, нормативний документ, яким визначаються вимоги до якості продукції, кількості пар продукції, що підлягає поставці та відокремлені структурні підрозділи, на які буде здійснюватися поставка продукції.
Відтак, замовник не вбачає необхідності вносити зміни до Технічних вимог.
Дата відповіді:
06.09.2023 16:08
Відповідь надана
Лот2 позиція№1 «Рукавички спилкові з крагами».
Номер:
d952602b91b14aa6affd7a10c15e925b
Дата опублікування:
03.09.2023 12:18
Опис:
Доброго дня, шановний організатор!
Лот2 позиція№1 «Рукавички спилкові з крагами». Оскільки це Спеціальні рукавички для захисту від термічного впливу (тепла та/чи полум’я) - повинні максимально відповідати вимогам ДСТУ EN 407 не менше (4-1-3-4-Х) і це абсолюно правильно і вимоги цілком зрозумілі.
Але згідно ДСТУ EN 388 вимоги в ТЗ (4-2-3-3-Х) тут показники завищені по перших двох пунктах, оскільки даний ДСТУ враховує показники на механічну стійкість виробу. Більш точніше: перший показник – це зносостійкість і достатньо в таких рукавичках показник «3», другий показник – стійкість до порізів і достатньо в таких рукавичках показник «1». Лишивши дані показники без змін ви обмежуєте потенціальних постачальників прийняти участь в цих торгах.
Просимо внести зміни у вимоги щодо показників згідно ДСТУ EN 388 «Рукавички спилкові з крагами» (3-1-3-3-Х). Дані зміни цілком обгрунтовані.
Відповідь:
Дякуємо за запитання! Замовником визначена закупівля у відповідності до ДСТУ EN 12477:2006, ДСТУ EN 407:2005, ДСТУ EN 388:2017. Відтак продукція має відповідати зазначеним Державним Стандартам.
Дата відповіді:
06.09.2023 16:08
Відповідь надана
збільшити термін постачання мінімум до 75 днів
Номер:
9be9c121564f48f2ba01166721d48124
Дата опублікування:
01.09.2023 17:11
Опис:
На даний момент в умовах військового стану в країні існує величезний дефіцит брезента, який активно використовується для військових потреб.
Так же повідомляємо, що для виготовлення 15 тисяч рукавиць при наявності сир'я і повного комплектування виробництва необхідно мінімум 60 днів.
Срок доставки - 45 днів після розміщення заявки - не реальний. На даний момент в нинішніх умовах в Україні немає вільних швейних фабрик, які здатні на нужду громадянських підприємств виготовити рукавиці в об'ємі 15 тисяч в термін 45 днів. Ви висуваєте такі умови спеціально, що б зірвати тендер?
Рекомендуємо вам збільшити термін постачання мінімум до 75 днів.
Відповідь:
Дякуємо за запитання! Змовником в Технічних вимогах (Додаток №3 до Тендерної документації) було визначено виготовлення продукції з брезентової тканини або еквіваленту. Відтак не має обмеження виготовлення продукції виключно з брезенту. Також замовником було визначено, що строк поставки продукції протягом 30 календарних днів з моменту отримання письмової заявки.
Дата відповіді:
04.09.2023 16:36
Відповідь надана
вказати необхідні розміри та кількість по кожному розміру в кожній позиції
Номер:
90abd8738a9a4a418319c716bcbf8c34
Дата опублікування:
01.09.2023 16:51
Опис:
На даний момент за умовами тендерної документації та відповідно до ваших відповідей розмірний ряд виробів буде визначений у заявці.
Але нам не зрозумілий вихід із конфліктної ситуації, якщо в заявці будуть вказані розміри, які не виробляються. Згідно з умовами договору ми не маємо можливості відмовитися від заявки, але водночас ми не маємо можливості її виконати. Пройдуть штрафні санкції. Просимо дати роз'яснення.
Переконливо просимо внести інформацію за розмірами до тендерної документації або змінити умови договору та дати можливість постачальнику відмовитися від заявки без штрафних санкцій.
Приховуючи цю інформацію, ви зумисне і свідомо збільшуєте ризики роботи з виконання цього договору, чим звужуєте коло потенційних учасників та знижуєте конкурентне середовище, що у результаті може призвести до зриву процедури відкритих публiчних торгів, де формується дійсна економічна цiна.
Відповідь:
Дякуємо за запитання!
Повідомляємо Вам, що розмірний ряд рукавичок буде визначено заявкою на постачання. В заявці на постачання будуть вказані стандартні для виробництва розміри.
Дата відповіді:
04.09.2023 16:35
Відповідь надана
Продовжити термін прийому пропозицій на 10 днів
Номер:
037a863a0c5244b8977b1debd4139335
Дата опублікування:
01.09.2023 14:06
Опис:
У технічному завданні зазначено, що потрібно надати протоколи випробувань на тканину, на відповідність показникам, які зазначені в описі технічних вимог.
Повідомляємо, що випробування проводяться 7-14 днів із подальшим оформленням протоку. Також інформуємо, що всі сертифіковані та атестовані лабораторії на даний момент зайняті. Черга на такі випробування до 30 днів.
Просимо вас продовжити термін прийому пропозицій на 10 днів. Це збільшить кількість потенційних учасників.
Відповідь:
Дякуємо за запитання!
Повідомляємо Вам, що замовник визначив документи, які надаються при постачанні та у складі тендерної пропозиції Технічними вимогами (Додаток №3 до Тендерної документації), в тому числі й протоколи випробувань на тканини. Зважаючи на критичність забезпечення Рукавиць замовник не вважає за доцільне відтермінувати кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Дата відповіді:
04.09.2023 16:35