-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність: 1-5))
Торги відмінено
2 730 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 860 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 860 000.00 UAH
Період уточнення:
29.08.2023 19:16 - 08.09.2023 18:00
Відповідь надана
дискримінаційни вимоги
Номер:
ab59673d1cc046a18d165a364aa690e4
Дата опублікування:
03.09.2023 19:51
Опис:
У зв’язку з явними дискримінаційними вимогами до учасників даної процедури закупівлі, встановленими вимогами щодо кваліфікаційних критеріїв, вимог щодо строків поставки та умов відповідності учасника технічним характеристикам, а також ситуації щодо закупівель Міністерства оборони України, вимушені звернутись з наступним.
Відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Індивідуальне обмундирування (35810000-5) Бронежилет модульний (Тип 2, Рівень П, вид 5, комплектність 1-5) для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник у складі пропозиції повинен надати сканований лист, виданий учаснику Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (надалі - ЦУР СМЗ ЗСУ) щодо відповідності одиниці зразка товару нормативно-технічній документації (ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)).
Тендерна документація визначає порядок отримання вказаного документу, відповідно до якого учасник повинен надати до ЦУР СМЗ ЗСУ - Одиницю товару, матеріали, фурнітуру та протоколи випробувань від акредитованих лабораторій на лінійні виміри готових предметів, матеріалів та фурнітуру, що використовується під час виготовлення одиниці товару.
Доводимо до вашого відому, що за строк, який наданий вами для подання тендерної пропозиції , а це лише 7 робочих днів не можливо провести випробування готового виробу та матеріалів з яких він виготовлений (це понад 70 показників) на відповідність технічній специфікації А01XJ.29423-420:2023 (01)) та іншим ТС МОУ, які визначені в п. 3.1.6 зазначеної ТС, надати зразок для перевірки до ЦУР СМЗ ЗСУ.
Для отримання листа від ЦУР СМЗ ЗСУ для участі у даній закупівлі, враховуючи вказані вище вимоги замовника необхідно не менше 14 робочих днів.
Проаналізувавши встановлені вами вимоги можна прийти до висновку, що дана закупівля та умови відповідності пропозиції технічним вимогам, строків її подачі обмежують коло потенційних учасників та розраховані лише на певних постачальників, які перебуваючи в «тісному контакті» з посадовими особами структурних підрозділів МОУ, маючи попередні домовленості вже провели весь обсяг випробувань та отримали від ЦУР СМЗ ЗСУ необхідний лист. Тобто дані умови закупівлі створені для учасників (ймовірно: ТОВ НВП «ТЕМП – 3000, Харківський завод засобів індивідуального захисту, РА.ДА) у яких «заінтересовані» певні посадові особи Міністерства оборони України та з якими з початку повномасштабного вторгнення співпрацювало МОУ по прямим договорам та закуповувало бронежилети за цінами вищими на 30-40 % від їх реальної на той час вартості.
Вважаємо, що Міністерством оборони України дана вимога встановлена лише для усунення можливості участі постачальників у яких вони не заінтересовані, та усунення тих, які їм не цікаві, а саме ЦУР СМЗ ЗСУ, відповідальні посадові особи якого не є кваліфікованими та компетентними спеціалістами в галузі виробництва та оцінки засобів індивідуального захисту, виконують функцію органу який на власний розсуд або за вказівкою вищого керівництва вирішує допускати до участі у закупівлі того чи іншого учасника.
Крім того, сама ТС А01XJ.29423-420:2023 (01)) в частині вимог до конструктивну виробу, його ергономіки та виконання не відповідає тим реаліям, які наразі є першочерговими та необхідними, а лише відображає комерційні інтереси певних виробників або постачальників та надає можливість поставки виробів низької якості за завищеною ціною.
Враховуючи вищевикладене вважаємо про необхідне, виключити з тендерної документації вимогу про надання у складі пропозиції листа ЦУР СМЗ ЗСУ, або продовжити строк подання тендерних пропозицій щонайменше на 14 робочих днів.
Нажаль, дана процедура закупівлі не передбачає можливості її оскарження в Постійно-діючій колегії Антимонопольного комітету України у сфері розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, а тому ми розуміємо, що вами скоріш за все дану вимогу буде проігноровано та надано формальну відповідь, але вона залишиться в публічному доступі на довгі роки, а платники податків-громадяни України, країни-патрнери, які з початку повномасштабного вторгнення надають нам фінансову та матеріальну підтримку, військовослужбовці, а також близькі тих хто загинув у даній війні бачитимуть те, хто користуючись владою та станом у країні отримував особисту вигоду на крові наших Воїнів, купуючи яйця по 17 грн. за шт. та куртки в Туреччині по 25 у.е. в подальшому постачаючи їх до МОУ по 85 у.е. та багато іншого за аналогічним принципом.
Резюмуючи вищевикладене та задля суспільного розуміння громадян, даний тендер підготовлений для ТОВ «НВП ТЕМП-3000», ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту» та ТОВ «РА.ДА», які пропорційно розподілять між собою лоти у закупівлі, поставивши продукцію сумнівної якості по завищеним цінам отримавши надприбутки, які будуть розподілені між певними посадовими особами Міністерства оборони України та членами Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки, оборони та розвідки.
Відповідь:
Замовником опрацьовується зазначене питання та у разі необхідності буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата відповіді:
04.09.2023 23:02
Відповідь надана
зразок-еталон
Номер:
64a714e150b846edbf13b0378a0909f3
Дата опублікування:
01.09.2023 15:06
Опис:
Повідомте, будь ласка, чи обов’язково виріб, що планується до постачання, повинен відповідати існуючим затвердженим Міністерством оборони України зразкам-еталонам?
Відповідь:
Відповідно до пункту 3.1.1 технічної специфікації Міністерства оборони України “Бронежилет модульний” ТС А01XJ.29423-420:2023 (01) предмет повинен відповідати вимогам технічної специфікації та зразкам-еталонам
Дата відповіді:
04.09.2023 22:21
Відповідь надана
протиріччя положень проекту Договору
Номер:
6f83a6200b17478bb236aeeb71fd13ef
Дата опублікування:
01.09.2023 15:06
Опис:
Пропонуємо виключити протиріччя положень проекту Договору, внутрівідомчим інструкціям Міністерства, ДСТУ, ВСТ, ТС та затвердженим обсягам перевірки, зокрема, здійснення приймання готової продукції (вибірка, випробування сировини та матеріалів, балістичні випробування та інше), зокрема, абз. 4 п. 2.4 проекту Договору щодо застосування одноступінчастого типу вибіркового контролю за альтернативною ознакою та S-4 спеціальний рівень контролю, який протирічить Обсягу перевірки виробу, викладеного на сайті Міністерства оборони України.
Відповідь:
Замовником опрацьовується зазначене питання та у разі необхідності буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата відповіді:
04.09.2023 23:02
Відповідь надана
щодо перевірки якості
Номер:
dfee427f179e4418bac59cc8feacb3fe
Дата опублікування:
01.09.2023 15:05
Опис:
Проектом договору (п. 2.1. проекту Договору) передбачено, що «приймальний контроль Товару за якістю здійснюється представниками Центрального управління контролю якості, що є структурним підрозділом Міністерства оборони України, (далі - Представник Центрального управління) у місцях його здачі на об’єднаних центрах забезпечення», а також (п. 2.4. проекту Договору) – «під час приймального контролю Товару Представник Центрального управління за участю Представника Постачальника здійснює відбір зразків Товару із партії для перевірки відповідності вимогам нормативної або/та технічної документації у тому числі захисних (балістичних) властивостей Товару у випробувальній лабораторії, акредитованій Національним агентством з акредитації України на технічну компетентність та незалежність».
З метою прискорення постачання продукції до кінцевого споживача – військовослужбовців ЗСУ, скорочення часу приймання-здавання та оптимізації роботи Представників Центрального управління, у разі постачання виробів в об’єднані центри в інші міста відмінні від Києва та у зв’язку із знаходженням випробувальних лабораторій, акредитованих Національним агентством з акредитації України на технічну компетентність та незалежність лише у м. Києві, прошу надати відповідь на питання про можливість внесення змін до проекту договору щодо здійснення відбору зразків Товару із партії для перевірки відповідності вимогам нормативної або/та технічної документації, у тому числі захисних (балістичних) властивостей Товару Представниками Центрального управління безпосередньо у м. Києві (за умови, що представники територіальних підрозділів входять до складу Центрально управління та виконують ті самі функції)?
Відповідь:
Замовником опрацьовується зазначене питання та у разі необхідності буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата відповіді:
04.09.2023 23:02
Відповідь надана
щодо ростовки
Номер:
6758df770d3e4b1b924ab8bbadf4b9e5
Дата опублікування:
01.09.2023 15:04
Опис:
Проектом договору (п. 1.7. проекту Договору) передбачено, що «при формуванні кожної партії Товару має бути витримана пропорційність за розмірами, яка встановлена ростовкою Міністерства оборони України».
Враховуючи, що технологія виробництва на підприємствах передбачає циклічність (запуск кожного розміру окремо) та черговість виробництва одного типу ростовки за іншою, а не одночасно всіх, а також з метою прискорення постачання продукції для потреб ЗСУ просимо надати відповідь про можливість внесення змін до проекту договору про постачання виробів без врахування пропорційності в окремо відвантажених партіях з дотриманням остаточної сумарної ростовки відповідно до умов договору.
Відповідь:
Замовником опрацьовується зазначене питання та у разі необхідності буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата відповіді:
04.09.2023 23:02
Відповідь надана
щодо проекту договору
Номер:
eaf0fb40f6a14ceea4a88064823c4288
Дата опублікування:
01.09.2023 15:03
Опис:
Проектом договору (п. 2.1. проекту Договору) передбачено обмеження постачання продукції партіями у кількості, що не перевищує 3 200 одиниць товару.
В той же час, п. 2 Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 19.07.2017 №375 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 грудня 2017 р. за № 1461/31329, чітко визначено, що партія товару - будь-яка визначена кількість товару з однаковою назвою та властивостями, виготовленого з одних матеріалів та оформленого одним документом про відповідність, а також розміщеного окремо в приміщенні для приймання і призначеного для відвантаження.
Таким чином вважаємо, що умова договору про постачання продукції партіями у кількості, що не перевищує 3 200 одиниць товару, обмежує права як постачальника продукції та з самого початку ставить під загрозу своєчасність виконання умов Договору.
Просимо надати нормативне (юридичне) обґрунтування дії таких обмежень у відповідності до чинного законодавства України прийняти рішення про внесення змін до проекту договору та відмовитися від обмежень кількості одиниць товару в партії постачання.
Відповідь:
Замовником опрацьовується зазначене питання та у разі необхідності буде внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Дата відповіді:
04.09.2023 23:02