• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ЛІНОЛЕУМ

Торги не відбулися

26 799.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 300.00 UAH
Період уточнення: 03.04.2018 09:37 - 04.04.2018 11:00
Відповідь надана

Невідповідність принципам прозорості

Номер: 1fa68e92efe444ea88e67afefc205b4d
Дата опублікування: 03.04.2018 11:27
Опис: Шановний Замовник, в зазначених технічних вимогах до характеристик лінолеум, серед них є така: "Додаткове захисне покриття R.MAX" це додаткове покриття є ексклюзивом Таркетт і тільки для бренда Polystyl, який є ексклюзивом в Україні "Епіцентр и К","Нова лінія". "Додаткове захисне покриття R.MAX" це додатковий лак, аналогічні лаки використовують: Таркетт для інших покритій, які не є ексклюзивом, та інші виробники. Будуть чи ні вважатись не відповідністю вимогам, якщо ми запропонуємо матеріал який має додаткове покриття з іншою назвою. Звертаєм вашу увагу, що наполягання на "Додаткове захисне покриття R.MAX" є порушення і робить Тендерну документацію зробленою під одного учасника. що містить корупційну складову.
Відповідь: На твердження скаржника про те, що тендерну документацію закупівлі № UA-2018-04-03-000169-a зробленою під одного учасника, повідомляємо наступне: По-перше – допорогові закупівлі регулюються Наказом ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель». Зокрема встановлюючи вимоги зазначені у «Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель», Замовник дотримується принципів здійснення закупівель зазначених у п. 6.2. розділу 6 «Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель». Оскільки вимоги зазначені у «Інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» не порушують жодного принципу здійснення закупівель, Замовник не може прийняти пропозицію, щодо видалення вищезазначених вимог, та вбачає доцільним залишити «Інформацію для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» без змін. По друге – згідно п. 6.3. розділу 6 «Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. По-третє – самим скаржником зазначені як мінімум два постачальника ("Епіцентр и К","Нова лінія") товару який є предметом закупівлі № UA-2018-04-03-000169-a, що відповідає навіть вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищенаведеного Замовник вважає твердження скаржника про те, що тендерну документацію закупівлі № UA-2018-04-03-000169-a зробленою під одного учасника – безпідставною та такою, що не відповідає дійсності.
Дата відповіді: 04.04.2018 10:44