• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція лікувального корпусу на 404 ліжка (літера "Р") ДУ "ГМЦ МВС України", м. Київ, вул. Бердичівська, 1"

Завершена

26 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 260 000.00 UAH
Період уточнення: 29.08.2023 16:06 - 07.09.2023 00:00
Відповідь надана

Вихідні дані

Номер: 8716760f3e6340dbac0cae57f0044f03
Дата опублікування: 31.08.2023 18:15
Опис: Передбачити у Технічному завданні на проектування надання Замовником вихідних даних - містобудівну документацію.
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Розглянули Ваше звернення та повідомляємо наступне: Згідно пункту 4.3. ДБН А.2.2-3-2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво” встановлено, що СКЛАДОВИМИ ВИХІДНИХ ДАНИХ Є: -містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта будівництва (ОКРІМ ОБ’ЄКТІВ будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються); -технічні умови; -завдання на проектування (додаток Б); -інші вихідні дані (додаток А). У зв’язку з чим, містобудівні умови не було внесено до технічного завдання. Після перегляду технічного завдання буде прийнято рішення чи потрібно включати даний пункт, як обов’язковий чи як можливий (у разі необхідності).
Дата відповіді: 03.09.2023 23:30
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 79afc824bd454eab9c08b8ee03a62f6d
Дата опублікування: 31.08.2023 18:11
Опис: Прошу Замовника надати технічні характеристики будівлі, що підлягає реконструкції.
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Розглянули Ваше звернення та повідомляємо наступне: При внесенні змін до Тендерної документації буде доповнено технічними характеристиками будівлі, що підлягає реконструкції.
Дата відповіді: 03.09.2023 23:28
Відповідь надана

Експертиза

Номер: a0079c562a20470eb359e7c4edbcc57a
Дата опублікування: 31.08.2023 17:47
Опис: В п. 31 Технічного завдання на проектування - зазначено про експертизу кошторисної частини проекту. В п. 1.1, 1.3 Проекту договора (Додаток 4 до Тендерної документації) зазначено про проходження експертизи кошторисної частини. Вище зазначене, суперечить Постанові КМУ № 560 від 11.05.2011 р. (із змінами), а саме в частині проведення експертизи лише кошторисної частини проектної документації. В. п. 29 Технічного завдання на проектування - йде мова про експертизу проектно-кошторисної документації. В п. 3.1, 3.2, 3.5, 4.2, 4.5, 4.8, 5.1.1, 5.3.7, 6.1, 7.3 Проекту договора (Додаток 4 до Тендерної документації) - визначено експертизу проектно-кошторисної документації. Враховуючи вище викладене, прошу Замовника внести відповідні зміни в Тендерну документацію та уточнити, яку саме експертизу учаснику необхідно пройти.
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Розглянули Ваше звернення та повідомляємо наступне: Буде внесено зміни до Тендерної документації з уточненою інформацією про проходження експертизи проектно-кошторисної документації.
Дата відповіді: 03.09.2023 23:27
Відповідь надана

Роботи

Номер: eae2f50dca6a43ed896913813a29dad0
Дата опублікування: 31.08.2023 16:55
Опис: Прошу уточнити: чи передбачено даною закупівлею виконання таких передпроектних робіт як: обстеження технічного стану об'єкту, що підлягає реконнструкції????
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Розглянули Ваше звернення та повідомляємо наступне: Передбачено даною закупівлею виконання передпроектних робіт як: обстеження технічного стану об'єкту.
Дата відповіді: 03.09.2023 23:26
Відповідь надана

Завдання на проектування

Номер: e59a7b2452b4499d9d90e9b96ddb7fd2
Дата опублікування: 31.08.2023 16:48
Опис: Завдання на проектування, що є Додатком 1 до проекту договору (Додаток 4 до Тендерної документації), не відповідає ДБН А.2.2-3:2014 ЗМІНА № 2, що суперечить нормам чинного законодавства. Крім того, додатком до Проекту договору є завдання на проектування, а не "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ на проведення закупівлі:....".
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Розглянули Ваше звернення та повідомляємо наступне: Частиною 2 статті 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Частиною 3 статті 22 Закону Тендерна документація МОЖЕ МІСТИТИ ІНШУ інформацію, ВИМОГИ ЩОДО наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Враховуючи вимоги даної закупівлі та додатків до Тендерної документації, проект договору не може містити різні додатки з технічним завданням в проекті договору по даній закупівлі та в самій тендерній документації. Договір на закупівлю робіт укладається за результатами проведеної закупівлі.
Дата відповіді: 03.09.2023 23:25
Відповідь надана

Календарний план робіт

Номер: 031a172c639b4242bf7476847076c8aa
Дата опублікування: 31.08.2023 15:34
Опис: В п. 10 Технічного завдання на проектування зазначено - "Інженерні вишукування Здійснюються проектантом". Враховуючи зазначене, Календарний план робіт (додаток № 3 до Проекту Договору Додаток №4 до тендерної документації), а саме: найменування етапів НЕ ВІДПОВІДАЄ переліку робіт, що підлягають виконанню, відповідно до закупівлі робіт з Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція лікувального корпусу на 404 ліжка (літера "Р") ДУ "ГМЦ МВС України", м. Київ, вул. Бердичівська, 1» ДК 021:2015: 71240000-2, Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. Відсутній етап - інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування. Внести зміни.
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне. Розглянули Ваше звернення та повідомляємо наступне: В Технічне завдання на проектування буде внесено зміни з врахуванням норм ДБН А.2.2-3-2014 та Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» від 16.05.2011 за № 45 щодо уточнення стадійності проектування та буде виправлено інформації в технічному завдання щодо стадії.
Дата відповіді: 03.09.2023 23:24
Відповідь надана

Стадійність проектування

Номер: 920941bd84274bceb407494ef56447e2
Дата опублікування: 31.08.2023 12:40
Опис: Відповідно до п. 9 Технічного завдання на проектування зазначено "Стадійність проектування з визначенням затверджувальної стадії" - Одна стадія: «Проект» (П) (затверджується). В п. 31 цього ж завдання зазначено зазвдання щодо проходження експертизи - проектній організації виступити Замовником експертизи робочого проекту кошторисної частини. Тобто, експертиза робочого проекту (РП). Відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”: - при одностадійному проектуванні - розробляється одна стадія РП. (п. 4.6.1 ДБН) Тобто, Технічне завдання на проектування в частині визначення стадійності проектування суперечить вимогам ДБН А.2.2-3-2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”. Внести зміни в Технічне завдання на проектування.
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне. Розглянули Ваше звернення та повідомляємо наступне: В Технічне завдання на проектування буде внесено зміни з врахуванням норм ДБН А.2.2-3-2014 та Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» від 16.05.2011 за № 45 щодо уточнення стадійності проектування та буде виправлено інформації в технічному завдання щодо стадії.
Дата відповіді: 03.09.2023 23:22
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: b50df17c9e6a4576abeab231f58f20ae
Дата опублікування: 30.08.2023 17:17
Опис: П. 29 Технічного завдання на проектування містить посилання на неіснуючий нормативний документ. Замовнику необхідно внести зміни в Тендерну документацію
Відповідь: Доброго дня учасник! Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне. Розглянули Ваше звернення та повідомляємо наступне: В тексті 29 пункту Технічного завдання на проектування, що є Додатком 3 до Тендерної документації (далі Технічне завдання) допущена технічна помилка, яка не впливає не вимоги ніяким чином, в тому числі на підготовку тендерних пропозицій учасників. Оскільки, всі хто є фахівцем своєї справи володіє та розуміє нормативно-правові документи, які відносяться до даної закупівлі. Помилка полягає в наступному, в першому абзаці 29 Технічного завдання зазначено наступне: «З урахуванням вимог Кошторисних Норм України та «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №28 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та вихідних даних щодо складання кошторисної документацій в складі проєкту.» Помилково випущено з номеру нормативно-правового акту цифру «1», потрібно було зазначити №281. Дану помилку буде виправлено, при оприлюднені нової редакції Тендерної документації.
Дата відповіді: 01.09.2023 16:44
Відповідь надана

Вимога п. 5.2

Номер: 1883dbb486e543f3a9f0cfbc5a111417
Дата опублікування: 30.08.2023 16:49
Опис: Уточніть, наступну вимогу Тендерної документації, що зазначена в п. 5.2. додатка 2 до тендерної документації (ст. 33), а саме:"......Учасник повинен надати документи на працівника, який відповідає за охорону праці в Товаристві (для підтвердження відповідності інформації, яка засвідчує, що працівник учасника, який відповідає за охорону праці в Товаристві пройшов навчання відповідно до вимог законодавства з питань охорони праці, надати протокол чи витяг з протоколу......" Йде мова про Товариства. Тобто, дана вимога стосується лише ТОВАРИСТВ, враховуючи, що учасниками можуть бути юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми????
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне. Частиною 1 статті 83 Цивільного кодексу України встановлено, що юридичні особи можуть створюватися у формі товариств, установ та в інших формах, встановлених законом. Частино 2 статті 83 Цивільного кодексу України встановлено, що товариством є організація, створена шляхом об'єднання осіб (учасників), які мають право участі у цьому товаристві. Товариство може бути створено однією особою, якщо інше не встановлено законом. Товариства ПОДІЛЯЮТЬСЯ на підприємницькі та непідприємницькі. Частиною 1 статті 84 Цивільного кодексу України встановлено, що Товариства, які здійснюють підприємницьку діяльність з метою одержання прибутку та наступного його розподілу між учасниками (підприємницькі товариства), можуть бути створені лише як господарські товариства (повне товариство, командитне товариство, товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, акціонерне товариство) або виробничі кооперативи чи сільськогосподарські кооперативи, сільськогосподарські кооперативні об’єднання, що діють з метою одержання прибутку. Частинами 1 та 2 статті 85 Цивільного кодексу України встановлено, що непідприємницькими товариствами є товариства, які не мають на меті одержання прибутку для його наступного розподілу між учасниками. Особливості правового статусу окремих видів непідприємницьких товариств встановлюються законом. Частиною 1 статті 86 Цивільного кодексу України встановлено, що епідприємницькі товариства (сільськогосподарські кооперативи та сільськогосподарські кооперативні об’єднання, що діють без мети одержання прибутку, інші кооперативи, крім виробничих, об’єднання громадян тощо) та установи можуть поряд зі своєю основною діяльністю здійснювати підприємницьку діяльність, якщо інше не встановлено законом і якщо ця діяльність відповідає меті, для якої вони були створені, та сприяє її досягненню. Виходячи із вищезазначеного, слово «Товариство» включає в себе найбільшу кількість організаційно-правових форм господарювання, які з практики приймають участь в закупівлі. При цьому, слово Товариство не включає деякі специфічні організаційно-правові форми господарювання. Для рівного застосування норм до кожного учасника, буде внесено зміни до Тендерної документації по даній закупівлі та здійснено уточнення вимог, а саме: слово «Товариство», буде змінено на слово «Учасники». Відповідаючи на Ваше запитання мова йде про всіх учасників, які виявили бажання прийняти участь.
Дата відповіді: 01.09.2023 16:42
Відповідь надана

Вартість робіт

Номер: 9613ceee7a8f4a3d9920056cf2eff10b
Дата опублікування: 30.08.2023 11:31
Опис: Замовник. Ви оголосили тендер на проєктні роботи на суму 26 000 000,00 грн. Наше питання цілком зрозуміле. Об'єм робіт з проєктування відповідно до завдання на проєктуванню не відповідає вказаній вами вартості. Ціна завищене в 10 - ти кратному розмірі.
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне. Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту оголошення про проведення відкритих торгів закріплені у статті 21 Закону. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року за № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок №708). Частиною 1 Порядку №708 встановлено, що порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Частиною 4 розділу І Порядку №708 встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Частиною 3 розділу ІІ Порядку №708 встановлено, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року за № 275 затверджено Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика №275). Частиною 1 Методики №275 встановлено, що ця примірна методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі - Закон) та має рекомендаційний характер. Частиною 4 Методики №275 встановлено розрахунок очікуваної вартості робіт. Абзацами 1 та 2 частини 4 Методики №275 встановлено наступне: - визначення очікуваної вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2013 № 374. - очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Розділом ІІ Методики №275 описано етапи визначення очікуваної вартості. Даною Методикою встановлено, що визначення Замовником очікуваної вартості складається з таких етапів: 1. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах. 2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. 3. Аналіз ринку. 4. Визначення вимог до умов поставки і оплати. 5. Визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі. Пунктами 6,13,15,16,18, 27, 31-33 та 37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: 6) договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару; 13) конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу; 15) найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону; 16) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель - оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення торгів з обмеженою участю та оголошення про проведення конкурентного діалогу; 18) переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі; 27) роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт; 31) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; 32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; 33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги; 37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи із вищезазначеного, Замовником прорахована очікувана вартість закупівлі, оголошена КОНКУРЕНТА ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ, в якій приймають всі учасники, хто виявив бажання та виконав вимоги встановлені в Тендерній документації та за результатами аукціону та оцінки тендерних пропозицій буде визначено переможця даної закупівлі з яким буде укладено договір за його запропонованою комерційною пропозицією, який готовий виконати встановлене технічне завдання Замовника.
Дата відповіді: 01.09.2023 16:40