• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Завершена

3 480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 500.00 UAH
Період уточнення: 12.03.2018 18:07 - 18.03.2018 10:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: a7e0f3cc9dbd484fb739902c467cf081
Дата опублікування: 13.03.2018 10:47
Опис: Дискримінаційні вимоги Тендерної документації. Ознайомившись із Тендерною документацією, вважаємо деякі вимоги дискримінаційними та такими, що на пряму суперечать чинному законодавству України та звужують коло потенційних учасників. А саме: Згідно П. 4 додатку №2 до тендерної документації: «Якщо не є виробником продукції надати завірені належним чином копії документів, які підтверджують стосунки із виробником у 2018 або 2017 році: сертифікат дистриб’ютора, або: лист виробника про те, що постачальник є офіційним дистриб’ютором у 2018 або 2017 році; або: копію прямого договору з виробником завірену учасником торгів та виробником продукції. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та вимагаються, як захист від недобросовісних учасників або учасників, які є постачальниками товарів недостатньої якості.» Оскільки законодавством не обмежено право покупця на купівлю товару лише у безпосередніх виробників, або його офіційних представників, дилерів або дистриб’юторів, учасники можуть закуповувати пальне у будь-якого посередника, тобто не обов’язково у безпосередніх виробників, або його офіційних представників, дилерів або дистриб’юторів. Зі своєї сторони постачальники пального надають оригінал паспорту якості виробника. Просимо внести зміни до Тендерної документації, видаливши дану вимогу, як дискримінаційну, та таку що суперечить чинному законодавству в сфері державних закупівель, обмежує право безпосередньо учасника та звужує коло потенційних учасників. П. 5 додатку №2 до тендерної документації: «Учаснику необхідно надати до закінчення терміну подачі пропозицій, експертний висновок Торгово-промислової палати України або її підрозділу щодо рівня роздрібних та оптових цін на території області на відповідну продукцію станом на дату подачі пропозицій». Торгово-промислова палата – не є уповноваженою державною установою, висновки якої є обов’язковими для ведення щомісячного статистичного спостереження цін та її висновки не можуть реально підтвердити інформацію цін товару по всій області. Крім того даний висновок є додатковим значним фінансовим навантаженням на учасника, що суперечить нормам чинного законодавства в сфері державних закупівель. Просимо внести зміни до Тендерної документації, видаливши дану вимогу, як дискримінаційну, та таку що суперечить чинному законодавству в сфері державних закупівель. Згідно П.7 Дадатку №2 до тендерної документації: «Вимоги до тари та упаковки: тара та упаковка (плівка) повинна відповідати вимогам встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки)». Паливо, яке є предметом закупівлі не пакується в плівку чи тару. Виходячи з цього дану вимогу виконати не можливо з боку учасників. Виходячи з вищенаведеного, просимо привести умови Тендерної документації до вимог Закону та чинного законодавства, внести зміни до Тендерної Документації. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 3 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищенаведеного, просимо привести умови Тендерної документації до вимог Закону та чинного законодавства, внести зміни до Тендерної Документації, та видалити дискримінаційні вимоги.
Відповідь: На Ваше запитання щодо дискримінаційних вимог Тендерної документації, надаємо наступну відповідь. У пункт 4 Додатку №2 Тендерної документації внесені зміни, які оприлюднені сьогодні, 15.03.2018 року. Щодо надання Учасниками експертного висновку Торгово-промислової палати про рівень роздрібних та оптових цін станом на дату проведення аукціону, вважаємо за необхідне залишити дану вимогу у Додатку 2 до ТД, так як вона не є дискримінаційною, а лише захищає нас, як замовника, від недобросовісних учасників, які виходять на торги суттєво занизивши діючі ринкові ціни, і практично зразу після укладення договору та впродовж року на який підписано тендерний договір, неодноразово піднімають ціну на допустимі 10% (відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»), шляхом укладення Додаткових угод. І до речі при кожному піднятті надають експертний висновок Торгово-промислової палати України або її підрозділу, не зважаючи на додаткові значні фінансові навантаження на Постачальника. Вважаємо, що дана вимога не порушує частину 4 статті 22 Закону, а саме тендерна документація не містить вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пункт 7 Додатку 2 до ТД видалено, як такий, що не відноситься до закупівлі даного предмету закупівлі - Нафти та дистилятів (бензину та дизельного палива).
Дата відповіді: 15.03.2018 17:38