-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Столярні вироби» код 44220000-8 за ДК 021:2015 (ворота промислові)
Загальні відомості про закупівлю: див. прикріплений файл ТУ
Торги відмінено
804 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період уточнення:
22.02.2018 17:46 - 27.02.2018 17:50
Відповідь надана
Тех. Вимоги уточнення.
Номер:
b3c85cbe9d9f42ab97a9173aec139053
Дата опублікування:
26.02.2018 15:38
Опис:
Доброго дня, прохання доповнити технічні характеристики, а саме, зазначити необхідний колір воріт, оскільки, колір воріт впливає як на строк виготовлення, так і на вартість конструкції. Якщо такий параметр не вказано, то і вимагати поставку в 7 днів не можливо, оскільки учасники торгів не мають уявлення про реальність виконання такого замовлення, що в подальшому може призвести до неможливості укласти договір у разі перемоги.
Для розуміння ситуації: сандвіч-панелі – це основна складова воріт секційних, їх фарбування відбувається в заводських умовах і постійний запас панелей на заводі є тільки в певних кольорах, вибір «нестандартного» кольору тягне за собою збільшення строку виробництва/поставки товару в цілому. Це стосується не тільки воріт «типу Ритерна».
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше питання. Відповідно ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ДОДАТКУ 5 до документації "Колір профілю – узгоджується з Замовником".
Дата відповіді:
26.02.2018 17:14
Відповідь надана
Питання по харанктеристикам
Номер:
5bf3f98d485d497896154da4aaa95b5e
Дата опублікування:
26.02.2018 11:23
Опис:
Доброго дня, турбує наступне питання щодо загальних умов предмету закупівлі (додаток 5 , табл.2). Чому в загальних умовах до 5-ти позицій воріт прописані хвіртки та вікна, якщо згідно першого стовбцю вікна та хвіртки є не в кожній позиції.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше питання. У Додаток 5 до документації Замовником внесено зміни.
Дата відповіді:
26.02.2018 14:52
Відповідь надана
Гарантійний платіж
Номер:
fc344a1dabc44421b66f7a7895bfff96
Дата опублікування:
26.02.2018 09:54
Опис:
Доброго дня! Прошу пояснити такий момент в Таблиці 2, пункт 6 та пункт 16 - Гарантійний платіж.
Згідно наданої документаціїї Учасник має перерахувати гарантійний платіж на поточний рахунок Замовника. Але це суперечить правилам проведення публічних закупівель та законодавству України. 1. Банк повернул документи для створення гарантійного платежу, оскільки данних, що надані в тендерній документації не достатньо для створення гарантійжного платежу. Як має виглядати процедура утворення гарантійного платежу? Доповніть, будь-ласка, інформацію щодо процедури створення гарантійного платежу. 2. Гарантійний платіж має бути сплачений до початку аукціону чи в період кваліфікації Учасника? Дякую.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше питання. 1. Відповідно до п. 6. Таблиці 2 ДОДАТКУ 2 до документації умов закупівлі Учасник надає забезпечення пропозиції – платіжне доручення про внесення забезпечення пропозиції (оригінал або копія платіжного доручення, завірена банком) у вигляді сканованої копії у форматі PDF. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються Замовником (останнє речення п. 10. Забезпечення пропозиції умов закупівлі). Отже, забезпечення пропозиції -забезпечувальний (гарантійний) платіж завантажується на майданчик разом з іншими документами пропозиції.
2. Відповідно п. 16 умов закупівлі Переможець даної закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Це передбачено пп.*4.4. - 4.4.3. п. 4. Проекту договору ДОДАТКУ 3 до документації.
Дата відповіді:
26.02.2018 10:57
Відповідь надана
п10
Номер:
9fa5adbe1f67434e9c0c35da25f9aaa0
Дата опублікування:
26.02.2018 08:29
Опис:
Забезпечувальний (гарантійний) платіж -такого виду гарантії не існує!!!! Викладіть пункт 10 відповідно до законодавства. Банківські установи не визнають ваші вимоги як "банківськау гарантію". Складається враження, що замовник навмисне блокує відповідь на це питання, щоб в учасника не залишилося часу на оформлення банківської гарантії, якщо це звичайно вона.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за питання. Вимагається не банківська гарантія, а відповідно п. 10 умов закупівлі на дану допорогову закупівлю надається забезпечення пропозиції - забезпечувальний (гарантійний) платіж . Учасник прикріплює на майданчик у вигляді сканованої копії у форматі PDF документ, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції (оригінал або копія платіжного доручення, завірена банком).
Дата відповіді:
26.02.2018 10:16
Відповідь надана
Термін поставки
Номер:
761c73bceeb1403d89907e22420aa57e
Дата опублікування:
23.02.2018 16:29
Опис:
Можливо ли змінити термін поставки на 10 робочих днів, так як це мінімальний термін для виробництва воріт
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за питання. Замовник прийняв зміни у проект договору, а саме: пп. 5.5, п. 5 Поставка товару.
Дата відповіді:
23.02.2018 17:04
Відповідь надана
10. Забезпечення пропозиції
Номер:
4bad8b298a4147f5935f5f8ba6be17df
Дата опублікування:
23.02.2018 15:11
Опис:
10. Забезпечення пропозиції
Законом України “Про публічні закупівлі” передбачено лише такий вид забезпечення, як гарантія. Є такі види гарантії: банківська гарантія, страхова гарантія, гарантія фінансових установ.
Вкажіть який конкретно вид гарантії ви вимагаєте, з тендерної документації це зрозуміти неможливо!!!!
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за питання. Це допорогова закупівля. Надається забезпечення пропозиції - забезпечувальний (гарантійний) платіж відповідно п. 10 умов закупівлі. Учасник прикріплює на майданчик у вигляді сканованої копії у форматі PDF документ, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції (оригінал або копія платіжного доручення, завірена банком).
Дата відповіді:
23.02.2018 16:15
Відповідь надана
Забезпечення
Номер:
4926f7d67b9148239ac5d80a281ad0dd
Дата опублікування:
23.02.2018 12:16
Опис:
10. Забезпечення пропозиції
Про який саме вид забезпечення йдеться?
Це банківська гарантія?
Надайте розяснення до п.10 тендерної документації
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше питання. Відповідно п. 10 умов закупівлі надається забезпечення пропозиції - забезпечувальний (гарантійний) платіж.
Учасник прикріплює на майданчик у вигляді сканованої копії у форматі PDF документ, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції (оригінал або копія платіжного доручення, завірена банком).
Дата відповіді:
23.02.2018 13:45
Відповідь надана
Дії учасників, що не були постачальниками товару для КП Киїівпастранс
Номер:
53d0c84e27bb4355b6f7e8b81710c087
Дата опублікування:
23.02.2018 11:53
Опис:
Чи потрібно виконувати пункт 2 в таблиці 1 в Переліку документів для підтвердження відповідності пропозиції учасникам що не були постачальниками товару для замовника КП "Київпастранс". Роз'ясніть дії для таких учасників.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше питання! Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 таблиці 1 додатку 2 до документації у разі якщо учасник є або був постачальником аналогічного товару в період з 01.01.2015р. по 31.01.2018р. для замовника в особі КП «Київпастранс» надати позитивний лист-відгук про задовільну роботу постачальника підписаний уповноваженою особою. Як вбачається зі змісту зазначеної вище вимоги, остання не розповсюджується на учасників, які не були постачальниками для Замовника в особі КП "Київпастранс". Також документація не містить вимог щодо надання листів-відгуків від інших замовників, з якими співпрацювали учасники.
Дата відповіді:
23.02.2018 13:51
Відповідь надана
Термін поставки
Номер:
70f6162c53554bb9abe48a0d84a8a657
Дата опублікування:
23.02.2018 11:36
Опис:
Добрий день. В проекті договору вказано: "Поставка партії Товару здійснюється не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки", в в Додатку 5: " 7 днів". Виправте помилку. Дякую.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за Ваше питання! У проект договору внесено зміни у п. 5 Поставка товару (пп. 5.5).
Дата відповіді:
23.02.2018 16:21