• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення Смолінського ЗДО «Ромашка» Смолінської селищної ради Новоукраїнського району Кіровоградської області, що розташований за адресою: Кіровоградська область, Новоукраїнський район, смт Смоліне, вул. Казакова 86

Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.

Торги не відбулися

835 282.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 352.82 UAH
Період уточнення: 28.08.2023 13:35 - 24.09.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 9879a6feee0a4dcebbeb8292067d275f
Дата опублікування: 01.09.2023 22:43
Опис: Добрий вечір, проаналізувавши вимоги тендерної документації було встановлено невідповідність: відповідно до п. 7 Розділу 3 вимагається: «Учасник може для підтвердження відповідності таким кваліфікаційним критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. А) У разі якщо учасник планує залучити стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен надати: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника; - лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням повноважень уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем; - замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених пунктом 47 Особливостей; - довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядної організації, із зазначенням: його (їх) моделей; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається субпідрядною організацією/співвиконавцем до виконання робіт (власне або залучене); - довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про наявність у субпідрядної організації/співвиконавця працівників для виконання робіт, до яких її залучають, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені субпідрядною організацією/співвиконавцем для виконання робіт, до яких її залучають, із зазначенням прізвища, імені, по батькові та посади (або професії); інформації про те, що вони є штатними працівниками субпідрядної організації/співвиконавця (за основним місцем роботи) або працюють за сумісництвом або працюють за суміщенням або про те, що працівники працюють за цивільно-правовими угодами чи договорами підряду; - довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про виконання субпідрядною організацією/співвиконавцем договору щодо виконання робіт, до яких її залучають. Довідка повинна містити інформацію про договір: дату укладення договору; номер договору; предмет договору; найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо), на замовлення якого здійснювались роботи за таким договором. Надати також сканкопію договору по кожному контрагенту, інформація про укладення договору з яким вказана в довідці; - у випадку, якщо роботи, до виконання яких залучається субпідрядна організація, вимагають відповідно до норм чинного законодавства України наявності ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності або дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці • сканкопію з оригіналу або копії чинної на дату розкриття пропозицій ліцензії на провадження відповідного виду господарської діяльності, видану на ім’я субпідрядної організації (якщо субпідрядна організація не має ліцензії у паперовій формі, вона повинна надати довідку, складену в довільній формі, яка повинна містити дату прийняття рішення і номер прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або довідку, складену в довільній формі, яка містить відомості про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності; або оригінал чи належним чином завірену копію рішення органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії, про видачу відповідної ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності) та/або • сканкопії з оригіналу або копії чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я субпідрядної організації/співвиконавця дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці або їхнього територіального органу) або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (субпідрядної організації) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки; (надається на ті роботи підвищеної небезпеки, що будуть повністю або частково виконуватись стороннім суб’єктом господарювання (субпідрядною організацією) та не надається якщо субпідрядна організація не буде виконувати (навіть частково) роботи підвищеної небезпеки); Б) У разі якщо учасник планує залучити стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до виконання робіт в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник повинен надати: - довідку, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника; - лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням повноважень уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем; - лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть надані субпідрядною організацією/співвиконавцем; - довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про виконання субпідрядною організацією/співвиконавцем договору щодо виконання робіт, до яких її залучають. Довідка повинна містити інформацію про договір: дату укладення договору; номер договору; предмет договору; найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо), на замовлення якого здійснювались роботи за таким договором. Надати також сканкопію договору по кожному контрагенту, інформація про укладення договору з яким вказана в довідці. - у випадку, якщо роботи, до виконання яких залучається субпідрядна організація, вимагають відповідно до норм чинного законодавства України наявності ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності або дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці • сканкопію з оригіналу або копії чинної на дату розкриття пропозицій ліцензії на провадження відповідного виду господарської діяльності, видану на ім’я субпідрядної організації (якщо субпідрядна організація не має ліцензії у паперовій формі, вона повинна надати довідку, складену в довільній формі, яка повинна містити дату прийняття рішення і номер прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або довідку, складену в довільній формі, яка містить відомості про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності; або оригінал чи належним чином завірену копію рішення органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії, про видачу відповідної ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності) та/або • сканкопії з оригіналу або копії чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я субпідрядної організації/співвиконавця дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці або їхнього територіального органу) або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (субпідрядної організації) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки; (надається на ті роботи підвищеної небезпеки, що будуть повністю або частково виконуватись стороннім суб’єктом господарювання (субпідрядною організацією) та не надається якщо субпідрядна організація не буде виконувати (навіть частково) роботи підвищеної небезпеки); В) У разі якщо учасник не планує залучати стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядну організацію/співвиконавця) до виконання робіт, що є предметом закупівлі, про це у складі пропозиції надається довідка». Встановлення вимоги щодо надання субпідрядником/субвиконавцем документів про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність працівників для виконання робіт, до яких її залучають, які мають необхідні знання та досвід; довідку про виконання субпідрядною організацією/співвиконавцем договору щодо виконання робіт, до яких її залучають із зазначенням інформації про договір: дату укладення договору; номер договору; предмет договору; найменування контрагента (підприємства, організації, установи, тощо), на замовлення якого здійснювались роботи за таким договором. Надати також сканкопію договору по кожному контрагенту, інформація про укладення договору з яким вказана в довідці – є дискримінаційною та такою, що порушує норми чинного законодавства. Довідково інформуємо, що згідно з аб. 2 ст. 319 Господарського кодексу України встановлено: « Підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи. У цьому випадку підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як замовник». Та відповідно до ст. 838 Цивільного кодексу України встановлено: «1. Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. 2. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником - за порушення субпідрядником свого обов'язку». Відповідно до аб. 2 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Тому реалізуючи це право кожен суб՚єкт господарювання має право на залучення субпідрядника/співвиконавця. Наголошуємо, що Законом не встановлено, надання додатних документів субпідрядною організацією, у разі залучення учасником субпідрядної організації для підтвердження матеріально-технічної бази, технологій чи працівників. У даному випадку Ви вимагаєте надання субпідрядною організацією повноцінної тендерної пропозиції, окрім кошторисних розрахунків. Таким чином, встановлення вимоги щодо надання субпідрядником/співвиконавцем вище перелічених документів є дискримінаційною та такою, що порушує норми чинного законодавства. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині у відповідності до чинного законодавства.
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо Вам за Ваше питання. Згідно норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації замовник зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Як бачимо, Закон України «Про публічні закупівлі» про закупівлі надає замовнику право обрати самостійно яку кількість кваліфікаційних критеріїв для перевірки надійності учасника йому слід визначити. Також частиною 3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено якщо для закупівлі робіт замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Крім цього нормами п.65 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668, субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, передбаченим у договорі підряду (мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, визначених договором субпідряду, досвід виконання аналогічних робіт та ресурси, достатні для їх виконання, тощо). При цьому Підрядник повинен погодити із Замовником залучення того чи іншого субпідрядника. Тому, з метою уникнення в подальшому непорозумінь при погодженні субпідрядника в разі його невідповідності кваліфікаційним та іншим вимогам, та беручи до уваги факт залучення учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (тобто своїх спроможностей в нього не достатньо для виконання робіт) Замовник встановив зазначені вище вимоги, щоб пересвідчитись в наявності спроможностей у субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 04.09.2023 18:36
Відповідь надана

Щодо декларації

Номер: ec9b7f16441a4a4fbee5374181878a2a
Дата опублікування: 01.09.2023 22:42
Опис: Добрий вечір, проаналізувавши вимоги тендерної документації було встановлено невідповідність: відповідно до п.п. 15 п. 1 Розділу 3 вимагається: «сканкопію з оригіналу або копії дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або його територіального органу, чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я Учасника (або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (Учасника) вимогам законодавства з питань охорони праці (зареєстрованої у територіальному органі Держпраці)) на виконання наступних робіт підвищеної небезпеки: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. (надається на ті роботи підвищеної небезпеки, що будуть виконуватись Учасником самостійно повністю або частково. Якщо один із зазначених вище видів робіт підвищеної небезпеки буде виконуватись повністю або частково субпідрядною організацією/співвиконавцем, то один із зазначених документів на виконуваний вид робіт з підвищеної небезпеки надається на таку субпідрядну організацію/співвиконавця. Формулювання назв вищезазначених видів робіт в дозволах, деклараціях може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документів).)». Встановлення вимоги щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (саме Учасника) вимогам законодавства з питань охорони праці є дискримінаційною. У відповідності до законодавства України, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони це - документ, яким суб'єкт господарювання повідомляє представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. Та на підставі аб. 2 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Таким чином, встановлення вимоги щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (саме Учасника) вимогам законодавства з питань охорони праці є дискримінаційною. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання Дозволу або Декларації ОП саме на учасника.
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо Вам за Ваше питання. Проте звертаємо Вашу увагу, що положеннями п. 15 п.п. 1.2 п.1 Розділу 3 тендерної документації передбачено подання зазначених документів лише у разі і на ті роботи підвищеної небезпеки, що будуть виконуватись Учасником самостійно повністю або частково. В разі, якщо зазначені роботи підвищеної небезпеки будуть виконуватись повністю або частково субпідрядною організацією/співвиконавцем, то один із зазначених документів на виконуваний вид робіт з підвищеної небезпеки надається на таку субпідрядну організацію/співвиконавця. Тобто, якщо зазначені роботи підвищеної небезпеки будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем то учаснику не потрібно буде мати та надавати дозвіл (-и) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або його територіального органу, чинного на дату розкриття пропозицій та виданого на ім’я Учасника (або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця (Учасника) вимогам законодавства з питань охорони праці). Тому не вважаємо зазначену вище вимогу тендерної документації дискримінаційною.
Дата відповіді: 04.09.2023 18:38
Відповідь надана

Щодо ліцензії

Номер: ca88d2e603384cb1a24a6a6c0d5de914
Дата опублікування: 01.09.2023 22:42
Опис: 1. Добрий вечір, проаналізувавши вимоги тендерної документації було встановлено невідповідність: відповідно до п.п. 13 п. 1 Розділу 3 вимагається: «сканкопія з оригіналу або копії ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче ніж з середніми наслідками (СС2) (або ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів не нижче ІІІ або ІV категорії складності), разом з додатком до ліцензії з переліком робіт, на виконання таких видів робіт: монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж). (чинну на дату розкриття пропозицій та видану на ім’я Учасника). (Якщо учасник не має ліцензії у паперовій формі – надати довідку, складену в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити дату прийняття рішення і номер прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії; або довідку, складену в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить відомості про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності; або оригінал чи належним чином завірена копія рішення органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії, про видачу відповідної ліцензії на провадження діяльності у сфері будівництва)». Встановлення даної вимоги щодо надання будівельної ліцензії саме видану на ім՚я учасника є дискримінаційним. Адже суб՚єкти господарювання, що здійснює свою господарську діяльність у сфері протипожежного захисту не зобов՚язані мати будівельну ліцензію, а можуть залучати субпідрядника/субвиконався. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання будівельної ліцензії саме видану на ім՚я учасника.
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо Вам за Ваше питання. Проте звертаємо Вашу увагу, що Замовник здійснює закупівлю у відповідності до чинного законодавства в сфері закупівель. Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення, згідно норм пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», є РОБОТАМИ в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто предметом закупівлі є РОБОТИ З КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ. Згідно наявної затвердженої проектно-кошторисної документації клас наслідків (відповідальності) по даному об’єкту будівництва – СС2. П.9 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено, що ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"». Відповідно до положень п.1 ч.1 ст.1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Отже в нашому випадку, оскільки предметом закупівлі є капітальний ремонт, така діяльність вимагає наявності відповідної ліцензії, причому саме в учасника і жодних дискримінаційних вимог в даному випадку документація не містить.
Дата відповіді: 04.09.2023 18:01
Відповідь надана

Щодо підготовки кошторисної документації

Номер: 391d0b460d084d2d90884eba5ce04e7d
Дата опублікування: 31.08.2023 15:11
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, Відповідно до вимог ТД: (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них" а в технічному завданні: "локальні кошториси на будівельні роботи (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу). Тобто в кошторис за вимогою Тех.Завдання треба включити тільки те що входить в специфікацію, а згідно ТД всі матеріали які входять в норми на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах. Таким чином, ці два положення суперечать одне одному та не дають обєктивно оцінити вимоги ТД. Так, відповідно Збірника № 10 "Устаткування звязку" Розділу 2.8 зазначено "нормативну потребу" щодо наявності припою, дюбелів, каніфолі, гіпсових вяжучих і т.д., які не включено до специфікації технічного завдання. Таким чином, розраховуючи відповідно до "нормативної потреби" - треба додавати ще деякі матеріали передбачені Збірником № 10, а якщо рахувати чітко по специфікації - то не включати. Протиріччя цих вимог у подальшому призведе до ряду скарг, і в подальшому до відміни закупівлі, чого нам, як потенційному учаснику не хочеться. На підставі вищевикладеного просимо ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ТА КОНКРЕТНО ЗАЗНАЧИТИ, ВІДПОВІДНО ЧОГО УЧАСНИКИ МАЮТЬ СКЛАДАТИ КОШТОРИС: ВІДПОВІДНО ДО "НОРМАТИВНОЇ ПОТРЕБИ" ЧИ ВІДПОВІДНО ДО "СПЕЦИФІКАЦІЇ". В противному випадку будемо змушені звертитися до АМКУ. часу ще достатньо
Відповідь: Шановний учаснику дякуємо Вам за Ваше питання. Проте звертаємо Вашу увагу, що Замовник здійснює закупівлю у відповідності до чинного законодавства в сфері закупівель. Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення, згідно норм пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», є РОБОТАМИ в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а отже Замовником формування ціни було визначено згідно вимог п.5.1 розділу V Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 та з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, який затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 р. №162. Крім того, для складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Замовником було надано технічну специфікацію в якій було вказано перелік та обсяги необхідних робіт, а також наведено перелік необхідних для виконання робіт будівельних матеріалів, виробів і устаткування, згідно НАЯВНОЇ ЗАТВЕРДЖЕНОЇ ПРОЕКТНО-КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Тому Замовником і було зазначено в Додатку №2 до тендерної документації, що локальні кошториси на будівельні роботи мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням будівельного технологічного процесу. Тобто локальні кошториси повинні враховувати весь перелік і обсяги робіт, наведених в технічній специфікації, та будівельних матеріалів, виробів і устаткування. Слід зауважити, що в відомості ресурсів, що міститься в проектно-кошторисній документації, наведені Вами матеріали (припій, дюбелі, каніфоль, гіпсові вяжучі і т.д) окремо не містяться. Отже Замовником порядок формування ціни визначено у відповідності до чинного законодавства.
Дата відповіді: 03.09.2023 20:28