• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки

Завершена

729 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 290.00 UAH
Період уточнення: 25.08.2023 19:49 - 31.08.2023 00:00
Відповідь надана

Запитання

Номер: 674fbcab36c949ac8e84f76423536315
Дата опублікування: 29.08.2023 23:12
Опис: Шановний закупівельник, у зв язку з тим, що дистриб ютор та офіційне представництво видає лист авторизації лише у разі погодження такої видачі із виробником. Що створює фактично безальтернативність видавачів листа окрім самого виробника, тому відповідно просимо додати до переліку не лише "офіційного представництва виробника на території України", а і "офіційного представника виробника на території України". Адже ваш вислів у документації "представництво" враховує лише інтереси юридичних осіб. Проте фізична особа - може бути лише "представником", а не "представництвом", що обмежує участь у закупівлі за господарською формою власності учасників. Просимо створити відповідні вільні умови для можливості участі в тому числі надавши можливість видачі листа від авторизованих представників виробника доповнивши вислів у додатку 2 - "офіційного представництва/представника виробника на території України". Заздалегідь вдячні за сприяння та приділену увагу.
Відповідь: Шановний учаснику. У тендерній документації вислів "представництво" враховує не лише інтереси юридичних осіб, а й фізичних осіб-підприємців. Тому учасники мають надати зазначений документ від виробника або офіційного представника виробника на території України, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі та пропонується Учасником, в належній якості, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника(далі - авторизаційний лист про повноваження).
Дата відповіді: 01.09.2023 13:37
Відповідь надана

Запитання

Номер: 3f7d04e4f6a0478398c3aed670bd4061
Дата опублікування: 29.08.2023 22:22
Опис: шановані корупціонери, а ви в курсі, що Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про домовленість замовника з певним учасником торгів щоб той отримав такий лист виробника для зухвалої участі у таких торгах без конкуренції? Адже ви ж прописали такі технічні умови за рекомендації вашого постачальника додавши лист від такого виробника під якого заточили технічні вимоги, так? А чого б вам не вимагати благословіння виробника ноутбуків ще якимось листом для ще кращої надійності? Воно ж буде ще надійніше тоді працювати. А сертифікати, декларації, висновки безпечності продукції то нікому не потрібні законні папірці. А от лист від виробника це законна (читай беззаконна, корупційна) сила! Виробник це комерсант - хто більше дав тому й він видав такий лист. Він не зобов'язаний видавати лист кожному на запит. Бо це комерційні мотиви. Це ж не державний орган, який зобов'язаний видати всім на запит. Ви мали б розуміти що існує домовленість по цим торгам - не пускати нікого крім того хто вам допомагає за допомогою такого листа. Ви ж коли додому купляєте обладнання змушуюєте магазин електроніки йти і брати під кожного покупця лист авторизації від виробника із вказанням прізвища такого покупця? Відчуваєте абсурд? Магазин вам показує що він є партнером виробника - а ви йому про йди бери лист від виробника кожного разу на кожні торги. Ви б по відповідь на питання вище інших учасників не звертались до свого заздалегідь вибраного постачальника, а може б самі включились би в це вивчення питання. Чи откат тоді не спрацює з потрібним? Адже ж без листа від виробника шансів у вашого постачальника нуль, так? Лист виробника це єдина надія корупціонера на сьогодні. Нажаль, ви підтвердили таким лобіюванням що ви далеко не виключення. І ці торги мають бути в рубриці #зрадаперемога на Dozorro.
Відповідь: Шановний учаснику. 29.08.2023 до тендерної документації на закупівлю було внесено зміни, Додаток 2 до тендерної документації викладено у новій редакції. Додатком 2 у новій редакції, зокрема, визначено, що для підтвердження легального походження запропонованого ноутбука, пакету програмних засобів офісного призначення Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного представництва виробника на території України та/або офіційного дистриб”ютора (статус офіційного дистриб”ютора повинен бути підтверджений виробником товару). Наданий Учаснику лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати пряме посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення (операційна система) встановлено при виробництві обладнання. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Дата відповіді: 01.09.2023 13:32
Відповідь надана

Питання

Номер: f9b662d6f29c4f26af17b37754a5aa8e
Дата опублікування: 27.08.2023 18:41
Опис: Шановні, ви закуповуєте ноутбуки за середньою оголошеною вартістю 33 тис за 1шт. Ринкова ціна таких ноутбуків сягає 20-23 тис грн. Ви ж якось моніторите ринок на предмет ціни? Ще й прописали їх під продукцію одного виробника із корупційною вимогою до листа від такого виробника. Ви коли наїстеся? Можливо Вам варто слухати менше радників що допомагають прописати вимоги до "потрібних" листів виробника у тендерну документацію? Інакше ж не виграють із ціною під верх. Приберіть і не входьте в змови з такими особами. Сприяйте вільній участі без ускладнень документації листами, що залежать від волі третіх осіб.
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. За результатами розгляду Вашого питання, враховуючи зауваження та пропозиції, 29.08.2023 до тендерної документації на закупівлю було внесено зміни, Додаток 2 до тендерної документації викладено у новій редакції. Додатком 2 у новій редакції, зокрема, визначено, що для підтвердження легального походження запропонованого ноутбука, пакету програмних засобів офісного призначення Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного представництва виробника на території України та/або офіційного дистриб”ютора (статус офіційного дистриб”ютора повинен бути підтверджений виробником товару). Наданий Учаснику лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати пряме посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення (операційна система) встановлено при виробництві обладнання. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Очікувана вартість закупівлі зумовлена тим, що відповідно до технічного завдання передбачено: встановлення виробником ноутбука ліцензійної операційна система (ОС) Windows 10 PRO Ukrainian або Windows 11 PRO Ukrainian, з безкоштовними оновленнями Microsoft, зпідтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом; попереднє встановлення антивірусного захисту із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз;термін дії ліцензії не обмежений у часі, а також встановлення пакету програмних засобів офісного призначення, а сме: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML), а також роботу з електронною поштою.
Дата відповіді: 29.08.2023 21:35
Відповідь надана

Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!

Номер: 207639e830ee4ecea0326369791f1018
Дата опублікування: 27.08.2023 18:30
Опис: Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками! Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови! Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. За результатами розгляду Вашого питання, враховуючи зауваження та пропозиції, 29.08.2023 до тендерної документації на закупівлю було внесено зміни, Додаток 2 до тендерної документації викладено у новій редакції. Додатком 2 у новій редакції, зокрема, визначено, що для підтвердження легального походження запропонованого ноутбука, пакету програмних засобів офісного призначення Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного представництва виробника на території України та/або офіційного дистриб”ютора (статус офіційного дистриб”ютора повинен бути підтверджений виробником товару). Наданий Учаснику лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати пряме посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення (операційна система) встановлено при виробництві обладнання. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Очікувана вартість закупівлі зумовлена тим, що відповідно до технічного завдання передбачено: встановлення виробником ноутбука ліцензійної операційна система (ОС) Windows 10 PRO Ukrainian або Windows 11 PRO Ukrainian, з безкоштовними оновленнями Microsoft, зпідтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом; попереднє встановлення антивірусного захисту із здатністю виявлення та знешкодження мережевих загроз, наявністю превентивних технологій, які забезпечують виявлення невідомих загроз;термін дії ліцензії не обмежений у часі, а також встановлення пакету програмних засобів офісного призначення, а сме: преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML), а також роботу з електронною поштою.
Дата відповіді: 29.08.2023 21:34
Відповідь надана

Приберіть антиконкурентну вимогу! Інакше схема одного учасника, що отримав такий лист виробника буде мати наслідки!

Номер: c273a856e6004d1f9e441e5918efc69e
Дата опублікування: 27.08.2023 18:29
Опис: Шановний замовник, враховуючи що технічні вимоги прописані під одного виробника із формальним виразом "або еквівалент", так-так, саме формальним! Адже еквівалент іншого виробника запропонувати не можливо, що буде відповідати усім вашим технічним вимогам! Але ж ви пішли ще далі - додали додаткову вимогу - надати лист від виробника і таким чином штучно обмежили можливість прийняти участь для усіх учасників, окрім того єдиного хто такий лист вирбника вже отримав! Про ці схеми по усуненню конкуренції не відомо хіба що на Марсі! Адже результат даної закупівлі вже відомий - один учасник із листом від цього виробника! Дана закупівля може мати наслідки для замовника по усунненню конкуренції у такий спосіб та ,відповідно, закупівлі техніки по завищеним цінам! Створіть конкурентні умови, приберіть вимогу до листа виробника (від третіх осіб), які видають такі листи тому хто "дасть більше"! Якщо звісно не самі зацікавлені в цій схемі.
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. За результатами розгляду Вашого питання, враховуючи зауваження та пропозиції, 29.08.2023 до тендерної документації на закупівлю було внесено зміни, Додаток 2 до тендерної документації викладено у новій редакції. Додатком 2 у новій редакції, зокрема, визначено, що для підтвердження легального походження запропонованого ноутбука, пакету програмних засобів офісного призначення Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного представництва виробника на території України та/або офіційного дистриб”ютора (статус офіційного дистриб”ютора повинен бути підтверджений виробником товару). Наданий Учаснику лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати пряме посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення (операційна система) встановлено при виробництві обладнання. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Дата відповіді: 29.08.2023 21:21
Відповідь надана

Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!

Номер: f2dc33c247c94b21af00cda9468ebafb
Дата опублікування: 27.08.2023 18:29
Опис: Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову. Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва. Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. За результатами розгляду Вашого питання, враховуючи зауваження та пропозиції, 29.08.2023 до тендерної документації на закупівлю було внесено зміни, Додаток 2 до тендерної документації викладено у новій редакції. Додатком 2 у новій редакції, зокрема, визначено, що для підтвердження легального походження запропонованого ноутбука, пакету програмних засобів офісного призначення Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного представництва виробника на території України та/або офіційного дистриб”ютора (статус офіційного дистриб”ютора повинен бути підтверджений виробником товару). Наданий Учаснику лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати пряме посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення (операційна система) встановлено при виробництві обладнання. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Дата відповіді: 29.08.2023 21:21
Відповідь надана

Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!

Номер: bf89fe4aed53447b8cb3eec7d4bdd6cd
Дата опублікування: 27.08.2023 18:29
Опис: Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. За результатами розгляду Вашого питання, враховуючи зауваження та пропозиції, 29.08.2023 до тендерної документації на закупівлю було внесено зміни, Додаток 2 до тендерної документації викладено у новій редакції. Додатком 2 у новій редакції, зокрема, визначено, що для підтвердження легального походження запропонованого ноутбука, пакету програмних засобів офісного призначення Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного представництва виробника на території України та/або офіційного дистриб”ютора (статус офіційного дистриб”ютора повинен бути підтверджений виробником товару). Наданий Учаснику лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати пряме посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення (операційна система) встановлено при виробництві обладнання. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Дата відповіді: 29.08.2023 21:20
Відповідь надана

Питання

Номер: 6831fb728917432f8f6a36e2e02dda70
Дата опублікування: 27.08.2023 18:20
Опис: Шановний замовник, технічні вимоги додатку 2 прописані виключно під продукцію виробника Леново. Усі інші наддетальні характеристики не дають запропонувати продукцію інших виробників. Не дивлячись на наявність виразу "або еквівалент" він є лише формальним. Адже жоден інший виробник не буде відповідати за сукупністю усіх ваших технічних вимог Додатку 2. Далі ви вимагаєте авторизаційний лист від виробника. Проте такий лист будь який виробник або його представництво видасть лише одному учаснику. Тому хто прийшов першим. Усім іншим - буде відмова. Крім того в законі не існує жодного визначення поняття "автризаційний лист". Він не несе ніяких гарантій, окрім лише корумпованих домовленостей видати такий авторизаціний лист своєму єдиному. Це папірець, який лише обмежує конкуренцію. І ви учасник такого обмеження. Крім того, в Україні чимало авторизованих партнерів виробника. Дані учасники мають саме партнерський статус! Проте вони не мають статусу представництва виробника. Тому прохання або прибрати цю загальновідому антиконкурентну вимогу до авторизаціного листа або розширити перелік надавачів листа додавши також офіційних партнерів виробника окрім лише виробника та його представництва. Авжеж постачальник що допоміг вам прописати таку вимогу до авт листа буде усіма способами вас запевняти не вносити зміни до документації. Оскільки він тоді не виграє без будь-якої конкуренції з ціною під верх і єдиним авт листом на руках. Тому велике прохання якщо замовник зацікавлений в конкуренції і немає домовленостей з таким постачальником що отримав такий авторизаційний лист першим - прибрати вимоги до авторизаційного листа з додатку 2. Якщо замовник не зацікавлений у протягуванні такого учасника із таким авт. листом вимробника. Дякуємо.
Відповідь: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. За результатами розгляду Вашого питання, враховуючи зауваження та пропозиції, 29.08.2023 до тендерної документації на закупівлю було внесено зміни, Додаток 2 до тендерної документації викладено у новій редакції. Додатком 2 у новій редакції, зокрема, визначено, що для підтвердження легального походження запропонованого ноутбука, пакету програмних засобів офісного призначення Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного представництва виробника на території України та/або офіційного дистриб”ютора (статус офіційного дистриб”ютора повинен бути підтверджений виробником товару). Наданий Учаснику лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати пряме посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення (операційна система) встановлено при виробництві обладнання. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється для закладу освіти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли діти будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Дата відповіді: 29.08.2023 21:20