• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі психоневрологічного диспансеру КНП "Черкаський обласний психоневрологічний диспансер Черкаської обласної ради" по вул. Кавказька, 229 в м.Черкаси

Завершена

29 247 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 146 235.00 UAH
Період уточнення: 25.08.2023 15:43 - 01.09.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 420cf2488beb47e288d780919b9c4f32
Дата опублікування: 31.08.2023 14:09
Опис: Доброго дня. Просимо виключити з умов тендерної документації дискримінаційну вимогу про надання учасниками у складі документів тендерної пропозиції на інженера з охорони праці чинного сертифікату інженера з охорони праці (будівництво) не нижче ІІ (2) категорії, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу, будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. У своєму рішенні № 6986 -р/пк-пз від 22.05.2023 по закупівлі UA-2023-05-05-013146-a ("Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О120903 Компаніївка-Сасівка-Губівка-Калинівка на ділянці км 4+100 - км 8+600"(Коригування)"), Комісія Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель серед іншого дійшла висновку, що взяти участь у процедурі закупівлі за таких умов зможуть суб’єкти господарювання, які мають саме сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 2 категорії та зможуть надати сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 "Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі" та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. Замовник не довів необхідність встановлення зазначених умов у тендерній документації, а дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вищевикладене Замовника було зобов’язано внести зміни до тендерної документації. Таким чином, якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації будемо змушенні звертатись до Органу оскарження зі Скаргою на дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Відповідь: Доброго дня, з приводу вашого запитання повідомляємо наступне: Наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №10050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.09.17 за №1111/30979, затверджено нормативно-правовий акт «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», в якому окрім іншого регламентовано вимоги до кваліфікації координатора з питань охорони праці, а саме: «координатор з питань охорони праці повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво)» (див. абзац 4, пункту 4, Розділу IV). Підтвердження відповідності (продукції, процесів, послуг, систем або персоналу) незалежним органом є не що інше як сертифікація (див. статтю 1., Розділу І, Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»). Відповідно до Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво №24-0359/01-23 від 27 липня 2023р. Клас наслідків за предметом закупівлі є СС2. Для зазначеного класу наслідків з урахуванням Мінімальних вимог, ДСТУ 8855:2019 та інших нормативно-правових актів щодо охорони праці повинно бути призначено координатора з охорони праці зі стажем роботи не менше 1 року. Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників затвердженого Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004р. N 336, де згідно розділу 28 визначаються кваліфікаційні вимоги до Інженера з охорони праці II категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст). Стаж роботи за професією інженера з охорони праці - не менше 1 року. Таким чином вимоги тендерної документації повністю відповідають законодавству у сфері будівництва. Щодо зазначеного рішення АМКУ відмічаємо, що за вказаною закупівлею не відображено клас наслідків, а також містяться значні відмінності у вимогах до самого сертифікату, а саме дискримінаційні вимоги до оформлення сертифікату за даною закупівлею відсутні. У зв’язку з чим Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін до умов тендерної документації.
Дата відповіді: 01.09.2023 16:27