-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія)
Агрегована закупівля для 8-ми замовників-ініціаторів. Назва предмета закупівлі замовника-ініціатора Міністерство юстиції України: Електрична енергія (Електрична енергія в адміністративних будинках за адресами м. Київ, пров. Рильський, 10 та вул. Городецького, 13); Назва предмета закупівлі замовника-ініціатора Державна податкова служба України: Електрична енергія (постачання активної електроенергії).
Завершена
14 368 437.42
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 842.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 71 842.19 UAH
Період уточнення:
25.08.2023 14:53 - 01.09.2023 00:00
Відповідь надана
Порушення в умовах Тендерної документації
Номер:
f27186a09a9543fba3c8a903feb32ad3
Дата опублікування:
31.08.2023 22:01
Опис:
Шановний Замовнику, в п.8 Розділу "інша інформація", ви зазначаєте: "8. Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктами договорів про закупівлю Замовників-ініціаторів закупівлі, викладеним у Додатках 5.1-5.4 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 2 Розділу 3 до цієї тендерної документації."
Проте, Проекти договорів містяться у Додатках 5.1-5.8 ТД.
Отже відповідно до умов ТД, не передбачена згода з проєктами договорів в Додатках 5.5-5.8 ТД.
Просимо привести Тендерну документацію у відповідність до вимогчинного законодавства у сфері публічних закупівель та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
В п. 7.3 та п. 7.4 Розділу 1 «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» тендерної документації визначено, що кількість товару та місце його поставки, строки поставки товарів, надання послуг, умови оплати визначені в технічних специфікаціях (Додаток 3 та Додатки 3.1-3.8 до тендерної документації) та проєктах договорів (Додаток 5 та Додатки 5.1-5.8 до тендерної документації) Замовників-ініціаторів закупівлі.
Варто звернути увагу, що відповідно до пунктів п.8 та п.9 Додатку 2 до тендерної документації «ЛИСТ-ГАРАНТІЯ» передбачено, що Учасник погоджується з проєктами договорів, що наведені у Додатках 5.1-5.8 до тендерної документації.
У разі визначення нас переможцем торгів та прийняття рішення про намір укласти договір, ми беремо на себе зобов’язання укласти ОКРЕМІ договори з КОЖНИМ Замовником-Ініціатором згідно проєктів договорів, наведених у Додатках 5.1-5.8 до тендерної документації закупівлі не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
В Додатку 5 до тендерної документації зазначені посилання на проєкти договорів замовників-ініціаторів закупівлі, а саме Додатки 5.1-5.8.
В пп. 8 п. 2 «Інша інформація» помилково зазначено посилання на Додатки 5.1-5.4, натомість дана технічна помилка не впливає на загальний зміст тендерної документації, включаючи кваліфікаційні та технічні вимоги, встановлені до учасників та ніяким чином не перешкоджає учаснику якісно сформувати свою тендерну пропозицію.
Дата відповіді:
31.08.2023 23:46
Відповідь надана
довідка НАЗК пп.3
Номер:
0b07ce8801e8405bb3222b5eff65ba19
Дата опублікування:
31.08.2023 15:47
Опис:
Добрий день.
Переліком документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у п. 47 Особливостей щодо пп 3 передбачено: Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що містить інформацію про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
(довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача).
У разі наявності автоматично сформованої довідки в електронній системі закупівель завдяки інтеграції Prozorro та Реєстром осіб, що вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, замовник-ЦЗО буде приймати/переглядати таку довідку самостійно.
Зазначена довідка стосується юридичної особи, тобто згідно пп 2 п. 47 Особливостей. В той же час чи потрібно надавати довідку НАЗК щодо керівника учасника тендерною документацією (Переліком документів переможця) - не зазначено, тобто виходить її можна і не надавати. В той же час п. 47 Особливостей це прямо передбачено. Враховуючи зазначене та з метою уникнення плутанини і непорозумінь пропоную внести до тендерної документації відповідні зміни.
Відповідь:
Шановний учаснику, в абзаці 1 пункту 4 додатку 1 до тендерної документації вказано : Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Переможець торгів, якщо він є юридичною особою, на виконання вимоги згідно підпункт 3 пункт 47 Особливостей повинен надати Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі.
Якщо ж Переможець торгів є фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем надається Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
Дякуємо, що звернули увагу на дане положення тендерної документації, в майбутніх закупівлях, ми перефразуємо даний підпункт, щоб він розумівся однозначно всіма учасниками закупівель.
Дата відповіді:
31.08.2023 23:44
Відповідь надана
Розрахунок ціни
Номер:
fc84b60c50d64ce79fad9ef0a9080014
Дата опублікування:
28.08.2023 17:03
Опис:
Добрий день шановний Замовнику! Згідно з умовами тендерної документації - Ц_з прогн.рдн.– прогнозована ціна РДН, яка для даної закупівлі становить – 3,66987 грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Прогнозований відсоток маржі у цій закупівлі складає +10,02%. Хочемо зауважити, аукціон у вас відбудеться в вересні. Однак, середньозважена ціна РДН станом на 29.08.2023 - складає 4,70749 грн за 1 кВт. Таким чином визначення прогнозованого РДН за липень 2023р для цієї закупівлі створює умову, що ціни договору не вистачить до кінця 2023 року. Орієнтовно в листопаді 2023 року ви будете змушені проводити нову закупівлю знову. Яким чином ви можете пояснити, що прогнозована ціна для цієї закупівлі не відповідає ринковій ціні за даними АТ "Оператора ринку" станом на кінець серпня 2023 року?
Відповідь:
Дякуємо за Ваше запитання та інтерес до нашої закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що оголошенню кожної окремої закупівлі передує певний підготовчий процес, як з боку замовників-ініціаторів закупівлі (підготовка Заявки, технічного завдання, складання та погодження рядку плану), так і з боку ЦЗО (розгляд та аналіз наданих замовниками документів, заявки та рядку плану замовників, перевірка очікуваної вартості, підготовка тендерної документації, тощо).
Крім того, варто зауважити щодо певних строків в організації та проведенні закупівлі ЦЗО. Так, відповідно до положень Регламенту взаємодії між Централізованою закупівельною організацією та замовником, що зобов'язаний здійснювати закупівлі через централізовану закупівельну організацію, затвердженого наказом ДУ “Професійні закупівлі” від 30.05.2023 №6 та погодженого листом Міністерства економіки України від 12.06.2023 №89, у разі передачі замовником відповідної інформації про закупівлю до ЦЗО до 10 числа календарного місяця, ЦЗО розглядає річний план та Заявку замовника в поточному місяці в строк до 20 числа кожного календарного місяця та приймає рішення щодо подальшого статусу річного плану. Якщо відповідна інформація передана до ЦЗО після 10 числа календарного місяця, ЦЗО розглядає рядок плану у наступному календарному місяці в строк до 05 числа кожного календарного місяця та приймає рішення щодо подальшого статусу річного плану. ЦЗО розпочинає проведення тендеру в інтересах замовника протягом 20 робочих днів з дня надходження від нього всієї інформації, необхідної для оголошення закупівлі та присвоєння рядку річного плану замовника статусу “Включено в річний план ЦЗО”.
Таким чином, враховуючи строки на підготовку до проведення закупівлі, організація закупівельного процесу, як з боку замовників, так і з боку ЦЗО, була розпочата в серпні місяці. Враховуючи, що на момент організації закупівлі не було сформовано середньозваженої ціни на РДН за серпень, для розрахунку очікуваної вартості закупівлі було використано середньозважену ціну РДН за минулий місяць – липень.
Додатково звертаємо Вашу увагу , що у Додаток 2 проєкту договору зазначено чіткий алгоритм визначення ціни за фактично спожиту електричну енергію, а саме формульний розрахунок згідно якого враховуються щомісячні коливання ціни на РДН. Відповідно цей механізм ціноутворення не несе жодних ризиків для постачальника електричної енергії кінцевому споживачу.
Дата відповіді:
30.08.2023 17:14