-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ (13-25), вугілля кам’яне марки АО (25-50), вугілля кам’яне марки АС (6-13), вугілля кам’яне марки АО (25-70))
Завершена
922 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
07.03.2018 13:02 - 17.03.2018 17:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
008f223a796f4e66a9478fa77043f016
Дата опублікування:
16.03.2018 21:28
Опис:
Детально розглянувши Тендерну документацію (далі – Документація) Замовника, було встановлено, що Документація містить вимоги, які не відповідають чинному законодавству України та містить дискримінаційні вимоги до учасників, чим порушуються вимоги статті 3, частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі-Закон).
1) Відповідно до п.п. 5.1.2 пункту 5 частини 5 Розділу ІІІ Документації Замовник вимагає від учасників подання ними у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності та матеріально-технічної бази наступних документів:
«… Документи, підтверджуючі наявність складських приміщень та вагової на території Миколаївського району Одеської області…».
Згідно таких вимог, прийняти участь у процедурі закупівлі, та пропозиції яких не будуть відхилені, можуть лише ті учасники, які мають виконані аналогічні договори з аналогічною установою, яка фінансується державним або місцевим бюджетом. В тому випадку якщо Учасник не укладав аналогічні договори з державними установами та являється новоствореною організацією і починає свою діяльність з приватним сектором його тендерна пропозиція буде відхилена. Дана вимога спричинить не допуск зазначеного підприємства як учасника до участі у процедурі закупівлі.
Згідно таких вимог, прийняти участь у процедурі закупівлі, та пропозиції яких не будуть відхилені, можуть лише ті учасники, які вже мають у власності або які вже орендують відповідні складські приміщення та вагову на території Миколаївського району Одеської області.
Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги є дискримінаційними та не відповідають вимогам діючого законодавства України, оскільки обмежують коло учасників, що можуть взяти участь у Процедурі закупівлі, лише тими учасниками, які вже мають у власності або які вже орендують відповідні складські приміщення та вагову на території Миколаївського району Одеської області.
На нашу думку, також позбавлені можливості прийняти участь у процедурі закупівлі ті учасники, які можуть гарантувати, що у разі визнання учасником переможцем процедури закупівлі та до моменту підписання з ним Договору за результатами процедури закупівлі, буде надана Замовнику копія договору оренди складських приміщень, на території яких розташована вагова для зважування вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі або на території яких будуть розташовані авто ваги для зважування вугілля кам’яного, що є предметом закупівлі.
У зв’язку з чим, просимо максимально розширити коло учасників, які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі, оголошеній Вами, як Замовником та пропозиції яких не будуть відхилені через встановлення дискримінаційних вимог.
Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги у Документації, які необхідні для визначення учасника переможцем процедури закупівлі, є дискримінаційними, обмежують конкуренцію учасників процедури закупівлі та порушують ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме дотримання основних принципів здійснення державних закупівель таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія державних коштів, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зазначені дії Замовника порушують вимоги статті 3, частину 3 статті 5 та частину 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Згідно з вищезазначеним,-
ПРОСИМО:
1. Привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та усунути дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацію.
У разі, якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до Документації та не будуть усуненні дискримінаційні вимоги, будемо вимушені звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Замовник торгів, Комунальний заклад «Миколаївська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат І – ІІ ступенів», не має можливості складувати та зберігати весь обсяг вугілля кам’яного на своїй території. Поставка товару буде здійснюватися партіями за письмовими заявками Замовника. Відповідна вимога була встановлена Замовником з метою дотримання принципу здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність. Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавтсва, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Учасник, який має складські приміщення та вагову на території Миколаївського району Одеської області понесе менші затрати на доставку кожної партії вугілля за адресою Замовника, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного за адресою замовника). Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення та вагова на території Миколаївського району Одеської області не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, а також допускається використання об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та ваговою на підставі договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля. Враховуючи вищевикладене, залишаємо п.5.1.2. тендерної документації без змін.
Дата відповіді:
20.03.2018 16:41
Відповідь надана
вимога щодо відгуку
Номер:
b473c30e14bb4315a78cc2968e312ab1
Дата опублікування:
15.03.2018 15:57
Опис:
У п.5.3.3. Розділу III наявна вимога щодо надання відгуку, датованого не раніше ніж за 10 днів. Хочеться знати відповідь (з чітким правовим підгрунтям) - а чим відгук, якому не більше 10 днів гірший за той, якому більше 10 днів. На нашу думку це вимога, яка змушує учасника бігати за новим відгуком, а не уважно готувати тендерну пропозицію. Просимо видалити термін дії відгуку, як такий, що не передбачається ЗУ "Про публічні закупівлі" або надати більш тривалий термін, наприклад, 1 рік.
Відповідь:
Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавтсва, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Чинним законодавство України не заборонено Замовнику вимагати лист – відгуки з датою, найбільш наближеною до дати подання учасниками своїх пропозиції. Замовником встановлено строк - не раніше ніж за 10 (десять) днів до дати подання учасником тендерної пропозиції, який є реальним для отримання такого відгуку. Надання «свіжих» листів відгуків дасть можливість Замовнику пересвідчитись у тому, що в Учасника та його попереднього замовника залишились дружні стосунки після співпраці та у попереднього Замовника дійсно відсутні зауваження до Учасника навіть після завершення строку дії договору. Є дуже багато недобросовісних учасників, які отримують відгуки відразу після відвантаження продукції, але коли Замовник починає використовувати такий вид товару, як вугілля кам’яне у подальшому (наприклад через певний проміжок часу – у осінньо-зимовий період), відповідний Замовник залишається незадовільний тепловою здатністю та якістю вже давно поставленого вугілля. Аби попередити відповідні нюанси, Замовник вимагає від учасників «свіжі» листи відгуки (встановивши строк - не раніше ніж за 10 (десять) днів до дати подання учасником тендерної пропозиції). Відповідна норма тендерної документації не є дискримінаційною для Учасників, не порушує принципи здійснення закупівель. Будь-які Учасники мають можливість отримати відповідні листи-відгуки у передніх Замовників. Враховуючи вищезазначене, відповідна вимога тендерної документації залишається без змін.
Дата відповіді:
19.03.2018 10:49
Відповідь надана
вимоги щодо складів і вагової
Номер:
c928853411ce4b4782c7c5f9ec766b58
Дата опублікування:
15.03.2018 15:51
Опис:
Доброго дня, у п.5.1.2. розділу III заявлена вимога щодо наявності у учасника власних або орендованих складських приміщень та вагової на території Миколаївського рай Одеської обл. Дана вимога є дискримінаційною, тому, що порушує основний принцип ЗУ "Про публічні закупівлі - забезпечення максимальної економії. Ваша вимога, навпаки, штучно збільшує витрати на оренду складу разом з ваговою, якщо у власності учасника такого складу на вашій території немає. Це тягне додаткові витрати (збільшує собівартість) та змушує учасника торгів виходити на аукціон не з найменшою ціною. Крім цього, Вами штучно звужується коло учасників, які мають власні склади з ваговою на вашій території - а в цьому вбачається очікуваний Вами переможець. Навіщо ставити такі завищені вимоги, коли всі учасники мають вагову пересувну і за 24 години її можна поставити у будь-який куточок України і доставити вугілля на своєму транспорті куди завгодно? Просимо видалити цю вимогу, як таку, що погіршує становище певного кола учасників перед власниками складів на території закупівлі, так як у відповідності до Конституції України усі суб'єкти мають рівні права.
Відповідь:
Замовник торгів, Комунальний заклад «Миколаївська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат І – ІІ ступенів», не має можливості складувати та зберігати весь обсяг вугілля кам’яного на своїй території. Поставка товару буде здійснюватися партіями за письмовими заявками Замовника. Відповідна вимога була встановлена Замовником з метою дотримання принципу здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність. Учасник, який має складські приміщення та вагову на території Миколаївського району Одеської області понесе менші затрати на доставку кожної партії вугілля за адресою Замовника, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару доставку вугілля кам’яного за адресою замовника). Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення та вагова на території Миколаївського району Одеської області не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, а також допускається використання об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та ваговою на підставі договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля. Враховуючи вищевикладене, залишаємо п.5.1.2. тендерної документації без змін.
Дата відповіді:
19.03.2018 10:47