-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з доступу до використання підручників, навчально-методичних посібників в електронному вигляді учням загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області)
Завершена
13 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 50 000.00 UAH
Період уточнення:
19.01.2018 14:46 - 09.02.2018 09:00
Відповідь надана
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з доступу до використання підручників, навчально-методичних посібників в електронному вигляді учням загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області)
Номер:
65a806834514424cbcda8caf5f938752
Дата опублікування:
08.02.2018 15:50
Опис:
1. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, предметом закупівлі є послуги, пов`язані з програмним забезпеченням, а саме "послуги з доступу до використання підручників...". У Додатку 6 до Тендерної документації "Технічні вимоги до предмету закупівлі" Замовником змінено назву предмету закупівлі - "Система електронних інтерактивних підручників для учнів..." (див. шапку таблиці). Вказані предмети закупівлі зовсім різні. Поясніть, будь ласка, цю розбіжність і неузгодженість умов Тендерної документації (підміна понять).
2. У предметі закупівлі мова йде про "послуги з доступу до використання підручників...". Послуги з доступу пов`язані з програмним забезпеченням, а використання підручників - це справа учнів і вчителів. Роз`ясніть, для чого потрібні Постачальнику права інтелектуальної власності (майнові і авторські /немайнові!/) на систему з 834 електронних підручників (пункт 1.2 Проекту договору)?
3. Міністерством освіти і науки України (МОН) взято курс на абсолютне безкоштовне онлайн користування учнями повною базою шкільних підручників, рекомендованих МОН (ALLDZ.NET Книги и справочники, http://pidru4nik.com/ - Підручники онлайн). Зовсім не зрозуміло, чому потрібно Постачальнику купувати і перекуповувати майнові права на підручники, які є у вільному доступі.
4. У Проекті договору пунктом 1.10 встановлено "Строк використання Сервісів та/або Матеріалів 365 днів з дня підписання Договору". У той же час у пункті 9.1 строк дії Договору складає "з дати підписання... до 31 грудня 2018 року...", що значно менше за 365 днів (вимоги пункту Договору). Чому виникло нечітке формулювання (суперечність) у Тендерній документації обов`язкової інформації?
5. Додаток 6 до Тендерної документації вимагає від Постачальника надання у складі пропозиції копії документу про наявність грифу МОН або свідоцтва від МОН, яким дозволяється використання в закладах освіти України предмету закупівлі. Але такий документ може бути видано МОН чи його установою (ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти") тільки після експертизи розробленого Постачальником програмного забезпечення, яке повинно з`явитись після виконання послуг по його розробці. Поясніть, як у складі пропозиції - до виконання послуг - може з`явитися згаданий документ.
6. Додаток № 1 до Проекту договору містить 834 шкільних підручників, які повинні використовуватись у загальноосвітніх навчальних закладах Миколаївської області. При цьому Додаток № 2 до цього Проекту договору вимагає від Постачальника наявність не менше 500 електронних інтерактивних підручників із переліку підручників, якими користуються заклади. Чому є різниця у цифрах?
7. Як відомо, згідно з затвердженою Урядом політичною пропозицією «Нова українська школа» і завданням МОН «Перейти від школи знань до школи компетентностей», в Україні заплановано створення Національної освітньої електронної платформи, яка повинна наповнити освітній простір країни електронними освітніми ресурсами високої якості. У Бюджеті України на 2018 рік закладено відповідну суму (50 млн. грн.) на створення цієї платформи. Чи узгоджено Замовником з МОН проведення даного тендеру з вище вказаною назвою?
Відповідь:
1. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, предметом закупівлі є послуги, пов`язані з програмним забезпеченням, а саме "послуги з доступу до використання підручників...". У Додатку 6 до Тендерної документації "Технічні вимоги до предмету закупівлі" Замовником змінено назву предмету закупівлі - "Система електронних інтерактивних підручників для учнів..." (див. шапку таблиці). Вказані предмети закупівлі зовсім різні. Поясніть, будь ласка, цю розбіжність і неузгодженість умов Тендерної документації (підміна понять).
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454. Згідно з абзацом другим пункту 1 розділу ІІ зазначеного вище Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а саме: 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням. Решта визначень є деталізацією предмета закупівлі.
2. У предметі закупівлі мова йде про "послуги з доступу до використання підручників...". Послуги з доступу пов`язані з програмним забезпеченням, а використання підручників - це справа учнів і вчителів. Роз`ясніть, для чого потрібні Постачальнику права інтелектуальної власності (майнові і авторські /немайнові!/) на систему з 834 електронних підручників (пункт 1.2 Проекту договору)?
Відповідно до частини третьої статті 6 Цивільного кодексу України сторони в договорі можуть відступити від положень актів цивільного законодавства і врегулювати свої відносини на власний розсуд та частини першої статті 627 Цивільного кодексу України «Свобода договору» - сторони є вільними у визначенні умов договору.
3. Міністерством освіти і науки України (МОН) взято курс на абсолютне безкоштовне онлайн користування учнями повною базою шкільних підручників, рекомендованих МОН (ALLDZ.NET Книги и справочники, http://pidru4nik.com/ - Підручники онлайн). Зовсім не зрозуміло, чому потрібно Постачальнику купувати і перекуповувати майнові права на підручники, які є у вільному доступі.
Предметом закупівлі є не самі підручники, а електронна система з зазначеною у технічній документації функціональністю, що дозволяє працювати з електронними інтерактивними підручниками.
4. У Проекті договору пунктом 1.10 встановлено "Строк використання Сервісів та/або Матеріалів 365 днів з дня підписання Договору". У той же час у пункті 9.1 строк дії Договору складає "з дати підписання... до 31 грудня 2018 року...", що значно менше за 365 днів (вимоги пункту Договору). Чому виникло нечітке формулювання (суперечність) у Тендерній документації обов`язкової інформації?
Замовником послуги є бюджетна установа. Відповідно до частини дванадцятої статті 23 Бюджетного кодексу України усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду, крім випадків, передбачених цим Кодексом (31 грудня 2018 року).
Закінчення строку дії договору не звільняє сторону від відповідальності за порушення умов договору, а також не є підставою для припинення зобов'язань за ним, оскільки згідно з частиною першою статті 202 Господарського кодексу України такою умовою є виконання, проведене належним чином (365 днів).
5. Додаток 6 до Тендерної документації вимагає від Постачальника надання у складі пропозиції копії документу про наявність грифу МОН або свідоцтва від МОН, яким дозволяється використання в закладах освіти України предмету закупівлі. Але такий документ може бути видано МОН чи його установою (ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти") тільки після експертизи розробленого Постачальником програмного забезпечення, яке повинно з`явитись після виконання послуг по його розробці. Поясніть, як у складі пропозиції - до виконання послуг - може з`явитися згаданий документ.
Предметом закупівлі є доступ до працюючої системи з ліцензійним контентом, а не розробка ПО на замовлення. Саме тому є необхідність мати гриф МОН вже на розроблену систему.
6. Додаток № 1 до Проекту договору містить 834 шкільних підручників, які повинні використовуватись у загальноосвітніх навчальних закладах Миколаївської області. При цьому Додаток № 2 до цього Проекту договору вимагає від Постачальника наявність не менше 500 електронних інтерактивних підручників із переліку підручників, якими користуються заклади. Чому є різниця у цифрах?
500 підручників це мінімальна необхідна кількість на момент проведення торгів. Після цього кількість підручників може збільшуватись.
7. Як відомо, згідно з затвердженою Урядом політичною пропозицією «Нова українська школа» і завданням МОН «Перейти від школи знань до школи компетентностей», в Україні заплановано створення Національної освітньої електронної платформи, яка повинна наповнити освітній простір країни електронними освітніми ресурсами високої якості. У Бюджеті України на 2018 рік закладено відповідну суму (50 млн. грн.) на створення цієї платформи. Чи узгоджено Замовником з МОН проведення даного тендеру з вище вказаною назвою?
Питання не стосується умов Тендерної документації.
Дата відповіді:
12.02.2018 16:50
Відповідь надана
Про обов'язкову наявність грифу міністерства освіти
Номер:
4f4de36b06e9421c9114267f5e2af244
Дата опублікування:
03.02.2018 08:30
Опис:
Серед технічних умов предмета закупівлі, а саме:
"Система електронних інтерактивних підручників для учнів загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області" є така вимога:
--------------------------------------------------------------------------
Наявність грифу «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» або Свідоцтва від МОН «Використання в закладах освіти України дозволяється» (надається у складі пропозиції копія документу, яким рекомендовано Міністерством освіти і науки України або копію Свідоцтва від МОН «Використання в закладах освіти України дозволяється»)
-------------------------------------------------------------------------
Чи означає це, що організатори тендера мають на думці, що в участника тендера, на час його проведення, вже має бути така система з відповідним грифом?
Відповідь:
Так
Дата відповіді:
05.02.2018 12:33
Відповідь надана
Уточнення змісту закупівлі
Номер:
38af23b511c24ae1b4e3740399123ae6
Дата опублікування:
01.02.2018 09:21
Опис:
1. Чи дійсно для участі у тендері потрібно мати сертифікат міністерства освіти України?
2. Чи потрібно буде придбавати права на електронні підручники й інші методичні матеріали?
3. Чи має переможець конкурсу постачати та встановлювати компю'терне обладнання?
Відповідь:
Для участі у тендері необхідна наявність грифу «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» або Свідоцтва від МОН «Використання в закладах освіти України дозволяється».
Придбання авторських та суміжних прав регулюється Законом України «Про авторське право і суміжні права». У разі порушення авторського права чи інших суміжних прав, юридичну відповідальність несе виключно Постачальник.
Переможець конкурсу надає послугу, а не постачає товар.
Дата відповіді:
02.02.2018 14:52