-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі спортзалу в ЗЗСО № 4 по вул.Ізмаїльська, 130, м.Білгород-Дністровський Одеської області
Завершена
1 620 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 100.00 UAH
Період уточнення:
24.08.2023 15:16 - 31.08.2023 00:00
Відповідь надана
щодо обсягу робіт
Номер:
1f28a51c167644dd90863c20523ed3b3
Дата опублікування:
30.08.2023 16:34
Опис:
Прошу надати роз'яснення щодо відомості обсягів робіт, а саме: п. 9 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м. (захист вітрової дошки металевим листом та підшивки карнізу металевим сайдінгом). Скажіть будь ласка, яка довжена вітрової дошки та карнизу (м) окремо.
Відповідь:
Згідно проекту:
І - черга
Довжина вітрової дошки – 51 м.п.
Довжина карнизу – 51 м.п.
Площа вітрової дошки – 15,5 м2
Площа карнизу – 30 м2
ІІ- черга
Довжина вітрової дошки – 16 м.п.
Довжина карнизу – 16 м.п.
Площа вітрової дошки – 4,8 м2
Площа карнизу – 10 м2
Дата відповіді:
30.08.2023 17:05
Відповідь надана
щодо порядку завірення документів
Номер:
4324faa6ba09418e8e5d41c870e64c4c
Дата опублікування:
28.08.2023 21:33
Опис:
Шановний замовнику просимо розяснити чи потрібно завіряти кожну сторінку статуту, договорів оренди техніки, наказів про призначення, цивільно-правові угоди чи достатньо кольорової скан-копії таких документів.
Відповідь:
- Згідно п.п.2, п.4, Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- Скановану копія з оригіналу Статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи).
- Згідно п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- Для підтвердження наявності в учасника власних транспортних засобів надаються підтверджуючі документи (свідоцтво про реєстрацію ТЗ).
Якщо машини, механізми та устаткування є орендованими або залученими – Учасниками додатково надаються скановані копії з оригіналу (або оригінали) дійсних та чинних, протягом всього строку, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк), договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з усіма додатками (зазначеними у договорі).
- Згідно п.п. 1.5 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- До довідок додаються скановані копії з оригіналу документів на кожного працівника, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад, штатний розпис, або наказ про призначення чи прийняття на роботу, або трудовий договір, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками).
Дата відповіді:
29.08.2023 12:20
Відповідь надана
щодо порядку завірення документів
Номер:
6b1302540a424b7ca31b833983156f88
Дата опублікування:
28.08.2023 21:30
Опис:
Шановни
Відповідь:
- Згідно п.п.2, п.4, Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- Скановану копія з оригіналу Статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи).
- Згідно п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- Для підтвердження наявності в учасника власних транспортних засобів надаються підтверджуючі документи (свідоцтво про реєстрацію ТЗ).
Якщо машини, механізми та устаткування є орендованими або залученими – Учасниками додатково надаються скановані копії з оригіналу (або оригінали) дійсних та чинних, протягом всього строку, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю (або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк), договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з усіма додатками (зазначеними у договорі).
- Згідно п.п. 1.5 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація для підтвердження відповідності учасника»:
- До довідок додаються скановані копії з оригіналу документів на кожного працівника, які засвідчують можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником/ співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад, штатний розпис, або наказ про призначення чи прийняття на роботу, або трудовий договір, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками).
Дата відповіді:
29.08.2023 12:21
Відповідь надана
щодо приймання-передачі об'єкта в експлуатацію
Номер:
7e48f672a9f241dc8869826bf3fbd145
Дата опублікування:
28.08.2023 15:15
Опис:
Шановний замовник просимо надати роз'яснення щодо п. 5.6. проекту договору або внести зміни до тендерної документації в цій частині. Відповідно до Постанови КМУ від 13 квітня 2011 р. № 461 "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів" введення об'єкта в експлуатацію здійснюється замовником. Виходячи з формулювання, які зазначені в проєкті договору введення обєкта в експлуатацію покладено саме на Підрядника, а не на Замовника. Також, що мається на увазі в п. 5.6.1 "...відповідно до Загальних умов та інших нормативно правових актів".
Відповідь:
п.5.6. проекту договору передбачає приймання-передачі закінчених робіт згідно п. 1.2. проекту договору: Найменування робіт (назва об’єкту): «Капітальний ремонт будівлі спортзалу в ЗЗСО № 4 по вул.Ізмаїльська, 130, м.Білгород-Дністровський Одеської області» Єдиний закупівельний словник (ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт), а не покладання на Підрядника обов’язків по введенню об’єкту в експлуатацію.
Проект договору складений відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами).
Дата відповіді:
29.08.2023 16:21
Відповідь надана
щодо обсягу робіт
Номер:
e586b2c1b8024bd0b544e33163b45a6d
Дата опублікування:
28.08.2023 14:17
Опис:
Прошу надати роз'яснення щодо відомості обсягів робіт, а саме: п. 9 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м. (захист вітрової дошки металевим листом та підшивки карнізу металевим сайдінгом). Скажіть будь ласка, яка площа саме карнізу (м2).
Відповідь:
Згідно проекту:
Площа карнизу – 30,0 м2
Площа вітрової дошки – 15,5 м2
Дата відповіді:
29.08.2023 12:19
Відповідь надана
щодо гарантійного строку виконання робіт
Номер:
dabff40901354d73891a7eeea81f0e6e
Дата опублікування:
28.08.2023 14:11
Опис:
Шановний замовнику в Тендерній документації та п. 5.7. Проєкту договору зазначено "гарантійний строк виконання робіт на об'єкті" - 10 років. В тендерній документації різні види робіт, починаючи від фарбування, штукатурення до покрівлі. Просимо надати роз'яснення, якими нормативноми актами, ДБН та інше вимагається саме такий значний гарантійний термін у 10 років. Даний термін є більшим, ніж гарантійний тернім на матеріали, надані виробником. Чи можливо ви мали на увазі 10 років на контретний вид робіт?. Просимо надати детальне роз'яснення або внести зміни у тендерну документацію у частині дифиренціації гарантійного терміну за конкретними видами робіт.
Відповідь:
Предмет закупівлі - роботи.
Назва предмету закупівлі, згідно п. 1.2. проекту договору: Найменування робіт (назва об’єкту): «Капітальний ремонт будівлі спортзалу в ЗЗСО № 4 по вул.Ізмаїльська, 130, м.Білгород-Дністровський Одеської області» Єдиний закупівельний словник (ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).
Гарантійний строк виконання робіт на об’єкті визначено згідно пункту 103 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами).
Дата відповіді:
29.08.2023 12:16