-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт спортивного майданчика у Ліцеї «Гроно» Львівської міської ради на вул. Вигоди, 27. Коригування» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
13 930 178.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 650.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 69 650.89 UAH
Період уточнення:
23.08.2023 17:26 - 28.08.2023 00:00
Відповідь надана
У вас закінчилася війна????
Номер:
29b0af7a3ac74aa1a51021558c1a6bc4
Дата опублікування:
25.08.2023 12:31
Опис:
Ви серйозно??? чи актуальна закупівля спортивного майданчика в час війни, ще й з вимогами, що обмежують конкуренцію?
Відповідь:
Шановний учасник!
Кошти на проведення даної закупівлі спрямовано ухвалою Львівської міської ради від 02.03.2023 номер 2884 «Про затвердження розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2023 рік”.
Замовник старався розробити умови тендерної документації так, щоб забезпечити дотримання принципів максимальної економії та ефективності та недискримінації учасників.
У випадку, якщо Ви вважаєте, що окремі умови тендерної документації перешкоджають вашим законним правам та інтересам, пов’язаним з участю у процедурі закупівлі Ви можете звернутися до нас із обґрунтованою пропозицією щодо внесення змін до умов тендерної документації або, на Ваш вибір, звернутись із скаргою до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
28.08.2023 12:52
Відповідь надана
Акт огляду
Номер:
314dc5649a454f9780645c9acd53323b
Дата опублікування:
25.08.2023 12:25
Опис:
Вимагаємо видалити вимогу з відвідування об"єкту зі складанням акту обстеження, який має бути підписаний замовником, оскільки відвідування об"єкту жодним чином не може вплинути на ефективність підготовки тендерної пропозиції. Усі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі прописано Замовником у технічній специфікації, що виконана у відповідності до проектно – кошторисної документації, що затверджена ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ, тому учасники підготують свої пропозиції чітко, відповідно до зазначеної технічної специфікації. Отже, враховуючи правильність технічної специфікації Замовника і законність при визначенні переможців, не буде створено умов для помилок, чи корегування ціни після укладення договору. Додатково нагадуємо, що дана вимога НЕОДНОРАЗОВО була визнана, як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати звіт (акт) огляду, то у закупівлі прийме участь лише один учасник, з максимальною ціною. А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з відвідування об"єкту з наданням акту огляду в складі пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ, а також до Держаудитслужби та правоохоронних органів
Відповідь:
Добрий день! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо обстеження об’єкту, з наступних міркувань:
Зважаючи на специфіку робіт на об’єкті «Капітальний ремонт спортивного майданчика», вважаємо, що попереднє ознайомлення учасників з об’єктом (обстеження, обміри, процес узагальнення та приведення до технічно обґрунтованих показників і параметрів початкових даних) сприятиме більш обґрунтованому формуванню ними своїх пропозицій та, як наслідок, в подальшому, дозволяє розраховувати на більш ефективне виконання умов договору.
Встановлення такої вимоги не суперечить вимогам закупівельного законодавства, оскільки відповідно до ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити;
Щодо того, що замовник може не підписати акт огляду повідомляємо, що виходячи із встановлення даної умови в умовах тендерної документації, Замовник жодним чином не налаштований уникати або шукати причини для не здійснення даного огляду. Замовник гарантує підписання акту огляду кожному учаснику, який виявить бажання оглянути об’єкт.
Огляд об’єкту жодним чином не зобов’язує учасників брати участь у закупівлі та не є гарантією того, що їх пропозиція пройде кваліфікацію, тому твердження що підписання такого акту замовником має ознаки антиконкурентних узгоджених дій є очевидним перебільшенням.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що дана вимога не може вважатись дискримінаційною, адже жодним чином не перешкоджає учасникам в їх праві взяти участь у процедурі закупівлі.
Дата відповіді:
28.08.2023 12:53