-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Розроблення схеми теплопостачання смт. Квасилів на період 2023-2033рр.)»
Торги не відбулися
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період уточнення:
23.08.2023 13:34 - 30.08.2023 00:00
Відповідь надана
Відповідь на відповідь Замовника
Номер:
e7595080cc884dd4bd466d23e2e1e97c
Дата опублікування:
24.08.2023 13:45
Опис:
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 24.08.2023, 13:06)
Шановний учаснику. Просимо Вас розділяти поняття роботи як предмета закупівлі та роботи як процесу, який відбувається протягом певного часу та має певні результати. На вашу відповідь надаємо розяснення стосовно Зобов`язання Замовника відповідати по суті запитання, а не формально відписувати як ви це робите, тому що Учаскину ніхто не заборонив права звертатися з оскарженням процедури закупівлі щодо порушення законодавства Про закупівлі так і Звернення щодо моніторингу Державною аудиторською службою України. Твердження Замовник "розділяти поняття роботи як предмета закупівлі та роботи як процесу, який відбувається протягом певного часу та має певні результати" НЕМАЄ під собою юридичного підгрунття, так як Цивільним та Госпдарським кодексом України визначений чіткий порядок виначення ПРЕДМЕТУ закупівлі, а у вас він РОБОТИ. Відтак ви вже не зможете внести зміни до продмету закупівлі, який у вас визначений в Проекті договору, тому що він відрізняється він виду закупівлі, яку ви вказали на офіційному майданчику закпівель і визначили у Доатку 3 до тендерної документації. Тож замість того, щоб дочекатися блокування процедури закупівлі моніторинговою службою з метою виявлення порушень, які ми вам описали, внесіть зміни і не займайтеся тупізмом.
Відповідь:
Доброго дня. Вам надано конкретну відповідь щодо визначення предмету закупівлі, а не формальну відписку . Також просимо учасника обходитись без образ при формулюванні питань.
Дата відповіді:
28.08.2023 08:53
Відповідь надана
Щодо дискримінації учасників закупівлі
Номер:
11660d426dc34160be4813e828749b05
Дата опублікування:
24.08.2023 13:35
Опис:
Замовнику, на офіційному майданчику державних публічних закупівель Prozorro ви оголосили Відкриті торги з особливостями за предмеом закупівлі: «Розроблення схеми теплопостачання смт. Квасилів на період 2023-2033рр.)» Вид предмету закупівлі Замовник вказав як: ПОСЛУГИ. АЛЕ, ви в Додатку № 4 до тендерної документації (Проєкт договору) ДОГОВІР № ______підряду на виконання робіт та іншому додатку без номера (Проект договору) визначили ВИМОГУ до учасника в
в п. 2.5.Розрахунок за виконані роботи проводиться «Замовником» на підставі підписаних сторонами актів приймання виконаних підрядних робіт форми КБ-2в та КБ-3 не пізніше 90 календарних днів з моменту підписання таких актів. АЛЕ Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” визначають для ПОСЛУГ інші додаткі АКТІВ наданих послуг. Форма Актів виконаних БУДІВЕЛЬНИХ робіт - КБ-2в (Додаток 36
до Настанови (пункт 6.1) та ФОРМА
довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати - КБ-3 (Додаток 37 до Настанови (пункт 6.1) застосовується ЛИШЕ для РОБІТ в БУДІВНИЦТВІ. До чого тут Схема теплопостачання? Стандартної форми акта наданих послуг не існує. Форма довільна, але обов’язковим є перелік реквізитів будь-якого первинного документа (не тільки акта) він наведений у ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996.
Крім цього, Додаток № 3 до тендерної документації
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на надання послуг ДК 021-2015: 71240000-7 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Розроблення схеми теплопостачання смт. Квасилів на період 2023-2033рр.) у вас зазначений як Послуга. Як ви послугу закриєте Актом КБ-2в? Керуючись п. 54. Постанови №1178 (Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Учасник вимагає внести зміни до Тендерної документації у частині відповідності Формам Актів розрахунків за послуги
та викласти її у новій редакції.
Відповідь:
Доброго дні. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документ щодо порядку розрахунків.
Дата відповіді:
28.08.2023 08:44
Відповідь надана
Щодо різного визначення виду закупівель.
Номер:
c9714bbace7e48b388767d18c0e29f7c
Дата опублікування:
24.08.2023 12:59
Опис:
Потенційному учаснику не складно прочитати тендерну документацію, оприлюднену на офіційному майданчику закупівель, а Замовник мабуть забув або не хоче побачити, що він оприлюднив вимоги до учасників у 6.1. Перелік і обсяги робіт, які підлягають виконанню в рамках договору про закупівлю, подані у Додатку № 3 до цієї Документації.
6.2. Учасник повинен гарантувати, що в ціну його тендерної пропозиції включено повний обсяг робіт, які передбачені у технічному завданні (Додаток № 3 до тендерної документації) (надати гарантійний лист у довільній формі).
6.3. Ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку Учасник зобов’язується виконати всі види робіт, передбачених технічним завданням. Тобто мова про РОБОТИ. У Проекті Договору, Додаток 4 до ТД назва - ДОГОВІР № ______підряду на виконання робіт, Предметом договору визначено п. 1.2. Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання «Підряднику», визначені кошторисною документацією (ЯКОЮ?), про це вимоги не має ні у кваліфікаційних вимогах, ні в тендерній документації по суті. п.2.2. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначаються по усіх складових вартості робіт, розрахованих у договірній ціні на підставі кошторису (кошторисів), попередньо погоджених «Замовником» в установленому порядку. п. 2.5.Розрахунок за виконані роботи проводиться «Замовником» на підставі підписаних сторонами актів приймання виконаних підрядних робіт форми КБ-2в та КБ-3 не пізніше 90 календарних днів з моменту підписання таких актів. ТОБТО, у вас розрахунок за роботи, а не за послуги, що суперечить визначеному виду закупівлі на офіційному майданчику. п. 3.1. «Замовник» має право:
– відмовитися від прийняття виконаних робіт у разі виявлення недоліків, вимагати від «Підрядника» їх усунення; Тобто, Підрядник виконує РОБОТИ? п. 3.2. «Замовник» зобов’язаний:
– сприяти «Підряднику» в порядку, встановленому Договором підряду, у виконанні робіт;
– перевірити результати робіт щодо наявності відступів та недоліків, негайно повідомити «Підрядника» про виявлені недоліки в роботі ;
– перевіряти подані до оплати обсяги робіт фактично виконаним, проводити оплату робіт при умові їх якісного виконання та по мірі надходження коштів з міського бюджету по відповідній статті видатків. ТОБТО, все ж таки РОБОТИ чи ПОСЛУГИ? п. 3.3. «Підрядник» має право:
– одержувати оплату за виконані роботи в розмірах і строки, передбачених цим Договором; ТОБТО, Підрядник отримує розрахунок за РОБОТИ?- п.3.3. «Підрядник» має право:
Вносити зміни в кошторис виконання робіт, тільки за погодженням із «Замовником» в межах вартості робіт, визначених в п. 2.1. договору. Тобто кошторис на РОБОТИ? п. 3.4. «Підрядник» зобов’язаний:
– якісно виконати, з використанням власних ресурсів та у встановлені строки, роботи відповідно до кошторисної документації, не допускати відхилення від кошторисної документації та договору;
– В разі неякісного виконання робіт, або невідповідності виконаних робіт Виконавець за власний рахунок виправляє недоліки напротязі 15 днів; ЩО виконує Підрядник - РОБОТИ чи ПОСЛУГИ?
Розділ 4. Приймання закінчених робіт.
4.1«Підрядник» повідомляє «Замовника» про закінчення робіт і направляє на його адресу акти приймання виконаних робіт у 3 примірниках, при цьому «Підрядник» надає копії накладних на використані ресурси, відповідні паспорти, сертифікати, протоколи, тощо. Недоліки у виконаних роботах, виявлені в процесі приймання закінчених робіт, які виникли з вини «Підрядника», повинні бути усунуті «Підрядником» протягом 14 календарних днів. ТОБТО, ви все-таки приймаєте РОБОТИ!!! Іплатите за РОБОТИ.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Звертаємося до Замовника щодо оприлюдення роз`яснень та відповідей на запитання на наше звернення.
Відповідь:
Шановний учаснику. Просимо Вас розділяти поняття роботи як предмета закупівлі та роботи як процесу, який відбувається протягом певного часу та має певні результати.
Дата відповіді:
24.08.2023 13:06
Відповідь надана
Щодо розбіжностей виду закупівель
Номер:
1fb85c8b04064170ba626a370d17fcb3
Дата опублікування:
24.08.2023 12:02
Опис:
На офіційному майданчику державних публічних закупівель Prozorro Замовник оголосив Відкриті торги з особливостями за предмеом закупівлі: «Розроблення схеми теплопостачання смт. Квасилів на період 2023-2033рр.)» Вид предмету закупівлі Замовник вказав як: ПОСЛУГИ. Але у Тендерній документації Замовник визначив Вид предмету закупівлі вказаний як РОБОТИ (п. 6 Розділу 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації; Додаток № 1 та Додаток №4 до тендерної документації), що суперечить визначеному предмету закупівлі, розміщеному на офіційному майданчику державних публічних закупівель Prozorro та порушує п. 21, п. 34, п.27 ч.1. ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" та Порядок визначення предмету закупівлі відповідно до Наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Адже, Предмет закупівлі товарів, робіт і послуг визначається Замовником згідно цих нормативних документів. Звертаємося до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Відповідь:
Шановний учаснику! Вид предмету закупівлі- послуги. Замовнику незрозуміло, де в п.6 Розділу 2, Додатках 1 та 4 Ви можете бачити визначення предмета закупівлі «роботи».
Дата відповіді:
24.08.2023 12:30