-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44810000-1 Фарба (фарба в асортименті)
Завершена
170 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 853.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 853.20 UAH
Період уточнення:
22.08.2023 14:31 - 02.09.2023 00:00
Відповідь надана
щодо проєкту договору
Номер:
43e0e5a98ff74a1f989374309bed6bb0
Дата опублікування:
31.08.2023 09:04
Опис:
Шановний Замовнику, у Вас в документації від самого початку містилось два додатки з Проєктом договору. Відповідно до запитів, розміщених на майданчику Вами було внесено зміни до Проєкту договору, що містився на майданчику у першому документі "Критерії прийнятності".
31.08.2023 о 08:34 Вами було додано Додаток 1 Кваліфікаційні критерії в "Критерії прийнятності" замість Проєкту договору, який містив зміни відповідно до запитів. Тобто, залишився Проєкт договору, який не містить змін. Просимо переглянути, та внести зміни відповідно до запитів розміщених на майданчику до тепер уже єдиного проєкту договору, який залишився у складі Вашої документації.
Відповідь:
Дякуємо. Розглянемо.
Дата відповіді:
02.09.2023 11:36
Відповідь надана
щодо документації
Номер:
4516ddf208ce4a0cb581db337e25ad52
Дата опублікування:
30.08.2023 15:58
Опис:
Шановний Замовнику. Вами у документації зазначена вимога надання документів відповідно до Додатку 1, але самого Додатку 1 у складі документації немає. Просимо переглянути та додати до складу документації Додаток 1.
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за звернення
Дата відповіді:
31.08.2023 08:32
Відповідь надана
проєкт
Номер:
dc89da54f6ca47788a79748c15925d0c
Дата опублікування:
28.08.2023 22:14
Опис:
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Просимо включити до договору пункт, що не порушує вимоги законодавства та не змінює істотних умов.
Сторони погодили, що вони підтверджують та визнають, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Добрий день! дякуємо за звернення! Ваша пропозиція розглянеться.
Дата відповіді:
29.08.2023 07:50
Відповідь надана
проєкт
Номер:
fba2245469a448c0ad02da93da53c5e6
Дата опублікування:
28.08.2023 22:12
Опис:
Пунктом 11.6.вказано, що Постачальник гарантує, що дотримуватиметься мораторію (заборони) на вчинення дій, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації» в порядку та на умовах, визначених вказаною постановою. Прошу внести зміни у пункт договору та вказати зобовязання дотримання постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації» також і для Замовника, адже сторони є рівними і мають засвідчувати дотримання законодавства однаково.
Пропоную викласти у наступній редакції:
Сторони гарантують дотримання мораторію (заборони) на вчинення дій, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації» в порядку та на умовах, визначених вказаною постановою.
Відповідь:
Дякуємо за звернення! Ваша пропозиція розглянеться.
Дата відповіді:
29.08.2023 07:46
Відповідь надана
проєкт
Номер:
5f3dd46eec8142e8a421045986778918
Дата опублікування:
28.08.2023 22:11
Опис:
Пунктом 7.9. вказано, що Уразі, якщо реєстрація податкових накладних/розрахунків, коригування (далі-ПН/РК) не відбулася в ЄРПН через зупинення або відмову в реєстрації контролюючими органами ДПС, термін сплати за надані послуги настає протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником від Виконавця письмового повідомлення (листа) з інформацією про реєстрацію контролюючими органами ДПС раніше зупинених ПН/РК (або щодо яких було відмовлено у реєстрації).
Предметом договору є товар, а не послуги .Прошу внести відповідні зміни у проєкт договору.
Відповідь:
Дякуємо за звернення! Ваша пропозиція розглянеться.
Дата відповіді:
29.08.2023 07:45
Відповідь надана
проєкт
Номер:
8c11be1e2f34468ab26fa2b8f8e23175
Дата опублікування:
28.08.2023 22:11
Опис:
Пунктом 7.6. вказано, що У випадках, передбачених п.7.2. та п.7.3. та п.7.4 цього Договору, Замовник має право відповідно зменшити суму остаточного розрахунку на суму штрафних санкцій. Умови договору мають базуватись на принципах рівності та справедливості його умов. Замовник має право утримати санкції в односторонньому безумовному порядку в той час як Постачальник не має суттєвих важелів впливу до Замовника у випадку порушення виконання зобов’язань останнім. Сторони договору є рівними, проте умовами договору це встановлено. Враховуючи вище викладене прошу внести зміни у пункт договору, привести його у відповідність до принципу справедливості та викласти у наступній редакції
У випадку, порушення Сторонами порядку виконання зобов’язань, винна сторона несе відповідальність відповідно до умов договору.
Відповідь:
Дякуємо за звернення! Ваша пропозиція розглянеться.
Дата відповіді:
29.08.2023 07:44
Відповідь надана
проєкт
Номер:
cb0187ecb39f401e943059c406a23eaa
Дата опублікування:
27.08.2023 22:23
Опис:
Пукнтом 5.5.вказано, що Уповноважений представник Замовника зобов’язаний протягом 5 (п’яти) днів підписати Акт приймання-передачі товару або надати мотивовану відмову, вказавши причини такої відмови.
Акт приймання передачі є товаросупровідним документом як і видаткова накладна. Відповідно акт і видаткова мають бути підписані сторонами в момент поставки товари та оригінали кожного документа кожана сторона має отримати після поставки товару. Умова щодо підписання акту приймання передачі товару протягом 5 днів суперечить вимогам законодавства щодо порядку приймання – передачі товарів. Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 5.5. та викласти у наступній редакції:
Уповноважений представник Замовника зобов’язаний в день поставки товару підписати Акт приймання-передачі товару або надати мотивовану відмову, вказавши причини такої відмови.
Відповідь:
Дякуємо за запитання до проєкт договору будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
28.08.2023 13:58
Відповідь надана
проєкт
Номер:
f6107aadd8a54a498e8874b08c350eea
Дата опублікування:
27.08.2023 22:22
Опис:
2. Пунктом 2.5. Вказано,що Гарантійний строк на поставлений Товар (в тому числі на всі його комплектуючі) становить ___________________ (зазначається відповідно до інформації, наданої учасником-переможцем у складі його пропозиції) з дати прийняття Товару Замовником (підписання уповноваженим представником Замовника Видаткової накладної).
Технічними умовами виробника, відповідно до яких здійснюється виготовлення товару початок обліку строку придатності товару починається за дати виготовлення товару. Відповідно до ч. 1,2 ст. 677 ЦК України нормативно-правовими актами може бути встановлений строк, зі спливом якого товар вважається непридатним для використання за призначенням (строк придатності). Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати якість товару протягом строку придатності товару більше аніж визначено виробником.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт 2.5. та викласти у наступній редакції:
Строк придатності на поставлений Товар (в тому числі на всі його комплектуючі) становить ___________________ (зазначається відповідно до інформації, наданої учасником-переможцем у складі його пропозиції) з дати виготовлення Товару.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. До проєкт договору будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
28.08.2023 13:57
Відповідь надана
проєкт
Номер:
3fa0135a538b440d946f1690c57a3661
Дата опублікування:
27.08.2023 22:21
Опис:
Прошу підтвердити наявність бюджетного фінансування для оплати товару за оголошеною закупівлею.
Відповідь:
Бюджетне фінансування відсутнє. Оплата буде здійснюватися власними коштами підприємства.
Дата відповіді:
28.08.2023 13:56
Відповідь надана
проєкт
Номер:
23bee8d6b2b14b26ac70486eecf7ff93
Дата опублікування:
27.08.2023 22:20
Опис:
Пунктами 6.3.9. та 6.3.10 зазначено, що Постачальник має Направити податкову накладну Замовнику через систему електронного документообігу в M.E.Doc Is у форматі .pdf протягом 5 (п’яти) банківських днів після виконання підпункту 6.3.8 Договору та узгодити із Замовником суму податкового зобов’язання/кредиту та всі обов’язкові реквізити.
Після виконання підпункту 6.3.9 Договору зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних у термін протягом 10 календарних днів, але в будь-якому разі не пізніше ніж за один день до закінчення граничного терміну реєстрації, передбаченого чинним законодавством України.
ЩОДО ПУНКТУ 6.3.9 : Діючи податкове законодавство не встановлю вимог щодо обов’язку Постачальника узгоджувати податкові накладні до моменту їх реєстрації у ЄДРПН. Умовами договору зазначено, що Замовник має право затримати оплати товару до моменту виконання дій передбачених пунктами 6.3.9. та 6.3.10. Вказана умова не відповідає вимогам законодавства та є такою, що порушує права Постачальника. Постачальник не зобов’язаний вчиняти дій, що не вимагаються законодавством. А Замовник не має права затримувати оплату товару Постачальнику за порушення порядку узгодження податкових накладних, що сам вигадав. Податкове законодавством не встановлює вимог щодо надання податкової накладної Замовнику. Постачальник не зобов’язаний користуватись системою електронного документообігу в M.E.Doc Is,адже законодавство дозволяє використовувати будь яку е-систему для оформлення та реєстрації податкових накладних.
ЩОДО ПУНКТУ 6.3.10.
Відповідно до ст. 201.1. Податкового кодексу зазначено, що на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін. Строки реєстрації податкової накладної у кодексі чітко регламентовані
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;
Строки реєстрації податкової накладної вказані у пункті 6.3.10. не відповідають вимогам законодавства та порушують порядок оформлення податкових накладних. Замовник не має права встановлювати обмеження строків реєстрації податкових, що визначені законодавством.
Враховуючи вищевикладене вимагаю привести пункти договору у відповідність до законодавства, а саме виключити пункт 6.3.9., а пункт 6.3.10 викласти у наступній редакції:
6.3.10 Зареєструвати податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних у термін, передбачений чинним законодавством України.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. У проєкт договору будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
28.08.2023 13:55