• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт покрівлі з енергозберігаючими заходами (утеплення горищного перекриття) Новоукраїнський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) загального типу Олександрійської сільської ради по вул. Садова, 33-а в с. Нова Українка Рівненського району Рівненської області»

Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями). Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою.

Завершена

2 434 833.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 174.17 UAH
Період уточнення: 22.08.2023 13:37 - 27.08.2023 00:00
Відповідь надана

Ліцензування

Номер: 78c1e5115df44f7083269836e7c41655
Дата опублікування: 24.08.2023 18:39
Опис: Відповідно до Статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» Ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України. Відповідно до п.2 Постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію», ліцензуванню не підлягають в тому числі й заміна покрівлі будівель і споруд згідно з будівельними нормами без втручання в несучі конструкції. Оскільки «Поточний ремонт покрівлі з енергозберігаючими заходами (утеплення горищного перекриття) Новоукраїнський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) загального типу Олександрійської сільської ради по вул. Садова, 33-а в с. Нова Українка Рівненського району Рівненської області» в повній мірі відповідає переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію, передбаченим вищевказаною постановою №406, прошу роз’яснити, чи буде відхилена пропозиція учасника у разі подання довідки про ненадання ліцензії, оскільки даний вид робіт не підлягає ліцензуванню.
Відповідь: Замовнику необхідно надання ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. Якщо Постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» не передбчено надання ліцензії для проведення робіт з поточного ремонту покрівлі, то Замовник не буде вважати неподання ліцензії помилкою. Достатньо подати довідку (у довільній формі) про ненадання ліцензії у зв'язку з положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 що такий вид діяльності не підлягає ліцензуванню.
Дата відповіді: 25.08.2023 12:16
Відповідь надана

Захист персональних даних

Номер: 088fd5060c3e4048812f6728b8edec5a
Дата опублікування: 24.08.2023 18:07
Опис: Шановний замовнику, в п2 Інша інформація зазначено, що «Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції», а в додатку 2 вимога надати «Лист-згода про використання персональних даних учасника закупівлі, (в довільній формі), для ФО (паспорт, ідентифікаційний код». Вимагаючи копії сторінок паспорту або ID-картки та ІПН Ви порушуєте права учасників на захист персональних даних. На сьогодні шахраї використовують подані у складі тендерних пропозицій копії паспортів та ІПН у злочинних цілях (в т.ч. для отримання мікрозаймів) а Ви необгрунтовано вимагаєте оприлюднення цих документів тим самим допомагаючи злочинцям!! Для чого Вам у складі пропозиції вказані документи, якщо їх можна вимагати в особи особисто при підписанні договору чи у паперовому вигляді від переможця??
Відповідь: У додатку 2 Тендерної документації Замовник вимагає надання Учасником Листа-згоди про використання персональних даних учасника закупівлі, (в довільній формі), для ФО (паспорт, ідентифікаційний код/ Така вимога мотивована тим, що єдиними документом, на підставі якого діє та можна встановити фізичну особу є паспорт громадянина України та ідентифікаційний код. Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією. Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України "Про інформацію", статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України.
Дата відповіді: 25.08.2023 12:15
Відповідь надана

технічне завдання

Номер: f00aec9578944bfca1288238ccdb3cb4
Дата опублікування: 24.08.2023 11:33
Опис: У додатку №3 до ТД Відомость обсягів робіт сформована лише позиціями типу «робота». Ознайомившись із нею не цілком зрозуміло, які саме матеріали необхідно використовувати до деяких видів робіт і враховуючи, що Договірна ціна є твердою, достовірно скласти кошторисний розрахунок неможливо. Просимо внести зміни до додатку №3 ТД, доповнивши його локальним кошторисом з нульовими цінами та/або відомостю ресурсів
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» наведена вичерпна інформація, яку має надавати замовник у тендерній документації, а саме: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку замовника щодо надання підсумкової відомості ресурсів або локального кошторису до дефектного акту. У пункті 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено надання замовником для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів підряднику одного із документів: відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, або відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Уповноваженою собою було прийнято рішення надати відомість обсягів робіт, тобто Дефектний акт. В тендерній документації Замовником було надано Дефектний акт, якого достатньо для розроблення учасником закупівлі підсумкової відомості ресурсів. Учасник розраховує договірну ціну його тендерної пропозиції, за яку він готовий виконати роботи, відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1.1-2013 з урахуванням наявної у нього техніки та обладнання, вартості орендованої техніки, кількості та розряду працівників, необхідних для залучення до виконання робіт, ринкової вартості будівельних матеріалів та інших ресурсів тощо. Для розроблення учасником підсумкової відомості ресурсів достатньою є інформація про обсягів робіт (Дефектний акт).
Дата відповіді: 24.08.2023 15:14
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: 6c83fe0f9da64582a035ffa8ea29975d
Дата опублікування: 23.08.2023 14:09
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Якщо учасник надасть аналогічні договори за кодом ДК 021:2015 45260000-7 послуги з поточного ремонту м’якої покрівлі чи будуть вони вважатися аналогічними договорами? Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Відповідно до пункту 3 Додатку №1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації, аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір з аналогічним предметом закупівлі (реконструкція, капітальний та поточний ремонти об’єктів даху), що були повністю та успішно завершені. Якщо учасник надасть договори за кодом ДК 021:2015 45260000-7 , що відповідає коду ДК Закупівлі, то такий договір буде вважатись аналогічним договором даній Закупівлі.
Дата відповіді: 24.08.2023 11:09
Відповідь надана

надати роз"яснння

Номер: 2d49bc40a7a14d86a5ae37bad6b71c93
Дата опублікування: 23.08.2023 11:24
Опис: В тендерній документації зазначено, що «При складанні ціни пропозиції Учасник повинен дотримуватись вимог листа від 07.03.2023 № 19.1-24-206 ДП «ДерждорНДІ» відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказам Міністерства розвитку громад та території України від 1.11.2021 № 281.» Вимоги цього листа відносяться до дорожніх робіт: Листом від 07.03.2023 № 19.1-24-206 ДП «ДерждорНДІ» повідомило наступне: “Відповідно до пункту 4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованого у Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599, замовник самостійно повинен визначити рівень кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості дорожніх робіт, але у розмірі не нижчому ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року). Прошу надати роз’яснення.
Відповідь: Керуючись вимогами пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі Особливості), Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Таким чином, Протоколом №2 від 23.08.2023 року внесено зміни у пункт 6 Розділу 3 Тендерної документації, а саме «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», виклавши абзац третій у новій редакції: «При складанні ціни пропозиції Учасник повинен дотримуватись вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказам Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281».
Дата відповіді: 24.08.2023 11:11