• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Завершена

180 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 910.00 UAH
Період уточнення: 28.02.2018 09:39 - 06.03.2018 09:44
Відповідь надана

Щодо дискримінації учасників

Номер: fd201850fae14117bd900ebbe6a947fd
Дата опублікування: 02.03.2018 15:53
Опис: В Додатку 1 до тендерної документації п. 10 Замовник просить надати копію діючого договору добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності. Встановивши таку вимогу про надання в складі пропозиції договору добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», однак не мають саме договору добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати Вашим вимогам. Просимо вилучити вимогу про надання в складі пропозиції договору добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України , а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" "Основні принципи здійснення закупівель" та частину 4 статті 22 Закону "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
Відповідь: Найближчим часом буде внесено відповідних змін до тендерної документації
Дата відповіді: 05.03.2018 16:39
Відповідь надана

Щодо тендерної документації

Номер: 1b24fd206df14eca93476bf2af511af1
Дата опублікування: 02.03.2018 14:37
Опис: Вивчивши тендерну документацію Замовника, а саме додаток № 1 до тендерної документації виникло питання, з приводу надання: п.1. Тендерну пропозицію на фірмовому бланку та п.14. форму "Тендерна пропозиція"відповідно до додатку № 3. Розясніть будь ласка, чим ці документи відрізняються один від одного
Відповідь: Зазначені Вами пункти в додатку № 1 ідентичні. Найближчим часом буде внесено відповідних змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 05.03.2018 16:44
Відповідь надана

Ціна тендерної пропозицї не відповідає нормам

Номер: 4a27f79a16df4f169b99d039d7cdde9e
Дата опублікування: 02.03.2018 12:09
Опис: Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 180 150,00 грн. з ПДВ. Відповідно до п. 4.4. Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): з моменту підписання договору по 31 грудня 2018 року. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з моменту підписання договору по 31 грудня 2018 року не дає чітку інформацію для розрахунків і можливості правильно заповнити Додаток 3 до тендерної документації ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" Відповідно до Додатку 5 Тендерної документації в якому наведено технічні вимоги Замовнику необхідно 1 цілодобовий пост охорони на період з моменту підписання договору по 31 грудня 2018 року. Таким чином, приблизно вираховуючи строк надання послуг становить 9 місяців : 1) 1 цілодобовий пост: складає 275*24= 6600 людино-годин. Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин: 180150,00 / 6600 ≈ 27,30 грн. з ПДВ (або в такому випадку 22,75 грн без ПДВ). До того ж Замовником є державна установа культури, яка повинна дотримуватися усіх відповідних законодавчих актів. Таким чином згідно наданої документації, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням вартості усіх витрат на сплату податків, утримання груп швидкого реагування, оренду офісу, забезпечення охоронників спец. одягом, спец. засобами самооборони та засобами звязку у т.ч. ПДВ. У Законі України «Про Державний бюджет на 2018 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня становить не менше ніж – 22,41 гривні (ст. 8 цього Закону). Таким чином вартість 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,36 (або податок на додану вартість ≈ 5,46 грн.), 22,41+4,93 +1,37 = 28,71 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,47 = 32,80 грн з ПДВ. Також даний розрахунок не враховує інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та які обов’язково повинні також бути включені при розрахунку своїх пропозицій учасниками (отримання учасником мінімального прибутку, щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, закупівля спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, оренду офісного приміщення, витрати на утримання груп швидкого реагування та інше) В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само отримує кошти для своєї роботи. Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом зміни ціни даної закупівлі відповідно до вищезазначеного.
Відповідь: Замовник Вам повідомляє, що " вимагати" - має представник, державних органів, а саме по розпорядженню Миколаївської облдержадміністрації, а також Миколаївської міської ради, співробітників Прокуратури на вимогу Прокурора Миколаїва, Миколаївської області.
Дата відповіді: 02.03.2018 14:07
Відповідь надана

Строк надання послуг

Номер: 53354ba24b754c249cbcdb90c1d68094
Дата опублікування: 28.02.2018 18:20
Опис: В Формі «Тендерна пропозиція» ( Додаток 3 до тендерної документації) Замовник просить зазначити кількість днів та годин охорони і вартість 1 години охорони, але в п. 4.4 тендерній документацій строки надання послуг вказано: «з моменту укладання договору цілодобово до 31.12.2018р. (включно)», що унеможливлює надати правильний розрахунок. Просимо надати пояснення, щодо точного періоду надання охоронних послуг.
Відповідь: Системою визначено аукціон 16.03.2018р. Відповідно до процедури відкритих торгів ЗУ "Про публічнні закупівлі" системою буде визначено переможця торгів, а Замовник протягом п"яти днів має розглянути пропозицію переможця за відповідністю тенедерної документації та протоколом визначає або дискваліфіковує переможця протягом одного дня. Рішення про намір укласти договір про закупівлю виноситься в день визначення переможця. Оскарження рішення складає п"ять днів. Укладання договору має відбутись не пізніше 20 днів, але може і раніше встановленого строку. Орієнтований строк завершення всієї процедури відкритих торгів - 31 березня 2018р. На підставі вище викладеного, неможливо визначити остоточну датау підписання договору тому пояснюємо наступне. Замовник має розраховутись з Виконавцем за надані послуги на підставі рахунку та акту виконаних робіт кожного місяця. Замовник- Миколаївський міский палац культури "Молодіжний" у Додатку 3 до тендерної документації має на увазі розрахунок за місяць.
Дата відповіді: 02.03.2018 10:53