-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-08-10-005897-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Завершена
26 645 804.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 266 458.04 UAH
мін. крок: 1% або 266 458.04 UAH
Період уточнення:
18.08.2023 10:15 - 03.09.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо виконавця договору
Номер:
de81cb80deca4d8fb86b2a1f2d1ce375
Дата опублікування:
31.08.2023 15:21
Опис:
Шановний замовник!
Вами оголошена дана закупівля на «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання) (90910000-9)» Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-18-002004-a з бюджетом закупівлі 26`645`804.00 Грн. (без ПДВ) згідно річного плану UA-P-2023-08-10-005897 на який виділено 31 974 964,80 грн з ПДВ. Проте Замовник вже проводив раніше закупівлю на дані послуги Ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-01-005230-a і договір укладено з ПП "Клінінг-Про".
Посимо пояснити навіщо Ви проводити закупівлю таких саме послуг, які вже надаються ПП "Клінінг-Про" за договором укладеним за результатом процедури UA-2022-12-01-005230-a?
Також, просимо повідомити за яким договором будуть надаватись послуги, за договором з "Клінінг-Про" за результатом процедури UA-2022-12-01-005230-a, або за договором який буде укладено за результатом даної закупівлі, оскільки одні й тіж самі послуги не можуть надаватись одночасно за різними договорами.
Відповідь:
Добрий день. Шановний потенційний Учасник відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне:
Послуги компанією Приватне підприємство «КЛІНІНГ-ПРО» згідно договору укладеного за результатом процедури закупівлі UA-2022-12-01-005230-a в повній мірі не надаються, тому Замовником підготовлені матеріали для початку претензійно-позовної роботи відповідно до умов укладеного договору.
Дата відповіді:
01.09.2023 14:32
Відповідь надана
Початок надання послуг
Номер:
b1e33f9685cb44c7bb78317c96fc7706
Дата опублікування:
25.08.2023 11:10
Опис:
Шановний Замовнику, просимо уточнити дату початку надання послуг. Оскільки згідно проведеної закупівлі за ідентифікатором UA-2022-12-01-005230-a укладено договір від 03.03.2023 р. (UA-2022-12-01-005230-a-b1) про надання аналогічних послуг з такими самими обсягами, термін дії якого 36 місяців, тобто до 02.03.2026 р. Ніяких звітів про розторгення договору, додаткових угод про внесення змін щодо терміну дії договору, тощо на дату оголошення цієї закупівлі немає. Просимо надати роз'яснення.
Відповідь:
Повідомляємо наступне, що відповідно до умов договору закупівлі, п. 2.1.- Строк надання Послуг за цим Договором складає 24 місяці після отримання від Замовника письмової заявки на початок надання Послуг щодо кожного об’єкта обслуговування (далі також – Заявка).
У Замовника є нагальна потреба в отриманні послуг з прибирання в повному об’ємі. В зв’язку з цим, Замовник планує в найкоротший строк після укладання договору закупівлі та відповідно до умов договору, направити Заявку на початок надання послуг.
Дата відповіді:
28.08.2023 15:17
Відповідь надана
Уточнення щодо надання документу
Номер:
0944c7fb69fa4bb6a4e2aaa9a208e9f2
Дата опублікування:
24.08.2023 13:22
Опис:
Шановний замовник, чи правильно ми розуміємо, що Форму оцінки відповідності потенційного контрагента, згідно форми, наведеній в Додатку 5, має надати переможець? Тобто учасники під час подання пропозиції її подавати не повинні?
Відповідь:
Добрий день.
Шановний потенційний Учасник відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне:
Переможцем торгів подає інформацію та/або документи, які оприлюднює в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Крім інших документів подає документи згідно п. 1.3.1. «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія Оцінки відповідності потенційного контрагента згідно форми, наведеній в Додатку 5 до тендерної документації.
Переможець має право не зазначати інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У разі виявлення описок, помилок в Оцінці відповідності потенційного контрагента, замовник має право звернутись до переможця з вимогою про їх виправлення. Така вимога може направлятись замовником на електронну адресу, зазначену переможцем в електронній системі закупівель, чи в інший спосіб із зазначенням терміну для надання відповідних коригувань, але не пізніше кінцевої дати укладання договору про закупівлю.».
Таким чином Учасники під час подання тендерної пропозиції її подавати не повинні.
Дата відповіді:
24.08.2023 14:16
Відповідь надана
Витратні матеріали
Номер:
92c8d525bdd0483e85c0b75ac8807d99
Дата опублікування:
23.08.2023 16:23
Опис:
Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, В Додатку А необхідно зазначити "Назва виробника; країна походження матеріалів і т.д.". Що мається наувазі, можливо, країна походження Виробника товару, а не країна проходження матеріалів?
Відповідь:
Добрий день. Шановний потенційний Учасник відповідно до вашого запитання будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді:
25.08.2023 14:53
Відповідь надана
Звернення за роз'ясненнями та усунення невідповідностей
Номер:
1674522393b643329eb20d96cc0c9847
Дата опублікування:
19.08.2023 18:07
Опис:
Доброго дня.
Просимо надати роз'яснення та внести зміни з врахуванням наступних питань
1.Прошу надати роз’яснення та внести зміни, якими дозволяється надання Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія виконаного договору та\або що виконується учасником з надання послуг з прибирання за період 2015-2023 р ( у діючій редакції – договори , що виконуються 2022 року). У діючій редакції обмежено на участь право учасників, що працюють та мають досвід поточного року.
2.Прошу надати роз’яснення щодо кваліфікаційного критерію за п. 2.2.1 Додатку 2 :
А) в частині обсягу річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не меншому 50% від очікуваної вартості закупівлі, адже очікувана вартість розрахована на 24 місяці робіт протягом 36 місяців дії договору, а обсяг річного доходу - на 12 міс
Б) в частині строків фінзвітності, так як вимога про період 2019-2022 роки виключає можливість участі учасників, що зареєстровані, мають позитивний досвід та працюють у 2023 році
Прошу усунути дискримінаційність умов ТД, що звужують коло учасників..
3.Прошу надати роз’яснення та привести у відповідність п 4.1.Додатку 2 « У разі, коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі (із зазначенням повного найменування субпідрядника/-ів, місцезнаходження та коду ЄДРПОУ) щодо відсутності у таких суб’єктів господарювання підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту).» з Проектом Договору , а саме п 12.1. проекту Договору , за яким «Виконавець не має права залучати до надання Послуг за цим Договором третіх осіб (субвиконавців) без погодження з Замовником.»
4.Прошу надати роз’яснення щодо кількості матеріалів Додатку А Додатка 1.1., що потребує Замовник, з розрахунку на місяць та внести відповідні зміни у ТД.
5.Прошу врахувати правову позицію, що викладена в рішенні Конституційного Суду України від 11 липня 2013 року №7-рп/2013, а саме: Наявність у кредитора можливості стягувати із споживача надмірні грошові суми як неустойку змінює її дійсне правове призначення. Оскільки неустойка має на меті, в першу чергу, стимулювати боржника до виконання основного грошового зобов'язання та не може лягати непомірним тягарем для споживача і бути джерелом отримання невиправданих додаткових прибутків для кредитора.
Варто зауважити, що виконання договору забезпечується гарантією у 5% вартості договору. Тож наявність штрафних санкцій у розмірі 20% вартості договору за кожен недолік зазначеним у Акті недоліків є неспівмірними, особливо без доказів, що свідчили б про можливе погіршення фінансового стану чи ускладнення в господарській діяльності для кредитора.
Доцільніше передбачити односторонню відмову від договору (у випадку невідповідності техвимогам) з відшкодуванням фактичної вартості виконаних послуг з врахуванням витратних матеріалів.
У іншому випадку – надати роз’яснення щодо мети зазначених умов проекту договору та їх законодавчого підґрунтя.
Дякую
Відповідь:
Добрий день. Шановний потенційний Учасник відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне:
На питання 1 та 2 повідомляємо наступне, що Замовник орієнтований на учасників ринку які мають досвід виконання довготривалих договорів та контрактів на аналогічні послуги, так як і сам Замовник пропонує контракт на 24 місяці. Договори які укладенні в 2023 році не відображають на період проведення відповідної процедури закупівлі довготривале виконання аналогічних послуг. Для підтвердження наявності не тільки досвіду а і ресурсної (фінансової) бази і застосовується критерій фінансових показників річних доходів (виручки).
На питання 3 повідомляємо наступне, що залучення субпідрядників на етапі проведення процедури учасником саме і стосується п 4.1.Додатку 2 до тендерної документації. В період виконання договору Виконавець має таке право як звернутись до Замовника для узгодження залучення субпідрядника для виконання Виконавцем в повній мірі умов договору про закупівлю.
На питання 4 повідомляємо наступне, що в Додатку 1 до тендерної документації викладена інформація (кількість працівників, прощі місць прибирання та санвузлів) якої достатньо для орієнтовного розрахунку учасником кількості необхідних матеріалів для надання якісних послуг.
На питання 5 повідомляємо наступне, що штрафні санкції які прописані в договорі про закупівля направлені насамперед для захисту інтересів Замовника від недоброякісного надавача послуг.
Дата відповіді:
22.08.2023 16:51
Відповідь надана
Вимога оформлення тендерного забезпечення в Банку-гаранті, в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку;
Номер:
3deb2e2537444a76a124d46e8ae9a39f
Дата опублікування:
18.08.2023 18:42
Опис:
Шановний Замовник, ваша вимога офрмлення банкіської гарантії в Банку-гаранті, в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку є дискримінаційною стосовно вибору учасником банківської установи для отримання послуг тендерного забезпечення. Прохання прибрати дану вимогу як дискримінаційну. У випадку негативної реакції зберігаємо право оскаржувати дану вимогу в АМКУ,
Відповідь:
Доброго дня. Шановний потенційний учасник відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне.
В п.2.3. Додатку 6.1. до тендерної документації чітко визначений перелік вимог до банків-гарантів, а саме:
«Вимоги до банків-гарантів, гарантії/стендбай акредитиви яких застосовуються при забезпеченні тендерної пропозиції
застосовується одна з вимог):
- Банк-гарант, в якому держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку;
- Банк-гарант, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA»; у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Standard & Poor’s, Moody’s має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу («А-» або вищий);
- Банк-гарант (у тому числі нерезидент), рейтинг якого за класифікацією однієї з провідних світових рейтингових компаній (Fitch IBCA, Standard & Poor’s, Moody’s) відповідає вимогам першокласних банків (не нижче підвищеного інвестиційного класу («А-» або вищий)).
Станом на 21.08.2023 кількість банків-резидентів, які відповідають одній з зазначених вище вимог, становить 45 банківських установ (70% всього банківського ринку України), в тому числі і 5 банків, в яких держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку.
Орієнтовний перелік банківських установ – резидентів України, гарантії яких відповідають вимогам тендерної документації ТОВ «Оператор ГТС України» розміщено на офіційному сайті Замовника.
Таким чином, твердження учасника щодо вимоги Замовника стосовно оформлення тендерного забезпечення у вигляді банківської гарантії виключно в Банках-гарантах, в яких держава Україна прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, є помилковим та безпідставним.
Отже, враховуючи вищевказане зазначаємо, що у учасника відсутні підстави вважати, що Товариство приймає в якості тендерного забезпечення лише банківські гарантії державних банків та вимагати внесення змін до Тендерної документації в цій частині
Дата відповіді:
21.08.2023 15:10
Відповідь надана
Гарантыя виконання договору 5%
Номер:
29e417952278432a90e12586420cd639
Дата опублікування:
18.08.2023 18:34
Опис:
Шановний Замовник, просимо наполегливо розглянути можливысть внесення змін до тендерної документації та прибрати вимогу внесення 5% банківської гарантії перможцем закупівлі. На даний момент в країні введено воєнний стан і кожен день є ризик втратити матеріально-технічну базу або втратити працівників через мобілізацію. Тому вимога забезпечення 5% від вартості договору м'яко кажучи - не для цього важкого сьогодення. Будь ласка, розгляньте можливість виключення даної вимоги - для залучення більшого кола потенційних учасників. Або аргументуйте вашу мотивацію включення такої великої цифри банківської гаррантії виконання договору.
Відповідь:
Доброго дня. Шановний потенційний учасник відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне. Інформуємо, що зазначена вимога внесення банківської гарантії виконання умов договору є законною та згідно чинного законодавства України. Вимога забезпечення виконання договору про закупівлю прибиратися з процедури закупівлі не буде.
Дата відповіді:
21.08.2023 15:07