-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Одноразові системи для переливання інфузійних розчинів
детально в тендерній документації
Завершена
34 293.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 350.00 UAH
мін. крок: 1% або 350.00 UAH
Період уточнення:
22.08.2016 14:52 - 26.08.2016 11:00
Відповідь надана
корупция
Номер:
e18cf08e488149eabc374d5f63a1815a
Дата опублікування:
25.08.2016 17:35
Опис:
А у меня возникает сомнения по поводу прозорости этого тендера.
Відповідь:
Тенденра документація не порушує законодавства у сфері державних закупівель, а стосовно Ваших сумнівів, то усі наші документи контролюються відповідно до ст. 7 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь надана
корупция
Номер:
df0ac125db9b4b44aec65e88bc6be3d3
Дата опублікування:
25.08.2016 16:02
Опис:
А если у меня не будет гар.листа но цена ниже всех вы у меня купите?
Відповідь:
Якщо у Вас виникають складності з гарантійним листом, то у нас виникають підозри в якості та походжені товару.
Відповідь надана
КОРУПЦИЯ
Номер:
f1f70eca062a4339a3e1570e6c36cf11
Дата опублікування:
25.08.2016 13:10
Опис:
Гарантийный лист не является документом который подтверждает фальсификацию. Если мы не предоставим в документации гар.лист Вы нас дисквалифицируете. Хотя есть такая ТОВ "Виджы" которая вообще не предоставляет ни каких документов при подаче. Мы так думаем эта компания и выиграет!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Відповідь:
Відповідно до Порядку №35 Про здійснення допорогових закупівель Замовник вправі вимагати інформацію, яку вважає необхідною для проведення закупівлі.
Відповідь надана
КОРУПЦИЯ
Номер:
c3d00eea87894cac8b64a42b2f4be547
Дата опублікування:
24.08.2016 10:13
Опис:
Гарантийный лист должен предоставлять ПОБЕДИТЕЛЬ. Потому что - поставщик выдает только один гарантийный лист - одному предприятию а участвовать должны все кто хочет продать этот товар. Это тендер сделан только под одно предприятие которое победит. и ВЫ хотите сказать что здесь нет дискриминации и коррупции. Прочитайте правильно ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі.
Відповідь:
Вимога надати гарантійний лист в тендерній документації не є суб’єктивним ставленням до учасників і не має на меті обмеження чи позбавлення передбачених Законом прав. В частині 1 статті 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається, що завантажити необхідні документи потрібно при поданні тендерної пропозиції, тому у п.7 Медико-технічних вимог до предмету закупівлі ми вказали про подання в пропозиції Гарантійного листа, як і решту документів.
Окрім того, ми не вимагаємо, аби учасник був уповноваженим представником виробника, але з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника.
Відповідь надана
корупция
Номер:
c3ce30432f1e465d813113fd63f78864
Дата опублікування:
23.08.2016 08:49
Опис:
Стосовно Вашої вимоги надати «Гарантійний лист виробника або офіційного
представника (дистриб’ютора) про можливість поставки товару» повідомляємо:
Ця вимога суперечить чинному законодавству України, який регламентує порядок
проведення публічних закупівель по системі Прозоро:
ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі розділ 1 стаття 5
ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі розділ 3 стаття 16
Відповідь:
Дуже вдячні Вам за запитання, але жодного з наведених Вами розділів та статей ЗУ №922-VII від 25 грудня 2015 року ми не порушували, всіх принципів проведення допорогових закупівель ми дотримались тим більше:
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям" (ст.16 ЗУ).
- 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах" (ст.5) – обмеження в участі відсутне
- 2. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування – перелік кваліфікаційних вимог надано в Оголошенні та медико-технічних вимогах (ст..16)