Номер:
49b83a5ffdc9440abfea480594d41ebd
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
18.08.2023 10:38
Опис:
Шановний Замовник. Чи не маєте бажання видалити з тендерної документації вимогу надання учасником гарантійного листа виробника та хоча б один раз провести нормальну конкурентну закупівлю? Ми все розуміємо, ви звикли працювати з певним постачальником, але вже серце болить дивитися, за якими цінами ви закупаєте всі товари для свого закладу. В даній закупівлі учасник, якого ми всі прекрасно знаємо і який прийде на закупівлю сам, має намір націнити 50% від закупівельної вартості товарів. 50%!!!! 15000 грн!!! І це ж маленька закупівля. Що вже казати за великі? Нагадаємо, в нашій країні йде війна, і ці надміру заплачені вашому постачальнику кошти могли б піти на боротьбу з нашим ворогом. Дуже просимо змінити практику вашого закладу прописувати гарантійні листи під одного постачальника, який, напевно, вам здається найнадійнішим та таким, що не підведе, а насправді продає вам все втридорога. Спробуйте попрацювати з іншими. Повірте, нове це не завжди гірше за старе. Або, якщо вже зовсім не виходить, націняйте хоча б вполовину менше. Бо це система Прозорро. І, повірте, всі все бачуть
Відповідь:
Дуже вдячні за приділену увагу до нашої закупівлі. Звертаємо увагу, що Ваше повідомлення розміщено в розділі де ставляться питання – «Запитання до процедури», а тому все ж просимо сформулювати питання бо зміст Вашого повідомлення за своєю суттю є претензією.
Реагуючи на Ваше повідомлення:
1) Щодо гарантійних листів від виробника нагадуємо Вам, що Тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Надання гарантійних листів від виробника гарантує отримання необхідного товару у заплановані строки оскільки поставка запланованого об’єму гарантується третьою стороною;
2) Якщо на Ваш погляд тендерна документація містить дискримінаційні умови то в такому випадку звертаємо Вашу увагу на можливість оскарження дискримінаційних умов до постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель;
3) Для підтвердження зазначеної Вами інформації та її наступного аналізу просимо Вас надати обґрунтований розрахунок, який підтверджує наявність стверджуваної Вами націнки в 50% від закупівельної вартості товарів з обов’язковим посиланням на чинні ціни та ресурси де такі ціни підтверджуються з урахуванням строків поставки, які зазначені в даній закупівлі.
Довідково повідомляємо Вас, що закупівля здійснюється в інтересах Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний клінічний онкологічний центр», який надає професійні вузько направлені послуги у сфері охорони здоров’я, а тому своєчасне забезпечення відповідного закладу предметом закупівлі є пріоритетним завданням з метою надання гарантованих медичних послуг. Такі закупівлі не можуть ставитись в залежність від можливої некомпетентності чи непрофесійності постачальника, який не буде змоги виконати поставку у строки через відсутність необхідних засобів, домовленостей з постачальниками, тощо.
Дата відповіді:
21.08.2023 10:13