• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо

Для харчуваня клієнтів центру потрібно м ясо свинина

Торги не відбулися

128 083.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.8% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 27.03.2018 19:59 - 30.03.2018 21:00
Відповідь надана

документация

Номер: 08a149da1a2043bdb8d54929a5df0073
Дата опублікування: 28.03.2018 08:14
Опис: здравствуйте,нет документации
Відповідь: ОГОЛОШЕННЯ про проведення закупівлі за системою електронних закупівель 1. Замовник: 1.1. Найменування: КЗ ДОСЦМД 1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 36089869. 1.3. Місцезнаходження: 84206, Донецька область, м.Дружківка, вул. Машинобудывникыв (Радченка), 64 1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, е-mail): Гайченя Наталя Вікторівна – секретар тендерного комітету, відповідальна особа за допорогові закупівлі, телефон (050) 707 98 64 E-mail: drscmcdrscmc@ukr.net. 2. Найменування предмету закупівлі: Згідно ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника – «М'ясо» - 15110000-2: 15113000 - 0 – свинина. 3. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно додатку №2 (продукти харчування). 3.1. Місце та умови доставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 84206, Донецька обл.. м.Дружківка, вул. Машинобудівників (Радченка), 64. 3.2.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2018 року. 3.3. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість товару, роботи чи послуги: 128 083 грн. 00 коп. (Сто двадцять вісім тисяч вісімдесят три грн. 00 коп.). 4.Крок аукціону очікуваної вартості товару, виконання робіт чи надання послуг: 100грн.00коп. 5. Додаткова інформація: Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником: (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо); - ціновупропозиціювідповідно до технічнихвимог; - копіюГарантійного листа, якимпідтверджуєтьсяможливість поставки товару, який є предметом закупівліелектроннихторгів та пропонуєтьсяУчасником у необхідній кількості, якості та строки поставки. 6. Дата, час проведенняелектронногореверсивногоаукціону:Аукціонрозпочинається автоматично в призначений системою день та час. 7. Ціновапропозиція: ЦіновапропозиціяУчасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності до вимогДодатку №3 до цьогооголошення, подаєтьсяУчасником у виглядісканованоїкопії в паперовомувигляді, завіренапідписом та печаткоюУчасника танадаєтьсяЗамовникупереможцемпід час укладання договору прозакупівлю. 8. Іншаінформація: Учасник, якоговизнанопереможцемзакупівлі, під час укладання договору про закупівлюнадаєзамовнику в паперовомувигляді за підписом та печаткоюучасника наступнідокументи: - копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників (відповідно до п. 5 оголошення); Додатки до оголошенняпро проведеннязакупівлі через систему електронних закупівель: Додаток №1 –Комерційна пропозиція. Додаток № 2 – Договір. Додаток № 3 – Специфікація пропозиції. Відповідальна особа Бухгалтер _______________ Н.В. Гайченя
Дата відповіді: 02.04.2018 20:07