-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо
Для харчуваня клієнтів центру потрібно м ясо свинина
Торги не відбулися
128 083.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.8% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 1 000.00 UAH
Період уточнення:
27.03.2018 19:59 - 30.03.2018 21:00
Відповідь надана
документация
Номер:
08a149da1a2043bdb8d54929a5df0073
Дата опублікування:
28.03.2018 08:14
Опис:
здравствуйте,нет документации
Відповідь:
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення закупівлі за системою електронних закупівель
1. Замовник:
1.1. Найменування: КЗ ДОСЦМД
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 36089869.
1.3. Місцезнаходження: 84206, Донецька область, м.Дружківка, вул. Машинобудывникыв (Радченка), 64
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище,
ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду
міжміського телефонного зв’язку, е-mail):
Гайченя Наталя Вікторівна – секретар тендерного комітету, відповідальна особа за допорогові закупівлі, телефон (050) 707 98 64 E-mail:
drscmcdrscmc@ukr.net.
2. Найменування предмету закупівлі:
Згідно ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника – «М'ясо» - 15110000-2:
15113000 - 0 – свинина.
3. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно додатку №2
(продукти харчування).
3.1. Місце та умови доставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 84206,
Донецька обл.. м.Дружківка, вул. Машинобудівників (Радченка), 64.
3.2.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2018 року.
3.3. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість товару, роботи
чи послуги: 128 083 грн. 00 коп. (Сто двадцять вісім тисяч вісімдесят три грн. 00 коп.).
4.Крок аукціону очікуваної вартості товару, виконання робіт чи надання
послуг: 100грн.00коп.
5. Додаткова інформація:
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї
пропозиції наступні документи:
- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних
осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ
(якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є
платником єдиного податку);
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником:
(сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації),
посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної
експертизи, тощо);
- ціновупропозиціювідповідно до технічнихвимог;
- копіюГарантійного листа, якимпідтверджуєтьсяможливість поставки товару, який є
предметом закупівліелектроннихторгів та пропонуєтьсяУчасником у необхідній
кількості, якості та строки поставки.
6. Дата, час проведенняелектронногореверсивногоаукціону:Аукціонрозпочинається
автоматично в призначений системою день та час.
7. Ціновапропозиція:
ЦіновапропозиціяУчасника, оформлена на фірмовому бланку (за наявності) у
відповідності до вимогДодатку №3 до цьогооголошення, подаєтьсяУчасником у
виглядісканованоїкопії в паперовомувигляді, завіренапідписом та
печаткоюУчасника танадаєтьсяЗамовникупереможцемпід час укладання договору
прозакупівлю.
8. Іншаінформація:
Учасник, якоговизнанопереможцемзакупівлі, під час укладання договору про
закупівлюнадаєзамовнику в паперовомувигляді за підписом та печаткоюучасника
наступнідокументи:
- копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників
(відповідно до п. 5 оголошення);
Додатки до оголошенняпро проведеннязакупівлі через систему електронних
закупівель:
Додаток №1 –Комерційна пропозиція.
Додаток № 2 – Договір.
Додаток № 3 – Специфікація пропозиції.
Відповідальна особа
Бухгалтер _______________ Н.В. Гайченя
Дата відповіді:
02.04.2018 20:07