-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонер з комплектом для монтажу за кодом ДК 021:2015:42510000-4 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» (деталізований код - 42512200-0 «Настінні кондиціонери повітря»)
Торги не відбулися
135 642.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 678.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 678.21 UAH
Період уточнення:
14.08.2023 15:10 - 20.08.2023 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
876288929b77470cb5923515b79a981c
Дата опублікування:
16.08.2023 15:35
Опис:
Стосовно п.9 ТЗ "9. Обов’язковою умовою є наявність в Учасника не менше одного сервісного центру (або учасник може використовувати партнерські сервісні центри) для гарантійного та післягарантійного обслуговування предмету закупівлі. Учасник має підтвердити наявність сервісного центру документом, що підтверджує право користування сервісним центром (договір оренди тощо) або документ, що підтверджує партнерські відносини (договір про партнерство або лист від партнерського сервісного центру, що підтверджує такі відносини, тощо)." Шановний Замовник. Регулярне проведення Замовником Сервісних (звертаю Вашу увагу що це не гарантійне) обслуговувань є обов'язковою умовою Замовнику для виконання гарантійних зобвязань Постачальником. При відсутності документального підтвердження проведення регламентних сервісних обслуговувань - гарантія не є дійсною. Постачальник (монтажна організація) не повинен мати свої сервісні центри в містах встановлення обладнання. В період експлуатації обладнання, проводити сервісні обслуговування - це обов'язок Замовника для збереження дії гарантії. Сервісне обслуговування не має ні якого відношення до предмету закупівлі. (Поставка та монтаж) Це окремий вид послуг. Використовує сервісні центри не Учасник а Замовник. Вимога гарантування листами від Учасника сервісних послуг - не має сенсу.
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що відповідно до п. п.6 Дод. 2 до тендерної документації:
- виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник-переможець.
- гарантійне обслуговування має бути здійснене протягом 14 днів з дати пред’явлення або за письмовою згодою сторін в інший строк.
Перелічені в п. 9 Додатку 2 вимоги застосовуються для підтвердження спроможності Учасника-переможця, в випадку виникнення несправності в гарантійний період, здійснити гарантійний ремонт в терміни відповідно до п. 6 Дод. 2 до Тендерної документації.
Дата відповіді:
18.08.2023 10:16
Відповідь надана
Кваліфікаційна "Вимога"
Номер:
823aca5cd79a44bf99b46e3d34a432ac
Дата опублікування:
16.08.2023 15:01
Опис:
Шановний Замовник. Вами вказано що в авторизаційному листі від Виробника необхідно "У авторизаційному листі повинно бути вказано ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також повноваження учасника на розповсюдження Товару, що є предметом закупівлі." Товар, який є предметом закупівлі - є у вільному доступі у багатьох постачальників. У якого з них брати авторизаційний лист ? Ця вимога не має сенсу. Як що виробник (завод в Китаї) буде видавати довідки кожному хто реалізує його продукцію (та ще й з ідентифікатором закупівлі та з номером оголошення) в нього не буде часу на виробництво. Це абсурд .... вимагати такий лист від виробника для кожного тендера. (та й ще лише на один кондиціонер...)
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
18.08.2023 10:17