-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Двері вхідні
44220000-8 Столярні вироби
Завершена
104 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 522.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 522.00 UAH
Період уточнення:
14.08.2023 12:01 - 19.08.2023 00:00
Відповідь надана
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі
Номер:
cfdbe1c9f8f841a995003ef99c6885ca
Дата опублікування:
15.08.2023 10:24
Опис:
Шановний замовнику, відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Крім того ст. 22 вищевказаного Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Основним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна. Очікувана вартість закупівлі встановлена з ПДВ, що автоматично ставить учасників-платників податку на додану вартість в нерівні умови з учасниками-платниками єдиного податку без ПДВ, так як їх пропозиція автоматично нижча. Якщо замовник є платником ПДВ, то він зможе включити суму податку в податковий кредит і таким чином компенсувати різницю в пропозиціях між постачальниками платниками і неплатниками ПДВ. Але якщо закупівля оголошена з ПДВ, а переможцем визначений учасник-не платник ПДВ, то замовник не має можливості скористатися кредитним лімітом і фактично оплачує більшу вартість за предмет закупівлі. Це в свою чергу суперечить принципу максимальної економії. Таким чином, слідуючи принципу недискримінації та максимальної економії, слід визначити вартість предмету закупівлі без ПДВ для забезпечення рівних конкурентних умов для учасників, які належать до різних систем оподаткування. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Добрий день! Звертаємо Вашу увагу, що Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікуваною вартістю вважається розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. У частині другій статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація повинна містити відомості щодо критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій. З огляду на вище вказану інформацію замовник самостійно визначає методику оцінки тендерних пропозицій з урахуванням ПДВ чи без ПДВ. Важливим є те, що якщо учасник не є платником податку на додану вартість, то його цінова пропозиція не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі.
Наголошуємо, що Замовник під час проведення процедур закупівель дотримується принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників відповідно до статті 5 Закону України ««Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Дата відповіді:
17.08.2023 17:52