• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - «39140000-5 Меблі для дому» (Стіл обідній, Шафи для одягу)

Завершена

133 927.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 339.27 UAH
Період уточнення: 10.08.2023 20:07 - 19.08.2023 00:00
Відповідь надана

Уточнення вимоги

Номер: 5cebcdf9471e4350a25a4e2b29dc46a7
Дата опублікування: 18.08.2023 21:18
Опис: Згідно Додатку №2 пункту 2 ви вимагаєте надати ДСЕЕ на товар,оскільки будь-який ДСЕЕ зараз робиться протягом від 10 до 30 днів то його неможливо зробити у строк надання пропозицій,тому просимо замінити цю вимогу на ДСЕЕ на матеріали з яких вироблятиметься товар
Відповідь: Згідно абзацу першого ч. 3 ст. 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На виконання вимог і виключно в рамках повноважень, передбачених безпосередньо в вищезазначених статтях Закону, нами було встановлено відповідну вимогу.
Дата відповіді: 21.08.2023 15:24
Відповідь надана

Вимоги тендерної документації

Номер: 34c8a7627e7147f0af661592a158d907
Дата опублікування: 14.08.2023 14:31
Опис: Шановний Замовнику, зазначена вимога є не законною: На вимогу Замовника, Учасник, тендерна пропозиція якого буде знаходитись на етапі оцінювання («Кваліфікація») у строк до 2-х робочих днів з дня початку розгляду тендерної пропозиції повинен додатково узгодити з Замовником інші (технічні, конструкційні, дизайнерські, тощо) особливості меблів. У складі тендерної пропозиції учасник має надати лист-погодження щодо наведеної вимоги. Замовник не має права вимагати від учасника додаткові дії чи документи на єтапі кваліфікації. Не виконання зазначеної вимоги, а саме: у строк до 2-х робочих днів з дня початку розгляду тендерної пропозиції повинен додатково узгодити з Замовником інші (технічні, конструкційні, дизайнерські, тощо) особливості меблів, не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Просимо видали зазначену вимогу, та привести тендерну документацію у відповідність до Законодавства.
Відповідь: Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно абзацу першого ч. 3 ст. 22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На виконання вимог і виключно в рамках повноважень, передбачених безпосередньо в вищезазначених статтях Закону, нами було встановлено відповідну вимогу.
Дата відповіді: 15.08.2023 16:10
Відповідь надана

Дискримінацйні вимоги тендерної документації

Номер: 7bcdedd59ccb402db71ee559c4bc92c6
Дата опублікування: 14.08.2023 14:31
Опис: Шановний Замовнику ! В Тендерній Документаціє Вами висунута вимогв - "Під час періоду уточнень учасник повинен погодити із Замовником , конструкційні особливості, та, у зв'язку з відсутністю відповідного спеціаліста у Замовника, зробити заміри на місці для підбору найоптимальніших розмірів меблів. У складі тендерної пропозиції учасник має надати лист-гарантію щодо наведеної вимоги та акт погодження у довільній формі про підтвердження виїзду учасника за адресою Замовника... "- така вимога є дискримінаційною для всіх учасників, які не розташовані у Київській області. Яка потреба виїзду спеціаліста для учасників, які не стануть переможцями Торгів? Чи Ви хочете заздалегід, до аукціону, побачити всіх учасників? Просимо внести зміни у Тендерну документацію та вимагати виїзду спеціаліста у переможця торгів до підписання Договору.
Відповідь: Питання саме в такому форматі вже розглядалося АМКУ в рамках проведення даної закупівлі. При цьому комісія АМКУ зайняла чітку і однозначну позицію і встановила, що не було доведено та документально не підтверджено «необхідність внесення змін до Документації в цій частині (мова йде саме про умову, на яку посилається автор вимоги. Прим. замовника), а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.».
Дата відповіді: 15.08.2023 16:09
Відповідь надана

Щодо демонтажу меблів.

Номер: 5113d8b6e89b48f4989302640e39e859
Дата опублікування: 11.08.2023 12:24
Опис: Доброго дня шановний замовник, Вами оголошено закупівлю ДК 021:2015 - «39140000-5 Меблі для дому» (Стіл обідній, Шафи для одягу) метою якого є закупівля та монтаж меблів, але чому Вами зазначено в Додатку 2 до тендерної документації "Вартість цінової пропозиції Учасника повинна враховувати ціну доставки, демонтажу старих меблів та установки нових, а також всі податки, збори та інші витрати, необхідні для поставки Товару.",, адже демонтаж це роботи які передбачені іншим кодом ДК 021:2015. Просимо надати відповідь тому, що не зрозуміло до чого демонтаж старих меблів до монтажу нових. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Повідомляємо, що згідно абзацу 1 ч.1 ст. 23 України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Дата відповіді: 15.08.2023 16:08