-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт з заходами енергозбереження, енергоефективності, термомодернізацією Новопетрівської Гімназії № 1 Петрівської сільської ради за адресою Київська область, Вишгородський район, село Нові Петрівці, вулиця Свято-Покровська, будинок 52 (будівлі літер А, Д та Е)» (код ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Торги не відбулися
11 513 606.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 568.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 568.03 UAH
Період уточнення:
10.08.2023 18:12 - 16.08.2023 00:00
Відповідь надана
відмінити Грошове покриття
Номер:
a4b17d3009264b40b3ac61bf77cddad1
Дата опублікування:
15.08.2023 23:48
Опис:
Забезпечення тендерної пропозиції не повинне бути з Грошовим покриттям. Грошове покриття яке передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією заборонено на законодавчому рівні. Якщо дані зміни не будуть внесені в тендерній документації, ми вимушені будем надати скарги в антикорупційний і антимонопольни комітети.
Відповідь:
Шановний учаснику, здійснення публічних закупівель відбувається у відповідності до норм чинного законодавства України, яке включає не лише законодавство в сфері закупівель, але інше законодавство, яке регулює питання роботи банків та банківської діяльності.
Так, на виконання статті 9 Закону Уповноважений орган розробив та затвердив Форму забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, та Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, які затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 № 2628 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897).
Крім того, Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції містять посилання на нормативні акти, терміни яких вживаються у цих вимогах, а саме: постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах" (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 № 5), зареєстроване в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321.
Постановою № 639 встановлено, що гарантія - спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку.
Пунктом 20 Постанови № 639 визначено, що принципал (особа, зазначена в гарантії як така, яка має зобов'язання за базовими відносинами, що забезпечуються такою гарантією) має право в заяві про надання гарантії доручити банку-гаранту списати кошти в національній або іноземних валютах з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. За статтею 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником.
Вимога щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції банківської гарантії, яка оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії, передбачена чинним законодавством України, і може бути отримана будь-яким принципалом, отже не може вважатись дискримінаційною.
Таким чином, зазначена в Документації вимога щодо надання учасником банківської гарантії, яка оформлена з грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії та довідки з банку з додаванням виписки з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, не є дискримінаційною вимогою або такою, яка порушує чинне законодавство в банківській сфері.
Окрім того, у вашому запитанні не міститься посилання на нормативні документи або документального підтвердження не відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
16.08.2023 13:45