• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

3 284 632.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 358.26 UAH
Період уточнення: 10.08.2023 11:35 - 15.08.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо наявних дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 04e0e30222004285b3e7a7b2cd7aaa0f
Дата опублікування: 14.08.2023 17:49
Опис: Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу, що згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах також Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі якого законодавчого акту Вами в тендерній документації встановлені Кваліфікаційні критерії до учасників, які порушують Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників? Зокрема є дискримінаційними наступні вимоги: - Наявність автомобільного транспортного засобу для транспортування товару, що належить учаснику на праві власності або користування, що підтверджується документами: Правовстановлюючий документ на власність (технічний паспорт автотранспортного засобу) та/або договір на право користування (оренди) разом з технічним паспортом автотранспортного засобу та/або договір на надання послуг перевезень транспортним засобом; - Наказ про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію. Згідно п.1 ст.43 Господарського кодексу Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Згідно п.1 ст.44 Господарського кодексу Підприємництво здійснюється на основі: самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; вільного найму підприємцем працівників; Згідно ст.46 Господарського кодексу підприємці мають право, а не обов’язок укладати з громадянами договори щодо використання їх праці. Закон не зобов’язує наймати і тримати у штаті менеджера для укладання угод з продажу товарів, таку функцію підприємець, може виконувати одноосібно, так само, як і не зобов’язує здійснювати постачання товарів за такими угодами саме власним транспортом. Чи вважатиметься обгрунтування причин неподання вищезазначених документів згідно п.1 розділу ІІІ достатнім поясненням і чи не призведе це до відхилення пропозиції такого учасника? У разі, якщо, неподання вищезазначених документів, незважаючи на обгрунтування, стануть причиною відхилення тендерної пропозиції учасника, прошу Вас переглянути вимоги, що порушують права потенційних учасників та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля – придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом. Основною процедурою закупівлі є відкриті торги (частина перша статті 20 Закону). Так статтею 21 Закону встановлені вимоги до інформування про проведення відкритих торгів, зокрема оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, а саме, крім іншого: кількість та місце поставки товарів; строк поставки товарів. Крім того на підставі статті 22 Закону у тендерній документації Замовника для здійснення відповідної закупівлі встановлюються усі потрібні умови, які Замовник вважає за необхідне до неї включити, виходячи із специфіки предмета закупівлі та з урахуванням застосування заявленої продукції у виробничо-технологічному процесі суб’єкта господарювання. Отже встановлення вимог до учасників, умов до предмета закупівлі та надання документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик предмета закупівлі, у тому числі умов щодо транспорту відвантаження продукції, обсягів та строків поставки товарів є виключно прерогативою ПрАТ «АК «Київводоканал» як суб’єкта господарювання, що забезпечує місто Київ водопостачанням господарсько-побутового призначення та є виробником питної води, якість якої повинна відповідати санітарно-гігієнічним правилам, установленим чинним законодавством. Ураховуючи викладене, тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням порядку, установленого Законом, у тому числі принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 16.08.2023 14:09