• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт нежитлових приміщень господарчої групи Відділу освіти, молоді та спорту за адресою: вул. Я. Мудрого 72/1, м. Корсуні-Шевченківський, Корсунь-Шевченківська територіальна громада, Черкаський район, Черкаська область»

«Капітальний ремонт нежитлових приміщень господарчої групи Відділу освіти, молоді та спорту за адресою: вул. Я. Мудрого 72/1, м. Корсуні-Шевченківський, Корсунь-Шевченківська територіальна громада, Черкаський район, Черкаська область» код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Процедура закупівлі – відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.

Завершена

17 084 142.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 85 420.71 UAH
Період уточнення: 08.08.2023 12:24 - 13.08.2023 00:00
Відповідь надана

Договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності разом з діючим страховим полісом до вказаного договору на інженера-проектувальника

Номер: cbc4dc5c41774ea4854e81e6469c9c51
Дата опублікування: 12.08.2023 17:41
Опис: Замовник не правомірно вимагає від учасників подання ними у складі документів тендерної пропозиції договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності разом з діючим страховим полісом до вказаного договору на інженера-проектувальника. Це вбачається з наступного. Так, згідно до ч.2 ст. 1187 ЦКУ шкода, завдана джерелом підвищеної небезпеки, відшкодовується особою, яка на відповідній правовій підставі (право власності, інше речове право, договір підряду, оренди тощо) володіє транспортним засобом, механізмом, іншим об'єктом, використання, зберігання або утримання якого створює підвищену небезпеку. З урахуванням наведеного інженер-проектувальник є найманим працівником учасника та/або надає послуги за цивільно-правовим договором і не має у власності або на підставі іншого речового права, договору підряду, оренди тощо джерел підвищеної небезпеки. Така відповідальність лягає на Учасників, які як правило є власниками джерел підвищеної небезпеки або використовують їх на підставі права користування. Це також знайшло своє відображення і у Постанові Вищого спеціалізованого суду від 01.03.2013 № 4 «Про деякі питання застосування судами законодавства при вирішенні спорів про відшкодування шкоди, завданої джерелом підвищеної небезпеки». Між тим, п. 27 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про страхування» передбачено, що в Україні здійснюються такі види обов’язкового страхування: страхування професійної відповідальності осіб, діяльність яких може заподіяти шкоду третім особам, за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України, однак зазначений вище «Перелік» ще досі не затверджено та не розроблено, а тому і перелік професій чи посад, які підлягають обов’язковому страхуванню у випадку настання професійної відповідальності у разі заподіяння шкоди третім особам, ще досі не визначено. Тому, є всі підстави вважати що Замовник безпідставно вимагає від Учасників подання ними договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності разом з діючим страховим полісом до вказаного договору на інженера-проектувальника. Враховуючи вищевикладене, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Ознайомившись зі змістом Вашого звернення, Замовник повинен поінформувати, що виключно останній має право визначатися з переліком кваліфікаційних критеріїв на основі статті 16 Закону №922-VIII зі змінами та наповнювати документацію відповідними вимогами по таким критеріям до учасників, без порушення принципів публічних закупівель та не створюючи дискримінаційні умови. Тому, стосовно підтвердження кваліфікаційного рівня одного з перелічених працівників потенційного підрядника, а саме подання договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (надалі – Договір страхування) разом з діючим страховим полісом до вказаного договору на інженера-проектувальника, повинні вказати, що саме даний працівник відповідає за формування договірної ціни та її відповідних розрахунків. Наскільки відомо Замовнику, предметом Договору страхування є майнові інтереси страхувальника, що не суперечать закону і пов’язані з його обов’язком відшкодувати шкоду, заподіяну майновим інтересам третіх осіб (споживачів, котрим є в тому числі Замовник), а саме витрати які третя сторона зробила або мусить зробити для відновлення об’єкта архітектури, пошкодженого внаслідок неналежного виконання робіт страхувальником. Поряд з тим, всі посилання в тексті цієї тендерної документації в цілому та її додатках на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент», а так само такі посилання зумовлені прийнятими технічними рішеннями при виконанні робіт, що передбачені виготовленою проектно-кошторисною документацією згідно об’єкту, що відповідно забезпечить в тому числі досягнення необхідних показників довговічності конструкцій, належних санітарно-гігієнічних умов перебування людей в приміщеннях, а так само забезпечить ефективне та економне використання бюджетних коштів. З метою забезпечення повного виконання проектних рішень по виконанню робіт, в разі якщо учасником у тендерній пропозиції прийнято до розрахунку еквівалентні матеріали, вироби, конструкції, тощо, та по відношенню до визначених даним технічним завданням, такі матеріали, вироби, конструкції (тощо) мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в цьому технічному завданні. Відповідно саме інженер-проектант є тим працівником, котрий обирає до прикладу будівельні матеріали, що вважаються еквівалентними згідно тендерної документації, оскільки договірна ціна учасника-переможця є невід’ємною частиною договору про закупівлю. Саме тому, уповноваженою особою встановлено відповідну вимогу. Принагідно інформуємо Вас, що Замовник в жодному випадку не обмежує учасників у реалізації їхнього права закріпленого пунктом 55 ПКМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами.
Дата відповіді: 14.08.2023 15:58
Відповідь надана

п. 5 Розділу Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації

Номер: 72ca1ceec0374b00b659dcb3e1d135ee
Дата опублікування: 12.08.2023 14:28
Опис: Добрий день. Чому Замовник при внесені змін до тендерної документації у файлі "Перелік змін до тендерної документації" не зазначив про те, що було також внесено зміни і до п. 5 Розділу Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. У якому значно розширено вимоги до учасників. Чому замовник приховав цей факт? такі дії Замовника ставлять під сумнів прозорість проведення цієї Закупівлі, а також дотримання принципів здійснення публічних закупівель. Не оприлюдення всієї інформації стосовно внесених змін до тендерної документації мають ознаки правопорушення. Зокрема, у редакції тендерної документації від 11.08.2023 року, п.5 Розділу Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції доповнено слідуючою інформацією та/або викладенений у новій редакції та не містяться у файлі "Перелік змін до тендерної документації: "5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 5.1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію учасник повинен забезпечити подання наступної інформації та документів: 1) довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій, з обов’язковим зазначенням найменування/марки/моделі, наявної кількості, технічного стану/номерних знаків (у разі наявності), а також із зазначенням підстави користування ( власне, орендоване та ін.)). 2) Обов’язкова наявність складського приміщення для чого учасником додатково надається один із запропонованих варіантів: - витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, згідно якого можливо встановити, що вказане складське приміщення належить на праві власності учаснику закупівлі або його задекларованому субпідряднику; - діючий договір оренди, з урахуванням статей 793,795 Цивільного кодексу України, разом з витягом з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, згідно яких можливо встановити право власності на складське приміщення орендодавця і право користування орендаря (учасника або його задекларованого субпідрядника); - діючий договір суборенди з урахуванням статей 793,795 Цивільного кодексу України, разом з діючим договором оренди та витягом з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, згідно яких можливо встановити право власності на складське приміщення орендодавця і право користування орендаря/суборендаря (учасника або його задекларованого субпідрядника); - або інші діючі документи договірного характеру, що відповідають законодавству України, разом з витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, згідно яких замовник матиме можливість переконатися в праві користування таким приміщенням учасником/субпідрядником та належного права власності контрагента згідно наданих документів договірних відносин учасника/субпідрядника. 3) Також довідка повинна містити інформацію про наявність/користування/отримання послуг наступної техніки, що на думку Замовника є мінімально необхідною для виконання робіт по предмету закупівлі: - спеціальний вантажний автокран, вантажопідємність не менше 10 тон; - спеціальний вантажний автопідйомник, - екскаватор-навантажувач; - телескопічний навантажувач; - коток дорожній масою не менше 2 одиниць; - асфальтоукладач. На підтвердження права власності/користування/споживання відповідних послуг, вище переліченої техніки учасник повинен надати документи по одному із можливих варіантів: - якщо техніка/машини знаходиться на праві власності в учасника/задекларованого субпідрядника - свідоцтво про реєстрації машини або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; - якщо техніка/машини перебувають в учасника/субпідрядника на праві користування - діючий договір оренди, з урахуванням статті 799 Цивільного кодексу України або діючий договір лізингу, разом з свідоцтвом про реєстрації машини або свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу; - якщо учасник споживає послуги відповідної техніки/машин – надається діючий договір про надання послуг, разом з свідоцтвом про реєстрації машини або свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу. 5.1.2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 5.1.2.1. Учасники повинні надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність інженерно-технічних робітників, до числа яких повинні входити: керівник/директор; інженер з охорони праці; інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації); виконавець робіт. Вказана довідка повинна містити інформацію про посаду, ПІБ працівника, рівень освіти, загальний стаж роботи. Для підтвердження освіти інженерно-технічного складу працівників. учасник повинен надати копії документів, що засвідчують досягнення (повної або не повної) вищої освіти. 5.1.2.2. Підрядник повинен мати склад працівників робітничих професій, для чого учасник повинен надати довідку в довільній. У вказаній довідці має бути зазначено посада, ПІБ працівника, загальний стаж роботи. До мінімально необхідного переліку* задля виконання робіт, по предмету закупівлі, учасник повинен мати таких працівників: - електрик не менше V групи електробезпеки, в кількості не менше 2 осіб; - електрогазозварник не нижче 5 розряду; - машиніст крану автомобільного; - екскаваторщик / машиніст трактору; - покрівельник, в кількості не менше 2 осіб; - стропильник, в кількості не менше 2 осіб; - монтажник-санітарно технічних систем і устаткування, в кількості не менше 2 осіб з кваліфікацією не нижче 5 розряду; - монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій, не менше 2 осіб з кваліфікацією не нижче 5 розряду; - маляр. * Дозволяється суміщення посад одним і тим самим працівником. Тобто даний перелік має на меті визначення наявності кваліфікованого персоналу, що забезпечить належним чином виконання робіт по предмету закупівлі. 5.1.2.3. Учасник повинен підтвердити наявність відносин між працівниками вказаними за пунктами 5.1.2.1. та 5.1.2.2. даної частини тендерної документації, шляхом подання наступних документів: наказ про призначення або сторінки трудових книжок із записом про прийняття працівника на посаду до учасника або трудові договори або договора цивільно-правового характеру. 5.1.2.4. Задля підтвердження кваліфікації, окремих з перелічених вище працівників, учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати: - на інженера з охорони праці – протокол або витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань разом з посвідченням про оволодіння знань: загального курсу з ОП; НПАОП 0.00-1.15-07; з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій. - на інженер-проектувальника – кваліфікаційний сертифікат на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації, в разі необхідності передбаченої законодавством України, додатково надати свідоцтво про підвищення кваліфікації. Разом з тим, інженер-проектувальник повинен мати діючий договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності, що надається в складі тендерної пропозиції учасника разом з діючим страховим полісом до вказаного договору; - на електриків – протокол перевірки знань або витяг з протоколу/витяг з журналу протоколів засідань комісії з перевірки знань, а також відповідні посвідчення, котрі підтверджують що особи оволоділи знаннями з: «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів»; «Правил роздрібного ринку електричної енергії»; «Правил улаштування електроустановок»; НПАОП 40.1-1.21-98; НПАОП 40.1-1.07-01; НПАОП 0.00-1.15-07; - на електрогазозварника – протокол засідання кваліфікаційної комісії або витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії та посвідчення про присвоєння відповідного розряду електрогазозварника. Протокол або витяг з протоколу засідання атестаційної комісії разом з посвідченням, котрі підтверджують проходження атестації НПАОП 0.00-1.16-96; ДСТУ Б.В.2.6-199:2014; ДСТУ Б.В.2.6-200:2014 та отримано допуск до: РДЕ (111) дугового зварювання покритим електродом сталевих конструкцій та будівельних конструкцій із сталей групи W01 в нижньому (PA), горизонтальному (РС), горизонтально-вертикальному (PF) просторовому положенні шва; 111; P; BW; W01, B, R, A, RA, RB, RC, t(3-12), D ≥500, PA, PF, PC, PB, ss (nb,mb), bs (gg,ng); - на стропильників - протокол або витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, разом з посвідченням про присвоєння не нижче 5 розряду; - на покрівельників - протокол або витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, разом з посвідченням про присвоєння не нижче 5 розряду; - на маляра - протокол або витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, разом з посвідченням про присвоєння не нижче 5 розряду; - на машиніста крану автомобільного та екскаваторщика/ машиніста трактору – відповідне посвідчення/диплом чи свідоцтво про здобуття кваліфікації разом з водійським посвідченням; - на монтажник-санітарно технічних систем і устаткування - протокол або витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, разом з посвідченням про присвоєння не нижче 5 розряду; - монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій - протокол або витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, разом з посвідченням про присвоєння не нижче 5 розряду. 5.1.3. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасник повинен надати копію балансу, копію звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату та/або з копіями документів, що підтверджують прийняття електронної звітності. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства. Чистий дохід Учасника від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) повинен становити не менше 20% очікуваної вартості."
Відповідь: Щодо дотримання порядку оприлюднення змін до тендерної документації маємо наголосити, що Замовником 11.08.2023 було оприлюднено відповідні зміни двократно. Тому, ті зауваження що описані за Вашим зверненням безперешкодно маєте можливість переглянути у файлі « Перелік змін до тендерної документації.docx » 11 серпня 2023 12:05, вказаний файл розташований та доступний в «Історії змін». На можливе питання, чому такий файл закреслений, рекомендуємо звернутися до ДП «ПРОЗОРРО», оскільки саме це підприємство являється адміністратором електронної системи закупівель. Поряд з тим, за першими змінами Замовником було вжито заходів щодо усунення невідповідностей пов’язаних з формуванням технічного завдання до предмета закупівлі на основі початкового кошторисного розрахунку, що помилково був переданий проектантом Замовнику і по суті встановлених робіт не в повній мірі відповідає остаточним кошторисним розрахункам та потребі замовника. А також, вирішено встановити деталізовані вимоги по кваліфікаційним критеріям до учасників, що притаманно відповідає власне самим роботам по предмету закупівлі. Отже, в силу доповнення тендерної документації деталізованими вимогами по кваліфікаційним критеріям до учасників, що не заборонено ані Законом, ані Особливостями, та з метою залишення початкового рівня привабливості даної процедури закупівлі, Замовником надвечір 11.08.2023 року було прийнято рішення про зміну типу договірної ціни з «твердої» на «динамічну», що відповідно також потребували оприлюднення змін до тендерної документації та власне переліку внесених змін.
Дата відповіді: 14.08.2023 15:58
Відповідь надана

ч. 2 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: ed7830d7738b41be8551ec2dd2e6f852
Дата опублікування: 12.08.2023 14:02
Опис: Добрий день. Згідно з п.5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, в частині що стосується переможця процедури закупівлі, Замовник вимагає наступне: «-Переможець надає довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю, за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. або Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків». Звертаємо увагу Замовника, що дана закупівля з урахуванням п. 3-7 Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» проводиться у відповідності до Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі по тексту – Постанова), а тому в умовах дії правового режиму воєнного стану тимчасово ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовується, а підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі переможцями здійснюється у порядку визначеному п.47 Особливостей, що затверджені Постановою. З урахуванням зазначеного, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з тендерної документації посилання на частину 2 статті 17 Закону «Про публічні закупівлі», замінивши її на абзац 14 п. 47 Особливостей. У іншому випадку тендерна документація буде вважатись такою, яка складена не у відповідності до Закону, що є порушенням та за яке органами ДАСУ на уповноважену особу Замовника може бути накладено штраф.
Відповідь: Дякуємо за пристальну увагу до тендерної документації, та дослідивши підняте Вами питання маємо нагоду відзначити, що відповідно до відповідно до частини другої статті 17 Закону №922-VIII зі змінами встановлено: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.». Те саме можливо встановити перечитавши абзац чотирнадцятий пункту 47 ПКМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.». Таким чином, розбіжностей або грубих порушень в описаному Вами питання Замовник не вбачає адже положення описаних вище нормативно-правових актів є ідентичними. Разом з тим, слід зауважити, що пунктом 1 розділу І тендерної документації передбачено, що її розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості або Постанова). Терміни, що стосуються правових відносин щодо організації та проведення закупівлі вживаються у значеннях, наведених в Законі та з урахуванням Особливостей.
Дата відповіді: 14.08.2023 15:57