• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Автоматичні вимикачі» Код ДК 021:2015 31210000-1 Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл.

Джерело фінансування - власні кошти підприємства

Завершена

28 991 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150 000.00 UAH
Період уточнення: 08.08.2023 08:46 - 20.08.2023 00:00
Відповідь надана

щодо захисту прав та охоронюваних чинним Законодавством інтересів виробників та їх партнерів та унеможливлення постачання продукціі походженням з російської федерації та/або білорусі

Номер: e056065a5c71427cb6b2d41e27f4cf16
Дата опублікування: 15.08.2023 18:11
Опис: Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з прохання щодо внесення змін до тендерної документації. Згідно до пункту 3 статті 5 ЗУ "Про охорону прав на знаки для товарів і послуг" від 15 грудня 1993 року № 3689-XII набуття права на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Даний пункт Закону регулює відносини, що виникають у зв’язку з набуттям і здійсненням прав на торговельні марки в Україні. Згідно із положеннями даного Закону України зареєстрованою торговельною маркою є торговельна марка, на яку видано свідоцтво або яка має міжнародну реєстрацію, що діє на території України. При цьому Законом встановлено, що набуття права на торговельну марку, що має міжнародну реєстрацію або визнана добре відомою в Україні, не вимагає засвідчення свідоцтвом. З метою захисту прав та охоронюваних чинним Законодавством інтересів виробників та їх партнерів, які провадять комерційну діяльність в сфері продажу, в тому числі дотримання умов гарантійного та після гарантійного обслуговування, встановлюється умова щодо наявності прав торгової назви та торговельної марки є обов'язковою. Зауважуємо, що встановлена умова щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг, що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, не може обмежувати конкуренцію так як отримання даного свідоцтва не є предметом обмежень, що відносяться до відкритого провадження господарської діяльності на комерційних засадах будь-яких суб'єктів господарювання у відповідній сфері продажу товару, який є предметом даної закупівлі. Натомість така умова може достовірно підтвердити статус учасника, який має усвідомлення про захист власних або корпоративних прав пов'язаних із використанням торговельної марки виробника. До того дана умова не порушує прав будь-якого суб'єкта господарювання, який має намір взяти участь у публічній закупівлі, та надати відповідне свідоцтво, навіть якщо воно не на його ім'я. Повідомляємо Вам, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг, що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, підтверджує безпосередньо надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання, не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою та підтвердить що запропонована продукція не має відношення до російської федерації та білорусі. Окремо наголошуємо, що наразі учасниками закупівель досить часто пропонується товар з фактичним походженням з російської федерації. Чинним законодавством Замовники не мають дієвого механізму щодо перевірки походження товару. Враховуючи, інформацію, що була надана іншими учасниками в своїх вимогах щодо свідоцтва на знак для товарів і послуг, можливо зробити висновок, що дані учасники можливо планують постачати товар походження з російської федерації або білорусі, а вимога щодо надання свідоцтва на знак для товарів і послуг повністю унеможливить постачання даних товарів. Для того, щоб виключити можливість закупівлі Вами товарів, що мають походження з російської федерації, пропонуємо Вам додати наступну вимогу до тексту тендерної документації: «Для підтвердження того, що запропонований Учасником товар не походить з російської федерації та/або білорусі Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками на торговельну марку запропонованого товару, що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні».
Відповідь: Замовник не вбачає необхідності застосування даної пропозиції
Дата відповіді: 16.08.2023 07:51
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: e32fbb8fa9714c3eba63221dca6ae536
Дата опублікування: 14.08.2023 08:42
Опис: Доброго дня! Питання стосовно змін до технічного завдання, чому 95% срібла? Чому не золото, платина? Є можливість і на цьому отримати вигоду.
Відповідь: Трохи не зрозумілим є іронія щодо отримання якоїсь вигоди чи застосування золота чи платини. Ці дорогоцінні метали доволі активно використовуються при виготовленні електротехнічних виробів. Cрібло має низький питомий опір - 0,016 мкОм • мм2/м, тому вміст срібла в контактній напайці напряму впливає на нагрів автоматичного вимикача при проходженні струмів. Підвищення рівня срібла в напайці зменшує перехідний контактний опір в автоматичному вимикачеві, що позитивно впливає на його експлуатаційні характеристики. В той же час, платина та золото мають вищий питомий опір, ніж срібло. Додатком 1 Документації встановлено, що у разі наявності в даному документі посилань на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". Еквівалентом буде вважатися продукція, яка за технічними та якісними характеристиками буде мати не гірші показники, або перевищувати зазначені характеристики. Ви можете запропонувати напайки контактів та покриття з вмістом золота чи платини або іншого матеріалу але при цьому слід враховувати зазначені вище вимоги щодо еквівалентності товару.
Дата відповіді: 14.08.2023 13:24
Відповідь надана

Збільшення строку поставки товару

Номер: 89a54a172c4e4ca8bc15d089c3c942f7
Дата опублікування: 10.08.2023 15:24
Опис: Добрий день! Просимо розглянути збільшення строку поставки кожної партії товару після отримання Постачальником письмової Заявки від Покупця до 8 тижнів. Ця вимога обумовлена тим, що для постачання товару європейських виробників потрібно більше часу ніж 5 робочих днів з моменту отримання заявки від Покупця. Зазначений у тендерній документації строк поставки товару «не більше 5 робочих днів з моменту отримання заявки» унеможливлює участь у тендері постачальників, які готові запропонувати Покупцю якісні імпортні товари (походження - країни ЄС) та прийнятний для вузького кола постачальників. Дякуємо!
Відповідь: АТ "Харківобленерго" здійснює діяльність із забезпечення споживачів безперебійним та надійним постачанням електричної енергії. Враховуючі те що на території області ведуться бойові дії а значна кількість прифронтових населених пунктів постійно потерпає від ворожих обстрілів запропонований термін постачання товару у 8 тижнів унеможливлює здійснення аварійно - відновлювальних робіт працівниками товариства у найкоротші терміни. Вважаємо 5 робочих днів цілком достатнім терміном для поставки товару.
Дата відповіді: 11.08.2023 10:46
Відповідь надана

Щодо перевірки походження товару (уточнення до попереднього запитання)

Номер: 282da4cd9ec14072b59d0650bb43ade7
Дата опублікування: 10.08.2023 12:25
Опис: Шановний Замовнику, звертаємось до Вас щодо уточнення запитання, Про застосування заходів щодо відхилення пропозицій на прилюдних торгах товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації та Білорусі / Закупка / / яке було поставлене 10-08-2023 10:39:46. Питання щодо документального підтвердження країни походження товару було розглянуто на Медіаресурсі професійних закупівель https://infobox.prozorro.org/articles/dokumenti-yaki-pidtverdzhuyut-krajinu-pohodzhennya-tovaru (далі - Роз’яснення) // Визначенню Країни походження товару присвячений Розділ ІІ Митного кодексу України (далі – МКУ). Відповідно до частин 2 та 3 статті 36 МКУ країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених МКУ. Під країною походження товару можуть розумітися група країн, митні союзи країн, регіон чи частина країни, якщо є необхідність їх виділення з метою визначення походження товару. Згідно з частиною 1 статті 40 МКУ у разі, якщо у виробництві товару беруть участь дві або більше країн, країною походження товару вважається країна, в якій були здійснені останні операції з переробки, достатні для того, щоб товар отримав основні характерні риси повністю виготовленого товару, що відповідають критеріям достатньої переробки згідно з положеннями статті 40 МКУ. Стаття 43 МКУ встановлює перелік документів, які підтверджують країну походження товару. До них відносяться: 1) Сертифікат про походження товару. 2) Засвідчена декларація про походження товару. 3) Декларація про походження товару. 4) Сертифікат про регіональне найменування товару. // Відповідно до Закону України "Про охорону прав на знаки для товарів та послуг»: торговельна марка – це позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб. Із правового аналізу вказаного вище Закону випливає, з урахуванням Роз'яснення, що Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками на торговельну марку запропонованого товару, яке підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні - не є документом, що підтверджує походження товару. // Також, у разі внесення до тендерної документації вимоги надання Учасниками Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торговельну марку), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні - така вимога є порушенням Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), оскільки у такому випадку участь у закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які станом на дату оголошення торгів вже мають зареєстровану торговельну марку в Україні, у разі чого у торгах не зможуть взяти учасники, які пропонують товар походженням з інших країн (не з Російської Федерації та Білорусі), але не мають зареєстрованої в Україні торговельної марки. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону, участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються ВИКЛЮЧНО САНКЦІЙНИМИ НОРМАМИ законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає ні на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника, і, як зазначено вище, не є підтвердженням країни походження товару. Законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торговельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації. У Рішенні Антимонопольного комітету України № 17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року (посилання на закупівлю для ознайомлення з рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-06-001878-b), розглядалося питання щодо вимоги надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торговельну марку), що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні, та таку Замовника щодо надання такого Свідоцтва було визнано ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ по відношенню до інших суб’єктів господарювання та такою, що ПОРУШУЄ вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. // У зв’язку з чим вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації, а саме щодо вимоги надання Учасником у складі тендерної пропозиції Свідоцтва на знак для товарів і послуг з додатками на торговельну марку запропонованого товару, що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні.
Відповідь: Дякуємо за уточнення
Дата відповіді: 11.08.2023 09:30
Відповідь надана

Про застосування заходів щодо відхилення пропозицій на прилюдних торгах товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації та Білорусі

Номер: ca7fad5a606047e983e33b1459504d2a
Дата опублікування: 10.08.2023 10:39
Опис: Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з прохання щодо внесення змін до тендерної документації. Повідомляємо, що Постановою Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 р. № 426 було заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. Відповідно до пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:учасник процедури закупівлі:є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Повідомляємо Вас, що наразі учасниками закупівель досить часто пропонується товар з фактичним походженням з російської федерації. Чинним законодавством Замовники не мають дієвого механізму щодо перевірки походження товару. Для того, щоб виключити можливість закупівлі Вами товарів, що мають походження з російської федерації, пропонуємо Вам додати наступну вимогу до тексту тендерної документації: «Для підтвердження того, що запропонований Учасником товар не походить з російської федерації та/або білорусі Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг з додатками на торговельну марку запропонованого товару, що підтверджує право власності та реєстрацію торговельної марки в Україні».
Відповідь: Дякуємо за питання. У разі доцільності в ТД буде внесено зміни
Дата відповіді: 11.08.2023 09:30