• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

паливо 2 лоти: лот 1 – вугілля кам’яне марки ДГР 0-200; лот 2 – брикети торф’яні

закупівля здійснюється з метою задоволення потреби у товарі, який є предметом закупівлі протягом 2018 року

Завершена

2 398 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 19.01.2018 15:46 - 27.01.2018 11:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: 5f1c4ab7e62f4dd2a5dfd80c603cbe3d
Дата опублікування: 26.01.2018 11:45
Опис: Доброго дня! в Додатку № 3 до Тендерної документації, Ви просите надати Копію сертифікату якості. В п.2 Додатку № 3 ви просите надати Оригінал або копію протоколу випробувань вугілля , виданою незалежною лабараторією не раніше 2017 року яка акредитована національним агенством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 1025. Однак, зазначаємо, що обидва, вищенаведені документи видаються на відвантажену чи вже вироблену партію вугілля відповідною лабораторією. Таким чином, учасник, повинен мати відповідну марку вугілля, що є предметом закупівлі в наявності. А якщо учасник планує видобуток чи придбання вугілля в майбутньому, то такий Учасник не спроможний надати документи, що вимагаються Замовником. Дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерного оголошення порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Відповідно до вищезазначеного, просимо привести тендерне оголошення у відповідність до чинного законодавства України та усунути дискримінаційні вимоги. Дякуємо!
Відповідь: Управління освіти Тячівської районної державної адміністрації детально вивчивши порушене Вами питання в частині дискримінаційних вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції копії сертифікату якості та оригіналу або копії протоколу випробувань вугілля , виданою незалежною лабораторією не раніше 2017 року яка акредитована національним агентством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 1025 маємо намір поінформувати про наступне. Під час прийняття рішення про встановлення зазначених вище умов Замовник мав на меті отримати певні гарантії від учасників щодо поставки товару належної якості. Так, відповідно до вимог пункту 1 Додатку 3 тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції копію сертифікату якості та/або іншого документу, що засвідчує якість товару, який є предметом закупівлі, що відповідно надає можливість надати будь-який документ на підтвердження якості товару, і як наслідок не може вважатись порушенням у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію. У зв’язку із зазначеним вище, аргументи зазначені у питанні є безпідставними та необґрунтованими, а тому не потребують жодних дій в частині внесення змін до тендерної документації. Що стосується зауваження в частині надання оригіналу або копії протоколу випробувань вугілля, виданою незалежною лабараторією не раніше 2017 року яка акредитована національним агенством з акредитації України, відповідно до вимог стандарту ISO 1025 передусім маємо намір звернути Вашу увагу, що згідно вимог тендерної документації передбачається надання документу відповідно до вимог стандарту ISO 17025. Окрім цього, варто зазначити, що Виходячи з умов тендерної документації учасник не зобов’язаний закуповувати вугілля з метою прийняття участі у торгах. Учасник може мати копії відповідних документів на вже здійснені поставки вугілля будь-якому замовнику в попередні періоди. Учасник може отримати відповідні документи на вироблену партію вугілля у виробника або в іншого суб’єкта господарювання, що буде здійснювати йому постачання та відвантаження вугілля для подальшого постачання учасником цього вугілля на адресу замовника, з якими планується співпрацювати. Дане твердження пояснюється наступним. Згідно з підпунктами 7.1.-7.3. пункту 7 Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010 вугілля приймає ВТК виробника відповідно до ГОСТ 1137 та цього стандарту. Вугілля приймають і постачають партіями. Порядок і періодичність випробовування установлюють згідно з ДСТУ 4096. Партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості. У свою чергу в ДСТУ 4096:2002 зазначено, що документи про якість видаються на відвантажену чи вироблену партію вугілля відповідною лабораторію. Таким чином, документи про якість оформлюються в будь-якому випадку, чи на відвантажену чи на вироблену партію вугілля. А отже у виробника та/або іншого суб’єкта господарювання повинне бути в наявності посвідчення якості на вироблену партію вугілля, яка наприклад зберігається в нього на складі. Відповідно до підпункту 7.10. пункту 7 Національного стандарту України «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» ДСТУ 7146:2010 під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. Водночас під час укладання договору на постачання вугілля сторона, що купує вугілля, отримує в своє розпорядження посвідчення якості на відвантажену партію вугілля або може звернутися до виробника з проханням надати копію зазначених документів на вироблену партію вугілля але ще не відвантажену. Беручи до уваги, зазначене вище Ви як потенційно можливий учасник маєте можливість отримати даний документ у виробника чи іншого суб’єкта господарювання, з яким укладено договір на постачання та відвантаження вугілля безпосередньо Вам як учаснику на вироблену партію вугілля. Водночас, Ви як учасник маєте змогу з метою перевірки якості вугілля отримати пробу вугілля у виробника чи іншого суб’єкта господарювання від якого, Ви плануєте здійснювати поставку товару, який є предметом закупівлі отримати безпосередньо на даний обсяг (проби вугілля) документ, який підтверджує якість вугілля. У зв’язку із зазначеним вище, аргументи зазначені у питанні є безпідставними та необґрунтованими, а тому не потребують жодних дій в частині внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 29.01.2018 13:12