• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту двигунів ТЕ022, якорів двигунів ТЕ022, котушок головного та допоміжного полюса, код 50220000-3 за ДК 021:2015 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги»

Завершена

9 043 072.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 216.00 UAH
Період уточнення: 04.08.2023 14:50 - 20.08.2023 00:00
Відповідь надана

предмет аналогчного договору

Номер: 6c9cfdb2f533478e89ec0f96d0f128a4
Дата опублікування: 15.08.2023 22:12
Опис: Шановний замовник, уточніть будь ласка, чи буде вважатись аналогічним договір з ремонту електичних двигунів, якщо ні, то вкажіть конкретний предмет аналогчного договору, чи можливо послуги які виконувались в договорі.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації. Отже, аналогічним за предметом закупівлі буде вважатися договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, тобто послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги.
Дата відповіді: 16.08.2023 12:23
Відповідь надана

Наявності документально підтвердженого досвіду

Номер: fcc768bcc3c643d9b9c6967dfefd8640
Дата опублікування: 14.08.2023 21:39
Опис: Шановний замовнику, в п.п. 3.1. п.3 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору вами встановлена наступна вимога щодо надання Первинного документу, що свідчить про надання аналогічних послуг на суму не менше 500,0 тис. грн., за будь-який період з 30.06.2022р. по 30.06.2023р. Хочемо зазначати, що встановлення такого періоду, як з 30.06.2022р. по 30.06.2023р. наявності досвіду виконання договорів є дискримінаційним по відношенню до учасників у яких є досвід з надання аналогчних послуг але в інший період життя нашої незалежної Україна, також вимога, що зазначений договір може бути виконаний на суму не менше 500,0 тис. грн. є також дискримінаційною вимогою. Вищезазначені вимоги порушують п.4 недискримінація учасників та рівне ставлення до них; Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі. Просимо Вас внести зміни у тендерну документацію та викласти її в редакції яка б відповідала та не суперечила вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, серед іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Пунктом 3 ч. 2 ст. 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У зв’язку з уточненням кваліфікаційних вимог Замовником було внесено зміни до таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації та встановлено, що учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно надати: - Первинний(-і) документ(-и), що свідчить про надання аналогічних послуг на суму не менше 500,0 тис. грн., за будь-який період з 01.03.2022р. по 30.06.2023р.; - Податкова накладна з квитанцією про реєстрацію (або у формі електронного документу) до кожного первинного документу, згідно вищезазначених вимог (надається тільки платниками ПДВ).. Відповідно до статуту Комунального підприємства «Київпастранс», затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 24.10.2001 №2276, - Комунальне підприємство «Київпастранс» є суб’єктом господарювання, заснованим на комунальній власності територіальної громади м. Києва, відповідно до рішення Київради від 30.11.2000 №101/1078 та від 02.01.2001 №61/1495 з метою забезпечення надання послуг з перевезення пасажирів наземним автомобільним та електротранспортом у м. Києві. Слід зазначити, що КП «Київпастранс» є єдиним перевізником, який надає соціально значущі послуги та забезпечує перевезення пасажирів наземним автомобільним та електричним транспортом у місті Києві. У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України указом Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб та який указами Президента України від 14.03.2022 №133/2022, від 17.05.2022 №341/2022 продовжено. При цьому, громадський транспорт Підприємства із самого початку був залучений до евакуації жителів Київської області. Дотримання задовільного технічного стану рухомого складу КП «Київпастранс» вимагає надання якісних послуг з ремонту двигунів ТЕ022, якорів двигунів ТЕ022, котушок головного та допоміжного полюса та таке інше. Несвоєчасне надання послуг з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання несе за собою великий ризик збою в роботі міського пасажирського транспорту м.Києва. а також впливає на готовність рухомого складу до виконання необхідних завдань у випадках надзвичайних ситуацій. Через військову агресію Російської Федерації велика кількість юридичних осіб були змушені припинити свою діяльність або зменшити виробництво. З метою підтвердження можливості учасника задовільнити потреби підприємства у наданні послуг з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання, в тендерну документацію були внесені зміни щодо надання учасником підтвердження на поставку аналогічного товару за предметом закупівлі для громадського транспорту на суму не менше 500,0 тис. грн., за будь-який період з з 01.03.2022р. по 30.06.2023р., що свідчить про можливість учасника надавати відповідні послуги в найкоротший термін, його надійність та стабільність. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація Замовника відповідає вимогам чинного законодавства.
Дата відповіді: 16.08.2023 12:22