• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот №1 Мастильні засоби STIHL; Лот № 2 Мастильні засоби JCB; Лот №3 Мастильні засоби

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно статті 22 Закону, пунктів 24 та 28 Особливостей (зі змінами). З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Річний план на 2023 рік, згідно наявної потреби у закупівлі під час дії воєнного стану. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова. Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., Звягельський р-н, місто Звягель, вул.Житомирська, будинок 45. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями.

Завершена

348 697.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 204.58 UAH
Період уточнення: 03.08.2023 21:53 - 16.08.2023 00:00
Відповідь надана

Мова тендерної документації

Номер: 07d8323843bd4e6fa7502dd95ad748f7
Дата опублікування: 11.08.2023 16:25
Опис: Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та ЗУ "Про забезпечення функціонування української мови як державної", Тендерна документація складається українською мовою. У вашій ТД присутні файли, викладені іншою мовою, ніж державна, та навіть більше, викладені мовою країни-агресора! Вимагаємо виправити дане порушення.
Відповідь: Розглянувши Ваше питання, повідомляємо, що зазначений файл був добавлений до тендерної документації, оскільки небайдужі потенційні учасники вимагають підтвердження вказаних параметрів мастил. Даний екскаватор-навантажувач JCB 3CX являється імпортним товаром та до нього прикладалася інструкція з перекладом на російську мову (на українській немає). Ми повністю з Вами погоджуємося та повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни. Слава Україні, Героям слава!
Дата відповіді: 14.08.2023 17:31
Відповідь надана

МГЕ

Номер: 8ad16481d83e43b39924d9bb2852c1fa
Дата опублікування: 11.08.2023 16:07
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що показник густина продукту МГЕ-46В абсолютно у всіх українських виробників позначається при 20С, а не при 15! Тому Ви або переписали дані з імпортного продукту, і свідомо вводите в оману учасників, або допустили технічну помилку. Також звертаємо Вашу увагу, що даний показник по продукту МГЕ-46В у всіх вітчизняних ТУ іде "Не більше 0,890 г/см3! Ми прекрасно розуміємо, що ті зміни які Ви внесли, зроблені виключно для проформи, про що свідчать показники які Ви встановили, з мінімальним зазором, а по деяких залишили без змін, і без можливості взагалі відходити від встановлених Вами показників! наприклад температура спалаху у Вас встановлено 220С, але усім відомо, що чим вищий цей показник, тим краще, але Вами чомусь свідомо встановлено обмеження, тобто Ви відмовляєтесь від кращих продуктів, що дуже дивно. Така ж ситуація і з позицією №13, де також присутні показники, від яких чомусь не можна відхилятись. І на завершення, Вами так і не підтверджено необхідність даних параметрів, оскільки у цьому наборі сканованих брошур, відсутні такі вимоги, які б підтверджували Ваше ТЗ. P.S. Ознайомтесь будь ласка що таке Low SAPS Euro 6 e.g., і не переписуйте бездумно з буклетиків, оскільки навіть якщо Вам дадуть Mobil Delvac 1 LE 5W-30, Ви змушені будете дискваліфікувати такого учасника, оскільки у TDS даного виробника, відсутній такий параметр!
Відповідь: Шановний потенційний учаснику. Розглянувши Ваше питання, повідомляіємо, що Ви перепутали показники мастил. В додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Лоту № 3 «Мастильні засоби» в табличній частині, а саме позиція 7 Гідравлічне мастило МГЕ-46В та позиція 8 Гідравлічне мастило з вимогами ISO VG 46 Густина при 15°C -= від 0,860 до 0,865 г/см3 В’язкість при 40°C = від 45,1 до 46 мм2/с Температура застигання = від -45 до -42°C Температура спалаху = 220°C це різні типи мастил та не мають одне одного ніякого відношення відповідно до параметрів. Також бажаємо повідомити, що встановлені показання від...до... позицій 8 та 13 Лоту 3 були визначені методом порівняння мастил які використовувалися раніше у наявних у Замовника мототранспортних засобів та спеціалізованої техніки, оскільки впевнений, що визначене мастило не зашкодить її справній роботі та підтверджуються актами виконаних робіт офіційними представниками Виробника в Україні, оскільки це фінансовий документ, то його наявність буде представлена лише перевіряючим органам. Просимо надати інформацію щодо зазначеного виразу " Low SAPS Euro 6 e.g., і не переписуйте бездумно з буклетиків, оскільки навіть якщо Вам дадуть Mobil Delvac 1 LE 5W-30, Ви змушені будете дискваліфікувати такого учасника, оскільки у TDS даного виробника, відсутній такий параметр!", оскільки Замовник знайшов інформацію щодо Low SAPS Euro 6 e.g. - це моторне мастило, а Замовник виділив вищезазначені параметри для гідравлічного. Також просимо розшифрувати вирази "TDS даного виробника" та який саме "такий параметр".
Дата відповіді: 14.08.2023 17:58
Відповідь надана

еквіваленти

Номер: d4799d0f45f14d64b447e5e72d27bd28
Дата опублікування: 07.08.2023 21:49
Опис: Яким чином замовник буде визначати, чи підходить запропонований товар потенційними учасниками, як рівнозначний еквівалент?
Відповідь: Замовник просить надати учаснику на підтвердження якості Товару, а також того що мастила є рівноцінними за характеристиками копію діючих паспортів/сертифікатів якості або інший документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукту, отримані в результаті лабораторних випробувань, і їх відповідність вимогам нормативних документів.
Дата відповіді: 10.08.2023 23:14
Відповідь надана

про надання еквівалентів

Номер: d8fb770abdd748e6adfd782630419fa8
Дата опублікування: 07.08.2023 19:02
Опис: Шановний Замовнику торгів! Просимо Вас розяснити для себе значення терміну законність. Ви НЕ МАЄТЕ законних підстав оголосити торги без еквівалентів, зробивши таке, ви гарантуєте для себе адміністративну відповідальність з визначеними сумами штрафів. Якщо у Вас техніка на гаратії, оголосіть торги на послуги з технічного обслуговування, і внесіть оливи як статтю витрат даних послуг. Але закуповувати оливи Ви ЗОБОВ'ЯЗАНІ, розглядаючи еквіваленти товару
Відповідь: Тендерна документація була розроблена замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях, а саме в Додатоку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» в примітці-обгрунтуванні Замовником було дотримано всі норми чинного законодавства зі змінами та доповненнями і було вжито вираз «У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт, чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент»». Тобто Замовник потребує мастила з параметрами, які вказані в додатку 3 тендерної документації, або мастила «еквівалент», що є рівнозначними або рівноцінними за характеристиками в порівнянні з вказаними, відповідно до чого Замовник просить надати учаснику на підтвердження якості Товару, а також того що мастила є рівноцінними за характеристиками копію діючих паспортів/сертифікатів якості або інший документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукту, отримані в результаті лабораторних випробувань, і їх відповідність вимогам нормативних документів. Також хочемо повідомити Вам, що технічне обслуговування та ремонт мототранспортних засобів відповідно до гарантійної документації має виконувати офіційний представник виробника на період дії гарантійних зобов’язань. Відкриті торги з такою вимогою є дискримінаційною вимогою, оскільки відкриті торги насамперед передбачають добросовісну конкуренцію, про що говориться в п. 2 ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «2. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій». Закон не забороняє закупати окремо мастильні засоби відповідної якості згідно Інструкцій з експлуатації або їх еквіваленти (рівноційнний або рівнозначних товар по якості), що повторюємо, передбачено в тендерній документації та зазначено в примітці-обгрунтуванні вираз "або еквівалент".
Дата відповіді: 10.08.2023 23:13
Відповідь надана

Технічні параметри

Номер: 4e3d32de94344c729f82a98c8ea1dac7
Дата опублікування: 07.08.2023 17:57
Опис: Шановний Замовнику, вимагаємо надати вичерпну інформацію, з наданням підтверджуючих документів, чим саме продукт із параметрами Густина при 15°C -= 0,866 г/см3 В’язкість при 40°C = 45,2 мм2/с Температура застигання = -43°C Температура спалаху = 221°C буде не відповідати вимогам та потребам Замовника. Також вимагаємо надати технічну інформацію до автотранспортних засобів, де передбачені саме ці параметри, у відповідності до ч. 3 п. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Таку ж інфомрацію вимагаємо надати по позиції №13 Пластичне мастило! В’язкість при 40 °C = 201 мм2/с Температура каплепадіння = 271 °C Стійкість до окислення 100 год/100°С, зменшення тиску = 24 kPa. Усі вже зрозуміли, що у Вас вже визначений наперід переможець даної закупівлі, в якого саме є цей паспорт, з необхідними параметрами, але звертаємось до залишків Вашої совісті. Вас нічого не муляє, коли читаючи новини про наші втрати, масові прохання про донати і тд., Ви проводите специфічну закупівлю, з наперід визначеним учасником!?
Відповідь: Розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне. Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Лот № 3 «Мастильні засоби» табличною частиною, а саме параметри щодо мастил позицій 8 та 13 були визначені відповідно до актів наданих послуг офіційним представником виробника в Україні, що виконує гарантійні зобов’язання, а також проводить відповідно до зобов’язань технічне обслуговування та ремонт відповідного мототранспортного засобу. З ціллю збереження Вашого спокою залишками нашої совісті на підтвердження дотримання законодавства Замовник прийняв рішення внести зміни до тендерної документації та додати вимогу ISO VG 46 до позиції 8, що підтверджується інструкцією з експлуатації та додаються Витяги з інструкції з експлуатації відповідних мототранспортних засобів та техніки до тендерної документації по лотам, а також встановити показання від...до... позицій 8 та 13 Лоту 3, порівнявши мастила які використовувалися раніше. Так, хочемо повідомити Вам, що визначення параметрів мастил Лоту 3 є не для окремого автомобіля, а для 19 мототранспортних засобів, тому параметри були визначенні таким чином, що підійдуть для усіх МТЗ. Така потреба не є дискримінаційною вимогою, в чому Ви намагаєтесь звинуватити Замовника. Також хочемо повідомити, що закон не містить вимоги щоб Замовник підлаштовувався під наявні у Учасника товари, а саме під Вас. Тому ми співчуваємо Вам, якщо Ваш товар не відповідає потрібній якості та бажаємо Вам успіху у подальшому. Також звертаємо Вашу увагу та доводимо до відома, що Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Замовником було дотримано вимоги згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) в тендерній документації, а саме в примітці-обгрунтуванні вжито вираз «або еквівалент» - «У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт, чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент»». Тобто Замовник потребує або мастила з відповідними параметрами, які вказані в додатку 3 тендерної документації, або мастила «еквівалент», що є рівнозначними або рівноцінними за характеристиками в порівнянні з вказаними, відповідно до чого Замовник просить надати учаснику на підтвердження якості Товару, а також того що мастила є рівноцінними за характеристиками копію діючих паспортів/сертифікатів якості або інший документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукту, отримані в результаті лабораторних випробувань, і їх відповідність вимогам нормативних документів. На підсумок щодо вашого звинувачення: хочемо нагадати, що в статті 164-3. «Недобросовісна конкуренція» Кодексу України про адміністративні правопорушення говориться «Умисне поширення неправдивих або неточних відомостей, які можуть завдати шкоди діловій репутації або майновим інтересам іншого підприємця, - тягне за собою накладення штрафу від п'яти до дев'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». Враховуючи вищезазначене та обгрунтувавши відповідь на Ваше звернення Замовник сподівається, що задовольнив Вас в повному обсязі стосовно Вашого питання та не вбачає дискримінації списавши технічну частину Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», а також хоче наголосити, що завжди керується законністю та забезпечує ефективне та прозоре здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник дякує Вам за пильність.
Дата відповіді: 10.08.2023 22:59
Відповідь надана

Уповноваженій особі

Номер: 44baab166acc463487b7fb89a217edb3
Дата опублікування: 04.08.2023 10:38
Опис: Уповноважена особо, звертаємо Вашу увагу, що за порушення норм законодавства про закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на винних посадових (службових) осіб у вигляді штрафу в розмірі: від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (11 900–17 000 грн) — за частиною 1 статті 164-14 КУпАП та від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 000–25 500 грн) — за частиною 2 статті 164-14 КУпАП. Крім цього, відповідно до вимог пункту 5 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 03.07.2011 № 3674-VI у разі винесення судовим органом постанови про накладення адміністративного стягнення з правопорушника на користь держави стягується судовий збір у розмірі 0,2 розміру мінімальної заробітної плати. Це до того, що за процедурою відкритих торгів з особливостями забороняється здійснювати закупівлю товарів без еквівалентів. Подумайте чи зможете Ви оплатити ці штрафи, і чи варто це робити. Уповноважені органи будуть в любому випадку повідомлені про ці порушення!
Відповідь: Шановний Запитувачу, відповідно до п. 4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» в якому говориться що «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"», тому звертаємо Вашу увагу на Примітку-обгрунтування, де сказано чому є посилання на марку чи виробника, а саме «Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника та пов’язана з особливостями обслуговування техніки на період гарантійних зобов’язань. Екскаватор-навантажувач JCB 3CX, навантажувач AVANT 760i, а також мотокоси та бензопили виробництва STIHL знаходяться на гарантійному обслуговуванні та зазначені мастила вказані в інструкції з експлуатації відповідних мототранспортних засобів та техніки. Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник протягом гарантійного терміну зобов’язується організувати введення техніки в експлуатацію після купівлі та технічне обслуговування (ремонт) на термін визначений в гарантійній документації. Виробники (AVANT, STIHL, JCB) не можуть гарантувати справної роботи техніки, якщо будуть використовуватися мастила інших виробників, оскільки мастила рекомендовані для використання в інструкції з експлуатації були протестовані на вказаних мототранспортних засобах та техніці, у разі коли поломка станеться із-за неправильно підібраного мастильного матеріалу виробники відмовляються проводити ремонт за рахунок гарантійних зобов’язань (припиняється дія ГАРАНТІЇ). Отже, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю керуючись вказівками виробників техніки з метою збереження та продовження справної їх роботи (екскаватора-навантажувача 3CX, навантажувача AVANT 760i, мотокос та бензопил виробництва STIHL), а також економного використання бюджетних коштів, оскільки невірно підібране мастило може спричинити поломки, що в свою чергу може призвести до нової потреби закупівлі техніки.» Оскільки тендерна документація була розроблена замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях, а саме в Додатоку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» в примітці-обгрунтуванні Замовником було дотримано всі норми чинного законодавства зі змінами та доповненнями і було вжито вираз «У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт, чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент»». Тобто Замовник потребує або такі мастила, які вказані в додатку 3 тендерної документації, або мастила «еквівалент», що є рівнозначними або рівноцінними за характеристиками в порівнянні з вказаними, відповідно до чого Замовник просить надати учаснику на підтвердження якості Товару, а також того що мастила є рівноцінними за характеристиками копію діючих паспортів/сертифікатів якості або інший документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукту, отримані в результаті лабораторних випробувань, і їх відповідність вимогам нормативних документів.
Дата відповіді: 07.08.2023 18:09
Відповідь надана

Параметри

Номер: 1422383595004dd68bd65fe488a09343
Дата опублікування: 04.08.2023 10:32
Опис: Шановний замовнику, просимо вказати усі допустимі значення, та вказати "від-до", "не більше- не менше", по параметрах Лот №3, оскільки вказані Вами параметри, переписані з одного паспорту/технічного опису, і навіть різні партії, але ондого виробника будуть мати інакші характеристики!
Відповідь: Розглянувши Ваше питання повідомляємо, що дослідивши параметри мастил Лоту №3 за своїми якісними та технічними характеристиками, що вказані в тендерній документації - найбільше відповідають вимогам та потребам замовника відповідно до наявних у замовника мототранспортних засобів.
Дата відповіді: 07.08.2023 17:35