-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху та дворового покриття ЗОШ №16 на вул. Білоруській, 77 в м. Чернівці
Завершена
6 952 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 762.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 762.60 UAH
Період уточнення:
02.08.2023 16:00 - 07.08.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних умов та внесення змін до Тендерної документації
Номер:
bd2786dbae93477e93d01492bfc10bba
Дата опублікування:
03.08.2023 21:50
Опис:
Шановний Замовнику!
Тендерна документація, затв. рішенням уповноваженої особи (Протокол від 02.08.2023р.), містить дискримінаційні вимоги. Просимо внести відповідні зміни, з огляду на наступне.
Згідно пункту 1.2.1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу, згідно якої від учасника вимагається надання інформаційної довідки в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи працівників, які будуть задіяні для виконання робіт згідно технічного завдання), а саме: інженерно-технічні працівники (головний інженер, інженер-будівельник, виконроб, майстер чи інший працівник з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») – не менше 2 осіб з вищою (базовою вищою) освітою з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія»; робітники-будівельники – не менше 5 осіб; робітники-монтажники – не менше 2 осіб; водії автомобільного транспорту (категорії С) – не менше 2 осіб; машиніст котка – не менше 1 особи; машиніст навантажувача – не менше 1 особи; машиніст екскаватора – не менше 1 особи; машиніст автогрейдера – не менше 1 особи; машиніст бульдозера – не менше 1 особи.
Згідно п.2 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон України) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тобто, законодавство передбачає можливість Замовника встановити критерій відносно наявності працівників, що мають необхідні знання, однак не передбачає обмеження знань виключно здобуттям освіти за певною спеціальністю та не передбачає можливості встановлення конкретної кількості працівників по кожній окремій спеціальності. Крім того, вимога щодо наявності інженерно-технічних працівників (головного інженера, інженера-будівельника, виконроба, майстра чи іншого працівника з категорії «Керівники» відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») у к-ті не менше 2 осіб з вищою (базовою вищою) освітою з кваліфікацією «будівельник», «інженер - будівельник», «будівництво та цивільна інженерія» обмежує та дискримінує тих учасників, які мають у штаті майстрів зі знанням будівельника, однак не мають вищої освіти з відповідною кваліфікацією. Також, вимога щодо наявності машиністів різної кваліфікації
Таким чином, вимога, встановлена Замовником, щодо кваліфікації та кількості працівників є незаконною та дискримінаційною, оскільки звужує коло потенційних учасників закупівлі, що у свою чергу, є порушенням ст.5 та ст.22 Закону України.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у Тендерній документації жодним чином не обґрунтовано неможливість виконання робіт по предмету закупівлі, меншою кількістю працівників, чи працівників з іншою освітою, чи залучення працівників, зокрема машиністів відповідної кваліфікації на підставі договору надання транспортних послуг з екіпажем, або будь-який вплив наявної у потенційного учасника кількості працівників та їх освіти за іншою спеціальністю на якість та спроможність належним чином виконати договір по даній закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Вимога замовника стосовно наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, сформована у відповідності до нормативної трудомiсткості, передбаченої кошторисною документацією, машинами, механізмами, передбаченими підсумковою відомістю ресурсів.
Стосовно освіти майстра: відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» майстер повинен мати повну або базову вищу освіту відповідного напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр).
Також повідомляємо, що Замовником не встановлено в тендерній документації обмежень стосовно можливості залучення працівників, зокрема машиністів відповідної кваліфікації на підставі договору надання транспортних послуг з екіпажем, навпаки, відповідно до пункту 1.2. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації на підставі ч. 2 ст.16 Закону учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (з наданням документального підтвердження відповідно до вимог пункту 1.2. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації).
Дата відповіді:
04.08.2023 16:52
Відповідь надана
Щодо дискримінаційних умов та внесення змін до Тендерної документації
Номер:
85f77edd3f4a432eabe82625d1a2a6aa
Дата опублікування:
03.08.2023 21:49
Опис:
Шановний Замовнику!
Тендерна документація, затв. рішенням уповноваженої особи (Протокол від 02.08.2023р.), містить дискримінаційні вимоги, оскільки звужує коло потенційних учасників закупівлі, що у свою чергу, є порушенням ст.5 та ст.22 Закону України. Просимо внести відповідні зміни, з огляду на наступне.
Згідно пункту 1.1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу, згідно якої від учасника вимагається надання інформаційної довідки за формою таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо). Наявність відповідної техніки та обладнання з наступними характеристиками:
автомобілі бортові, вантажопідйомністю від 5 т – не менше одного;
автогрейдери – не менше одного;
навантажувачі – не менше одного;
екскаватори – не менше одного;
установка для зварювання – не менше однієї;
бульдозери – не менше одного;
котки дорожні самохідні – не менше одного;
крани на автомобільному ходу – не менше одного;
компресори пересувні – не менше одного;
молотки відбійні пневматичні – не менше двох.
Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасником подаються: скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі (інвентарну картку, довідку про перебування на балансі, тощо).
При встановлені такої вимоги для підтвердження наявності матеріально-технічної бази та технологій, відсутня будь-яка логічна достатність (щодо якості та кількості) такої бази по даному предмету закупівлі. Технічне завдання згідно додатку 1 до Тендерної документації чітко не визначає для яких робіт, необхідне застосування саме такого виду та кількості техніки та обладнання. Звертаємо Вашу увагу на те, що у Тендерній документації жодним чином не обґрунтовано неможливість виконання робіт по предмету закупівлі, у меншій кількості техніки та обладнання, або із застосуванням інших машин та механізмів, що не перелічені Замовником.
Також, слід зауважити, що вимога надати скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, які не є власністю Учасника, а які залучені на інших правових підставах є дискримінаційною. Учасник не зобов’язаний мати такі документи, зокрема у випадку користування будівельними машинами та механізмами на підставі договору про надання транспортних послуг.
Відповідь:
Шановний Учаснику. Вимоги замовника стосовно наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій сформовані відповідно до підсумкової відомості ресурсів до виготовленої кошторисної документації.
Дата відповіді:
04.08.2023 16:37
Відповідь надана
розбирання водостоків
Номер:
54a9580e3cdc4810bf77aed0b9f89712
Дата опублікування:
03.08.2023 13:08
Опис:
В технічному завданні відсутнє розбираня водосточної системи (вона там відсутня??)
Відповідь:
Очікувана вартість закупівлі включає витрати на покриття ризиків всіх учасників будівництва, за рахунок яких може бути здійснено демонтаж існуючої водостічної системи.
Дата відповіді:
04.08.2023 16:28
Відповідь надана
Покриття даху
Номер:
3be55e2bec0243c4a4e25e998339acff
Дата опублікування:
03.08.2023 09:18
Опис:
Доброго дня у нас є питання щодо покритя даху, яким типом листової сталі має бути влаштований дах (колір, товщина і т.п.)?
Відповідь:
Роботи по заміні покрівельного матеріалу даху двох корпусів та переходу між ними:
Існуючі азбестоцементні листи замінюються на оцинковані металеві листи (фальцеві) товщиною 0,7 мм. Монтаж фальцевої покрівлі виконується на роздріджену обрешітку 30х100 мм з кроком 350 мм
Дата відповіді:
04.08.2023 16:27