• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Прибирання автодорожнього переїзду по спорудам греблі філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")

Торги не відбулися

303 469.29 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 034.69 UAH
Період уточнення: 02.08.2023 15:43 - 07.08.2023 00:00
Відповідь надана

усунення невідповідності вимогам діючого законодавства

Номер: 5a70c922e5914c5083aa520342c910b6
Дата опублікування: 04.08.2023 12:30
Опис: Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь у закупівлі, проте, тендерна документація містить умови, які не відповідають вимогам діючого законодавства. Так, Замовником в Технічному завданні оприлюднено Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, який містить обсяг робіт і витрат в цінах станом на 09.11.2021р. із застосуванням розцінок (шифр норми), які втратили чинність, а саме: ДН10-4-26-2 ДН10-4-30-1 ДН10-10-4-5 ДН10-10-9-5 ДН10-10-9-6 ДН10-4-17-1 ДН10-2-5-3 ДН3-7-12 З метою приведення у відповідність технічного завдання, прошу внести відповідні зміни
Відповідь: Шановний Учасник, будуть внесені зміни, дякуємо.
Дата відповіді: 04.08.2023 15:07
Відповідь надана

усунення невідповідності вимогам діючого законодавства

Номер: eaf9666234af44c696559cd45b8c891c
Дата опублікування: 04.08.2023 12:26
Опис: Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь у закупівлі, проте, тендерна документація містить умови, які не відповідають вимогам діючого законодавства. Так, з огляду вимог технічного задання Замовником закуповується послуги з зимового утримання, в наявності обсяги послуг з прибирання снігу, обробка протиожиледними матеріалами. Проте, згідно пункту 4.4. розділу 1 тендерної документації строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – ІІІ квартал поточного року. З метою приведення у відповідність технічного завдання, прошу внести відповідні зміни
Відповідь: Шановний Учасник, будуть внесені зміни, дякуємо.
Дата відповіді: 04.08.2023 15:07
Відповідь надана

усунення невідповідності вимогам діючого законодавства

Номер: f2d7f30af67e426f8b69f03a83d8a6f5
Дата опублікування: 04.08.2023 10:41
Опис: Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь у закупівлі, проте, тендерна документація містить умови, які не відповідають вимогам діючого законодавства. Так, додатком 4 Проект договору, містяться наступні вимоги: Розділ 6 проекту договору містить елементи договору на виконання робіт, які не відповідають умовам закупівлі послуг з прибирання автодорожнього переїзду, а саме: 9.1. Підрядник гарантує якість використовуваних власних матеріалів і устаткування, зроблених робіт в цілому, а також їх відповідність нормам і вимогам, що пред’являються до робіт даного виду, встановленим чинним законодавством України та цим Договором. Підрядник зобов'язаний передати Замовникові разом з результатом роботи інформацію щодо експлуатації об’єкта (-ів), які є предметом підрядних робіт. 9.2. Гарантійний строк роботи об'єкта (-ів), що є предметом підрядних робіт за цим Договором, становить 10 (десять) років. 9.3. Початок дії гарантійних зобов’язань Підрядника настає від дня прийняття об'єкта (-ів) Замовником та підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт, і поширюється на всі випадки, які не дозволяють здійснювати експлуатацію об’єкта (-ів), за винятком випадків навмисного пошкодження об’єкта (-ів) з боку третіх осіб або неправильної експлуатації об’єкта (-ів) Замовником. 9.4. Усунення недоліків здійснюється Підрядником за власний рахунок. 9.5. Наявність прихованих недоліків, і строки їх усунення фіксуються двостороннім актом виявлених прихованих недоліків, підписаний представниками Підрядника та Замовника. 9.6. У разі виявлення прихованих недоліків у виконаних роботах протягом гарантійного строку, встановленого цим Договором, Замовник зобов’язаний протягом п’яти банківських днів письмово (телеграмою, факсограмою, листом) викликати представника Підрядника для складання Акта виявлених прихованих недоліків. Уповноважений представник Підрядника зобов’язаний прибути в місце розташування об'єкта проведення робіт за цим Договором протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання виклику і взяти участь в обстеженні виявлених прихованих недоліків у роботах і складанні Акта виявлених прихованих недоліків. Представник Підрядника зобов’язаний мати при собі відповідне доручення на проведення обстеження та підписання Акта виявлених прихованих недоліків. 9.7. У випадку не підписання або не узгодження Акта виявлених прихованих недоліків уповноваженим представником Підрядника, Сторони мають право залучити для вирішення спору незалежну експертну організацію, що має право на проведення подібного роду досліджень, висновок якої про наявність недоліків, їх характеру і причин виникнення, є остаточним для Сторін. Вартість такої експертизи (дослідження) сплачується за рахунок Сторони, проти якої винесено висновок експертизи (дослідження). Підрядник зобов’язаний відшкодувати понесені Замовником витрати на проведення такої експертизи протягом 2-х (двох) банківських днів з моменту отримання письмової вимоги від Замовника. 9.8. У разі неприбуття представника Підрядника у зазначений строк без попереднього узгодження додаткового строку для прибуття, Замовник самостійно оформлює Акт виявлених прихованих недоліків, в якому вказуються характер та обсяг виявлених недоліків, а також відповідний строк їх усунення та надсилає один примірник Акта виявлених прихованих недоліків на адресу Підрядника для виконання. Якщо Підрядник протягом строку, зазначеного в Акті виявлених прихованих недоліків не усуне недоліки, то Замовник має право усунути недоліки самостійно, або із залученням сил іншого Підрядника. При цьому витрати Замовника в такому випадку відшкодовує Підрядник в повному обсязі. 9.9. Страхування ризику знищення або пошкодження об’єкта будівництва не передбачається умовами Договору. Згідно оголошення процедури закупівлі Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю послуг «ДК 021:2015 код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Прибирання автодорожнього переїзду по спорудам греблі філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")». Виконання робіт не передбачено. З метою приведення у відповідність розділ 6 договору діючому законодавству, прошу внести відповідні зміни.
Відповідь: Шановний Учасник, будуть внесені зміни, дякуємо.
Дата відповіді: 04.08.2023 15:08
Відповідь надана

усунення невідповідності вимогам діючого законодавства

Номер: 7012b341d24f4017b899cc1421ed9155
Дата опублікування: 04.08.2023 10:40
Опис: Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь у закупівлі, проте, тендерна документація містить умови, які не відповідають вимогам діючого законодавства. Так, додатком 4 Проект договору, містяться наступні вимоги: Розділи 3, 4, 5 проекту договору містить елементи договору на виконання робіт, які не відповідають умовам закупівлі послуг з прибирання автодорожнього переїзду Згідно оголошення процедури закупівлі Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю послуг «ДК 021:2015 код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Прибирання автодорожнього переїзду по спорудам греблі філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")». Виконання робіт не передбачено. З метою приведення у відповідність дані розділи договору діючому законодавству, прошу внести відповідні зміни.
Відповідь: Шановний Учасник, будуть внесені зміни, дякуємо.
Дата відповіді: 04.08.2023 15:08
Відповідь надана

усунення невідповідності вимогам діючого законодавства

Номер: 94a31ad9f218437980490a5d621d83b0
Дата опублікування: 04.08.2023 10:39
Опис: Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь у закупівлі, проте, тендерна документація містить умови, які не відповідають вимогам діючого законодавства. Так, додатком 4 Проект договору, містяться наступні вимоги: Пункт. 2.11. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 №899 «Про порядок здійснення витрат суб’єктами господарювання державного сектору економіки у разі не затвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку», Сторони дійшли згоди, що Підрядник має право вимагати оплату виконаних робіт, а у Замовника виникає обов’язок прийняття виконаних робіт та їх оплати в межах укладеного Договору після затвердження (погодження) річного фінансового плану Замовника у встановленому чинним законодавством України порядку». Згідно вимог діючого законодавства закупівля повинна проводитись на наявне фінансування. Документація не повинна містити будь-яких відкладальних умов щодо фінансування видатків на предмет закупівлі. Всі витрати підрядника повинні бути відшкодовані. З метою приведення у відповідність дані пункти договору діючому законодавству, прошу внести відповідні зміни.
Відповідь: Шановний Учасник, будуть внесені зміни, дякуємо.
Дата відповіді: 04.08.2023 15:08
Відповідь надана

усунення невідповідності вимогам діючого законодавства

Номер: 0fb4dc6680374b549cbe5a85cb554f9e
Дата опублікування: 04.08.2023 10:38
Опис: Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь у закупівлі, проте, тендерна документація містить умови, які не відповідають вимогам діючого законодавства. Так, додатком 4 Проект договору, містяться наступні вимоги: Пункт. 2.10. «Покращення Підрядником якості виконуваних ним робіт проводиться за умови, якщо таке покращення не призведе до збільшення ціни Договору». Згідно оголошення процедури закупівлі Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю послуг. Виконання робіт не передбачено. З метою приведення у відповідність дані пункти договору діючому законодавству, прошу внести відповідні зміни.
Відповідь: Шановний Учасник, будуть внесені зміни, дякуємо.
Дата відповіді: 04.08.2023 15:08
Відповідь надана

усунення невідповідності вимогам діючого законодавства

Номер: a979eb09cca04c78814be03e78c95874
Дата опублікування: 04.08.2023 10:37
Опис: Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь у закупівлі, проте, тендерна документація містить умови, які не відповідають вимогам діючого законодавства. Так, додатком 4 Проект договору, містяться наступні вимоги: Пункт. 1.4.1. «Договірна ціна (динамічна) з розрахунками згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281». Аналогічне положення міститься у пунктах 2.1., 2.6. проекту договору. Згідно оголошення процедури закупівлі Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю послуг. Застосування Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281не передбачено. З метою приведення у відповідність дані пункти договору діючому законодавству, прошу внести відповідні зміни.
Відповідь: Шановний Учасник, будуть внесені зміни, дякуємо.
Дата відповіді: 04.08.2023 15:08
Відповідь надана

усунення невідповідності вимогам діючого законодавства

Номер: 097222aeb19943b08b17fe4784155a55
Дата опублікування: 04.08.2023 10:36
Опис: Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь у закупівлі, проте, тендерна документація містить умови, які не відповідають вимогам діючого законодавства. Так, додатком 4 Проект договору, містяться наступні вимоги: Пункт. 1.2. «Підрядник зобов’язується своїми силами та з використанням власних матеріально-технічних засобів виконувати роботи, що обумовлені в Договорі та відповідають дефектному акту, що затверджений належним чином. Підрядник має право, за письмовою згодою Замовника, відповідно до вимог розділу 10 цього Договору, залучати до виконання Договору третіх осіб - субпідрядників». Згідно оголошення процедури закупівлі Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю послуг. Застосування виконання робіт не передбачено. Дефектний акт складається за результатами обстеження об’єкту. З огляду на викладений дефектний акт станом на 2022 рік, замовник намагається прибрати минулорічний сніг, що не відповідає умовам закупівлі послуг. З метою приведення у відповідність даний пункт договору діючому законодавству, прошу внести відповідні зміни.
Відповідь: Шановний Учасник, будуть внесені зміни, дякуємо.
Дата відповіді: 04.08.2023 15:08
Відповідь надана

усунення невідповідності вимогам діючого законодавства

Номер: a0040b622390427c8a4e59b526595de7
Дата опублікування: 04.08.2023 10:35
Опис: Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь у закупівлі, проте, тендерна документація містить умови, які не відповідають вимогам діючого законодавства. Так, додатком 4 Проект договору, містяться наступні вимоги: Пункт. 1.1. «За результатами проведеної спрощеної закупівлі (Протокол Уповноваженої особи № ________ від _________20___ року) Замовник доручає, а Підрядник забезпечує, відповідно до дефектного акту і умов Договору, виконання робіт: ДК 021:2015 код 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Прибирання автодорожнього переїзду по спорудам греблі Дніпровської ГЕС філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")». Згідно оголошення процедури закупівлі Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю послуг. Застосування спрощеної закупівлі та виконання робіт не передбачено. З метою приведення у відповідність даний пункт договору діючому законодавству, прошу внести відповідні зміни.
Відповідь: Шановний Учасник, будуть внесені зміни, дякуємо.
Дата відповіді: 04.08.2023 15:08