-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо (вугілля марки АМ(13-25)
вугілля на опалювальний сезон 2023/2024
Торги відмінено
750 157.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 501.57 UAH
мін. крок: 1% або 7 501.57 UAH
Період уточнення:
02.08.2023 12:29 - 07.08.2023 00:00
Відповідь надана
не підповідає п. 44 Особливостей
Номер:
1a0f7c36121443879281abf310248e1a
Дата опублікування:
03.08.2023 11:03
Опис:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 цих особливостей;
є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей.
Приведіть у відповдність - внесіть зміни
Відповідь:
Дане питання розглянуте Уповноваженою особою, за результатами розгляду повідомляю таке
Було виявлено технічну помилку, яку вже усунуто раніше і внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
04.08.2023 14:43
Відповідь надана
порушення
Номер:
b6d6dde130be491ca4a0ca0f0d7db13d
Дата опублікування:
03.08.2023 11:02
Опис:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Замовником визначається спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою цієї статті, для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, а саме:
1. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, отримана/видана не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, про відсутність відносно службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником, інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Вказана інформаційна довідка повинна бути надана у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, яка відповідальна за видачу таких довідок (документів).
Не відповідає вимогам Особливостей в останній редакціїї.
внесіть зміни
Відповідь:
Дане питання розглянуте Уповноваженою особою, за результатами розгляду повідомляю таке
В тендерній документації кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників визначені відповідно до статей 16 та 17 Закону з урахуванням вимог Особливостей.
Дата відповіді:
04.08.2023 14:43
Відповідь надана
Порушення вимог Особливостей.
Номер:
7321bb9593ec41409aab08d099b642f7
Дата опублікування:
03.08.2023 11:01
Опис:
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому пункту 44 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 44 Особливостей.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»;
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.
Наразі застосовується п. 47 Особливостей.
Приведіть у відповідність
Відповідь:
Дане питання розглянуте Уповноваженою особою, за результатами розгляду повідомляю таке
В тендерній документації кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників визначені відповідно до статей 16 та 17 Закону з урахуванням вимог Особливостей.
Дата відповіді:
04.08.2023 14:42
Відповідь надана
незаконна вимога
Номер:
638ffc2979434561b65a848f017b3aee
Дата опублікування:
03.08.2023 11:00
Опис:
витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань**.
Реєстр відкритий! не законна вимога
Відповідь:
Дане питання розглянуте Уповноваженою особою, за результатами розгляду повідомляю таке
відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» Кабінет Міністрів України установив, що на період дії воєнного стану міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, державні та комунальні підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, для забезпечення належного функціонування інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів, володільцями (держателями) та/або адміністраторами яких вони є, та захисту інформації, що обробляється в них, а також захисту державних інформаційних ресурсів, можуть вживати таких додаткових заходів, зокрема, зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів.
Дата відповіді:
04.08.2023 14:42
Відповідь надана
Ст. 17 не застосовується! п. 47 Особливстей замість ст. 17
Номер:
6b54a65ca2ad40a0b9caa32f8fdb7226
Дата опублікування:
03.08.2023 11:00
Опис:
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17
Відповідь:
Дане питання розглянуте Уповноваженою особою, за результатами розгляду повідомляю таке
В тендерній документації кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників визначені відповідно до статей 16 та 17 Закону з урахуванням вимог Особливостей.
Дата відповіді:
04.08.2023 14:42
Відповідь надана
незаконна вимога
Номер:
6f136957c4f14e8ba3c33f8b0b377cb6
Дата опублікування:
03.08.2023 10:59
Опис:
- сертифікати якості на марку вугілля, що закуповується замовником, видані лабораторіями, які мають відповідну технічну компетентність (технічну компетентність – підтвердити). Якщо учасник не є замовником випробувань, зазначених у сертифікатах якості – у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати листи від замовників випробувань, адресовані замовнику, в яких зазначено номери сертифікатів якості, дати їх видачі та право використання учасником зазначених сертифікатів якості в цих торгах з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель;
Дана вимога суперечить п. 29 Особливостей! ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2014 НЕ передбачають такого документа як сертифікат якості.
Приберіть незаконну вимогу
Відповідь:
Дане питання розглянуте Уповноваженою особою, за результатами розгляду повідомляю таке
В тендерній документації не передбачено вимоги які б не суперечили якимось ДСТУ.
Дата відповіді:
04.08.2023 14:41
Відповідь надана
Тендерна документація не відповідає вимогам Особливостей.
Номер:
122aa56058bc4a6790a9a102e74bd758
Дата опублікування:
03.08.2023 10:58
Опис:
Замовнику, тендерна документація не відповідає вимогам Особливостям в останній редакції.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text За даним посиланням ви знайдете останню редакцію Особливостей. Приведіть тендерну документацію у відповідність.
Зауважуємо, що приведення тендерної документації у відповідність - це по-перше у інтересах уповноваженої особи. Адже за порушення вимог законодавства у сфері публічних торгів уповноважена особа несе матеріальн відповідальність.
Відповідь:
Дане питання розглянуте Уповноваженою особою, за результатами розгляду повідомляю таке
Тендерна документація розроблена згідно Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2023 р.№1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Дата відповіді:
04.08.2023 14:41