• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту підвального приміщення (укриття) Троїцького ліцею Любашівської селищної ради Одеської області за адресою: пров. ПавлаЧібашова, буд.1 с. Троїцьке, Подільський район, Одеська область .

Завершена

2 115 743.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 578.72 UAH
Період уточнення: 31.07.2023 23:01 - 10.08.2023 00:00
Відповідь надана

щодо технічного завдання

Номер: 30eb0e130f104fce9a8576cb36edb0dc
Дата опублікування: 08.08.2023 12:33
Опис: Доброго дня. Замовнику, просимо надати більш вичерпну інформацію щодо улаштовання поручнів (раніше ми задавали питання), оскільки ми не можемо порахувати КГ, нам потрібна інформація у метрах (тобто довжина). Або будь ласка надайте по 2-х позиціях скільки окремо кг.
Відповідь: Шановний потенційний учасник, відповідь на Ваше запитання викладене у Розділі 6, п.1 ТД. Дякуємо.
Дата відповіді: 08.08.2023 23:43
Відповідь надана

щодо строків надання послуг

Номер: 44e76fef2471402bb6337a813f808e03
Дата опублікування: 08.08.2023 11:25
Опис: Шановний замовнику наполегливо просимо Вас надати вичерпну відповідь щодо строків надання послуг, оскільки від моменту опубліковання оголошення про закупівлю багато що змінювалося і всі документи мають різні дати. то до 25 листопада, то до 25 жовтня, то уже протягом місяця з моменту укладення договору. Обсяг робіт значний, майже 700 кв.м. плитки за 30 днів? Чому термін надання послуг скоротився майже в 3 рази? Крім того, ви вчора черговий раз внесли зміни до ТД, а проект договору залишився в редакції від 04.08., де сказало "строк надання послуг до 25 жовтня". Шановний Замовнику просимо розібратися в даному тендері та прописати однозначні вимоги. * також хочемо звернути вашу увагу, що в іншому своєму Тендері за ціною 309 000 тис., де обсяг робіт 300 кв.м. плитки ви також даєте місяць часу на виконання, хоча по цьому тендеру робіт в двічі більше. Чим це обгрунтовано? Оскільки Підрядник дає гарантію на свої роботи, нас важливо розуміти усі деталі.
Відповідь: До Додатку 3 внесені відповідні коригування. Дякуємо.
Дата відповіді: 08.08.2023 23:36
Відповідь надана

Щодо класу наслідків

Номер: bfaf6cdd57344819aa8cf26b1a6882be
Дата опублікування: 08.08.2023 06:26
Опис: Шановний Замовник, в тендерній документації не вказано до якого класу наслідків відноситься об'єкт, а саме "Підвальне приміщення ( укриття) в будівлі Троїцького ліцею Любашівської селищної ради Одеської області за адресою: Одеська обл., с. Троїцьке, вул. Павла Чібашова буд.1". Таким чином, просимо (або відповідними змінами до ТД надати інформацію, щодо класу наслідків), або в розділі "Обговорення " надати роз'яснення, все ж таки до якого класу наслідків відноситься даний об'єкт.
Відповідь: Шановний учаснику! Підвальне приміщення ( укриття) в будівлі Троїцького ліцею Любашівської селищної ради Одеської області відноситься до незначного класу наслідків СС1.
Дата відповіді: 08.08.2023 10:26
Відповідь надана

щодо акту огляду обєкту

Номер: d73febd1cb504da9b9a5d4f1e6592a0a
Дата опублікування: 07.08.2023 16:15
Опис: Шановний замовник, в тендерній документації Ви просите надати Акт огляду (обстеження) підвального приміщення (найпростішого укриття) будівлі, який складений в довільній формі (або інший аналогічний документ, що його замінює, складений в довільній формі), підписаний (завізований) службовою (посадовою) особою Замовника, до компетенції якої належать питання, що становлять предмет закупівлі відповідно до виконуваних посадових обов’язків), який підтверджує факт обстеження (огляду) представником учасника процедури закупівлі підвального приміщення ( укриття) в будівлі Троїцького ліцею Любашівської селищної ради Одеської області за адресою: Одеська обл., с. Троїцьке, вул. Павла Чібашова буд.1., з метою отримання інформації про наявний технічний стан конструктивних елементів будівлі, внутрішньобудинкових інженерних, вентиляційних та електричних мереж, для визначення потенційних обсягів послуг, включених до переліку послуг згідно з додатком 2 до тендерної документації. Таким чином, просимо надати контактні дані особи службової(посадової) особи Замовника, до компетенції якої належать питання, що становлять предмет закупівлі відповідно до виконуваних посадових обов’язків), а також надати документи (чи повідомити про документи, які уповноважують вказану особу на підписання акту огляду.
Відповідь: Шановний потенційний учаснику, усі необхідні дані Вами затребувані, викладені в ТД. Будь-ласка, будьте більш уважні.
Дата відповіді: 08.08.2023 23:01
Відповідь надана

щодо строків надання послуг

Номер: 19e1415c64f446859e11c18727b6ee36
Дата опублікування: 07.08.2023 13:20
Опис: Шановний замовнику просимо привести у відповідність до тендерної документації "оголошення" про закупівлю в часині строків надання послуг.
Відповідь: Шановний учаснику! До Тендерної документації внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 07.08.2023 13:52
Відповідь надана

щодо технічного завдання

Номер: 82654dd7046f4a52bf88392015cba2c0
Дата опублікування: 04.08.2023 18:09
Опис: Доброго дня, при ознайомленні з тендерною документацією було встановлено ряд питань по технічному завданню додаток № 2 до тендерної документації: Сходи №1: п.9. « Установлення поручнів-1шт» - з якого матеріалу поручні (дерево, метал, пластик) та довжина? Сходи №3: п.16 «Установлення поручнів-1шт» - з якого матеріалу поручні(дерево, метал, пластик) та довжина? Просимо Вас дати розяснення на зазначені вище питання для правильного формування договірної ціни.
Відповідь: Матеріал - метал, одиниця виміру - кг.
Дата відповіді: 06.08.2023 00:21
Відповідь надана

щодо надання акту огляду

Номер: 72eb52b5188c4043a482872589554ea4
Дата опублікування: 04.08.2023 14:59
Опис: Шановний замовник поясність будь ласка, яким чином ми можемо оглянути об'єкт/записатися на огляд, якщо упавноважена особа протягом 3-х днів не відповідає на телефонні дзвінки. Будемо вдячні за інформацію.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Оглянути об"єкт можливо в будь-який робочий час.
Дата відповіді: 06.08.2023 00:17
Відповідь надана

щодо строків надання послуг

Номер: 4ae03d7a4a854e6e9926ef3b0d029ea7
Дата опублікування: 03.08.2023 14:59
Опис: Шановний замовник прошу надати інформацію щодо строку надання послуг з поточного ремонту, оскільки в ТД є 2 різних варіанти – до 25 листопада 2023 року (сторінка 3 ТД) та в п. 3.2. Договору (Додаток 3) кінцевий строк надання послуг – 15 вересня 2023 року.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання. В тендерну документацію внесені відповідні коригування та викладено в новій редакції.
Дата відповіді: 04.08.2023 12:51
Відповідь надана

щодо строків надання послуг

Номер: 29a7a391e89a46ceb9a073db50c5a0a6
Дата опублікування: 03.08.2023 14:55
Опис: Шановний замовник прошу надати інформацію щодо строку надання послуг з поточного ремонту, оскільки в ТД є 2 різних варіанти – до 25 листопада 2023 року (сторінка 3 ТД) та в п. 3.2. Договору (Додаток 3) кінцевий строк надання послуг – 15 вересня 2023 року.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання. В тендерну документацію внесені відповідні коригування та викладено в новій редакції.
Дата відповіді: 04.08.2023 12:52
Відповідь надана

Щодо забезпечення проведення експертизи кошторисної частини

Номер: 87c010d961f84d1f88334094fe7b0000
Дата опублікування: 01.08.2023 12:05
Опис: Шановний Замовник, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (технічне завдання), у розділі 2. "Інші вимоги щодо предмета закупівлі", вами встановлено наступну вимогу: "Учасник процедури закупівлі повинен забезпечити проведення експертизи кошторисної частини Проектної документації згідно з Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 на підставі договору, укладеного з експертною організацією, визначеною Замовником, що відповідає визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про яку внесені Мінрегіоном до Реєстру будівельної діяльності.". Відповідно до технічного завдання, не передбачено підготовки проектної документації підрядником, та проходження будь-яких експертиз. Просимо роз'яснити, щодо якої кошторисної частини йде мова. І чому підрядник повинен проходити експертизу кошторисної частини проекту, автором якої він не являється.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання. В тендерну документацію внесені відповідні коригування та викладено в новій редакції.
Дата відповіді: 04.08.2023 12:51