• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Система відеоспостереження з монтажем та установкою, в рамках заходів з забезпечення громадського порядку та безпеки Золочівської громади (Код за ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Золочівська сільська рада; Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1; 04363538 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Система відеоспостереження з монтажем та установкою, в рамках заходів з забезпечення громадського порядку та безпеки Золочівської громади (Код за ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки товару: с. Петропавлівське, Бориспільського району, Київської області. Кількість товару: 1 комплект 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 498 100,00 (Чотириста дев'яносто вісім тисяч сто гривень 00 копійок), з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2023 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 12.08.2023 року до 00год00хв 7) умови оплати: Покупець здійснює розрахунок Постачальнику не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів з дати отримання від Постачальника оформлених належним чином та підписаними обома Сторонами видаткових накладних 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

498 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 981.00 UAH
Період уточнення: 29.07.2023 19:06 - 09.08.2023 00:00
Відповідь надана

Наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 301c3e484fde4e438ed38096e872c357
Дата опублікування: 03.08.2023 18:02
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації Вами вимагається наступне: «Також звертаємо увагу на перелік міжнародних спонсорів війни визначеними НАЗК, з яким можна ознайомитись за посиланням https://sanctions.nazk.gov.ua./boycott/ та вимагаємо утриматись від надання пропозицій від виробників, зазначених в переліку!» Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення даної вимоги. Нагадуємо Вам, що всі публічні закупівлі здійснюються за допомогою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»). Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно п. 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що 24.05.2023 на офіційному веб-сайті НАЗК розміщено роз’яснення щодо критеріїв включення та виключення світових компаній до переліку «Міжнародні спонсори війни» на порталі «Війна і санкції», де зазначено, що мета і завдання НАЗК – репутаційний тиск, а юридичним наслідком співпраці з «Міжнародним спонсором війни» є репутаційний. Просимо взяти до уваги, що в суспільстві достатньо активно обговорюється маніпулятивне питання використання реєстру спонсорів війни для протиправного обмеження конкуренції та створення корупційних ризиків. Просимо ознайомитись із статтею за наступним посиланням у відкритий доступ: https://lenta.ua/manipulyatsiyi-u-tenderah-komu-i-navishcho-bulo-potribno-rishennya-nazk-142816/
Відповідь: Дякуємо за звернення! Замовник при оголошенні даної процедури відкритих торгів, керувався чинним законодавством України в сфері публічних закупівель, зокрема і Особливостями, а також законодавством в цілому з метою дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з статтею 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Водночас замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. При цьому тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, замовник самостійно у тендерній документації установлює вимоги з дотриманням вимог законодавства в цілому. Так, відповідно до додатку №2 до тендерної документації, Замовником зазначено, що «Також звертаємо увагу на перелік міжнародних спонсорів війни визначеними НАЗК, з яким можна ознайомитись за посиланням https://sanctions.nazk.gov.ua./boycott/ та вимагаємо утриматись від надання пропозицій від виробників, зазначених в переліку!». Зазначаючи таку інформацію в додатку №1 до тендерної документації, Замовник жодним чином не обмежує будь-яку фізичну особу, фізичну особу - підприємця чи юридичну особу - резидента або нерезидента, у тому числі об’єднання учасників, приймати участь у даній процедурі закупівлі, адже відсутні пряма заборона чи обмеження приймати участь у закупівлі. Разом з тим, Замовником враховуючи військову агресію російської федерації проти України та у зв’язку з цим, введенням в Україні воєнного стану, зобов’язаний дотримуватися вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, п. 47 Особливостей, а також враховувати рішення НАЗК про внесення компаній до списку міжнародних брендів-спонсорів війни, які сплачують до бюджету російської федерації та опосередковано фінансують війну проти України. Компанії, що є в списку міжнародних спонсорів війни активно працюють в російській федерації, наповнюючи російський бюджет та постачають обладнання подвійного призначення, яке використовується у воєнних цілях проти України. Зокрема і китайський державний виробник і постачальник обладнання для відеоспостереження для цивільних і військових цілей Hikvision несе загрозу національній безпеці, адже надає широкий спектр продуктів фізичної безпеки, включаючи відеозахист, контроль доступу та системи сигналізації, що може бути використаний проти України. Також, аналізуючи ринок контрагентів, що постачають системи відеоспостереження та моніторинг цін, Замовником встановлено, що є достатня кількість виробників, зокрема таких як Cannon, Axis, Bosch, Geovision, Greenvision, Hanwa та інші, що не мають відношення до міжнародних спонсорів війни, не перебувають в міжнародних санкційних списках чи санкційних списках України та можуть постачати системи відеоспостереження. Також варто зазначити, що позиція Національної агенції з питань запобігання корупції полягає в тому, що першочерговими до внесення до реєстру кандидатами є ті компанії, що забезпечують державний та приватний сектор товарами і послугами критичного призначення, а також поповнюють бюджет країни, тим самим фінансуючи війну. Крім того, надають непряму підтримку військовим зусиллям російської федерації (наприклад, сприяння російській пропаганді, мобілізаційній кампанії). Детальна інформація за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/novyny/postachayut-ochi-dlya-rosijskyh-bpla-nazk-vneslo-kytajski-kompaniyi-hikvision-ta-dahua-technology-do-pereliku-mizhnarodnyh-sponsoriv-vijny/ Ще окремо зазначаємо, що Замовнику рекомендовано Міністерством цифрової трансформації України, яке погоджує надані проекти інформатизації, "що використання у комплексних системах відеоспостереження обладнання компанії «Hik Vision» несе загрози критичних вразливостей та недоліків організації користування системами, оскільки таке обладнання має ряд технічних недоліків (проблеми із прошивкою ІР-камер, уразливості відеореєстраторів на предмет несанкціонованого доступу, критичні вразливості глобальних хмарних сервісів, тощо)». Отже, Замовником сформовано вимоги тендерної документації у відповідності до норм чинного законодавства.
Дата відповіді: 07.08.2023 17:24