-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання пожежних гідрантів підземних (чавун)
Завершена
695 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 954.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 954.00 UAH
Період уточнення:
28.07.2023 14:31 - 06.08.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
db0c819bedfd4f02bee6988b16e19b28
Дата опублікування:
04.08.2023 08:21
Опис:
Шановний Замовнику! Інформація викладена у Вашому роз’яснені не спростовує той факт , щодо упередженого формулювання технічної документації й не були внесені відповідні зміни до ТД Закупівлі , а лише підтверджує сам факт підготовки, висвітлення та формулювання відповіді не від сторони Замовника, а зі сторони другої/третьої особи , ймовірно допустити саме представником сторони виробника ( вірогідного Учасника), так як вислів: «на підприємстві планується заміна на новий тип гідрантів з приєднувальним фланцем DN100 взамін старих гідрантів. Для установки гідранта на підставку потрібно використовувати перехідний фланець DN100хСпец.фланець, при цьому необхідно враховувати товщину перехідного фланця. Тому прийняте рішення використовувати фланець перехідний саме 340/100» - тільки так і не інакше можна формулювати технічну деталізацію товару Закупівлі лише зі сторони Виробника товару, а не зі сторони Замовника, так як Замовник ні як не впливає на конструктив виробу на заводі виробника ПГ. Замовник мав би знати, що конструктивно сам пожежний гідрант з’єднується/встановлюється на трубопроводі за допомогою 2-х приєднувальних фланців DN100 (з одного боку зі сторони ПГ, а з іншого- зі сторони пожежної підставки встановленої на трубопровідній мережі) і тому сам факт використання фраз «фланцю перехідного саме 340/100» та «підставкою пожежною прохідною ППДФ чавунною Ду…» у технічному завданні/документації з Закупівлі по суті і є деталізацією Виробника, а не Замовника, й обмежує участь представників/виробників інших Учасників Закупівлі .Тому вважаємо за доцільне вказати і підтвердити наявність саме дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Дискримінаційними умовами є вимоги замовника до учасників тендера або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з тими, які висувають зазвичай та є об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про Закупівлю. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних Закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПОВТОРНО: - 1. Усунути вказані порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, в іншому випадку будемо змушені звернутись до АМКУ. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Відповідь:
Доброго дня . Замовник не вважає дискримінаційною вимогу в закупівлі наявності фланця перехідного 340/100. Оскільки будуть встановлюватись гідранти згідно нового ДСТУ EN 14339:2016, які конструктивно відрізняються від гідрантів старого зразка, які виготовляються згідно ГОСТу 8220-85. Гідранти виготовлені згідно нового ДСТУ мають кращі властивості, оскільки дають змогу більш надійно і доступно використовуватись в різну пору року і не виникає проблем з їх експлуатацією.
Дата відповіді:
04.08.2023 16:06
Відповідь надана
Стосовно фланцевого приєднання
Номер:
aef1c9d2cfcf4c7a9d2aa020fab16196
Дата опублікування:
03.08.2023 17:09
Опис:
Шановний Замовнику ! Виходячи з ваших вимог ми правильно зрозуміли :
Гідрант пожежний з приєднувальним фланцем 100, плюс фланець перехідний 340*100 та ППДФ з приєднувальним фланцем 340 ?
Відповідь:
Доброго тдня , шановний Учасник усі технічні характеристики детально прописані у додатку №2 , також хочепо зауважити Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Дата відповіді:
04.08.2023 16:25
Відповідь надана
стосовно конструкції гідранта
Номер:
44ec60e4f1a649ac9179e50622038649
Дата опублікування:
03.08.2023 16:23
Опис:
Шановний замовнику, в Додатку 2 тендерної документацї матеріали гідранта: EN-GJS-400-15 або краще.
Технічні характерстики:
Допустимий максимальний робочий тиск РМА, МПа-2;
Допустимий випробувальний тиск РЕА, МПа – 2,5;
Як учасник має довести правдивість інформацію зазначену у вимозі? Доцільно було б витребовувати в учасника Сертифікат експертизи типу обладнання , що працює під тиском.
Відповідь:
Шановний Учасник, повідомляємо, що замовник самостійно встановлює вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі виходячи з потреб підприємства.
Дата відповіді:
04.08.2023 16:20
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги ТЗ до закупівель
Номер:
648d2cf4a13648c294709305ab9c2bac
Дата опублікування:
02.08.2023 09:43
Опис:
Шановний Замовнику! Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Дискримінаційними умовами є вимоги замовника до учасників тендера або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з тими, які висувають зазвичай та є об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. 1. Технічними вимогами ДОДАТОК 2 до тендерної документації передбачено щодо надання «Гідрант пожежний підземний DN100 ДСТУ EN 14339:2016 з фланцем перехідним(340х100),підставкою пожежною прохідною ППДФ чавунною Ду…». Посилання на конструктив свідчить про те, що Замовник суттєво обмежує коло потенційних учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших Учасників, через те що тільки один виробник в Україні має саме таке маркування, що в свою чергу суперечить Закону. Повідомляємо, що ми, як іншого виду продукції маємо в наявності аналог, який за Технічними характеристиками повністю відповідає вимогам Замовника, однак має інше маркування. Тому надавши свою пропозицію, з іншим маркуванням на гідранти, є ризик відхилення, тому що Тендерна документація містить посилання/технічний опис на конкретну марку яка виготовляється лише одним виробником в Україні , а представлений нами інший виріб може відповідно трактуватися Замовником , як «не еквівалент». Звертаємо Вашу увагу, частина 4 статті 23 Закону України про публічні закупівлі: «технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва». Просимо внести зміни та виключити посилання на маркування /чи детальний опис конкретно визначеного виробу Замовником, викласти дану вимогу у наступній редакції : «Гідрант пожежний підземний з підставкою…» 2. Технічними вимогами ДОДАТОК 2 до тендерної документації фактично діє обмеження про те, що Учасник зобов’язається поставляти гідранти пожежні підземні типу саме того виробника, щодо якого надана технічна документація у відповідності до даного переліку та тендерної документації. Посилання на конкретну марку або тип та виробника ,свідчить про те, що Замовник суттєво обмежує коло потенційних учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших Учасників, через те що тільки один виробник в Україні має саме таке маркування. Таким чином суттєво обмежується коло потенційних Учасників, що порушує принципи здійснення Публічних Закупівель., а постачання можливо тільки одним єдиним виробником в Україні, якій має таке саме маркування\тип Гідранту. Повідомляємо, що ми, як представники даного виду продукції маємо в наявності аналог або з більш кращими характеристиками, який повністю відповідає технічним вимогам Замовника, усім нормам та стандартам якості, однак маємо інше маркування\тип(назву) гідранту. Тому надавши свою пропозицію, з іншим маркуванням\типом(назвою)\різницею в описовій частині на гідранти, є ризик відхилення. Звертаємо Вашу увагу, частина 4 статті 23 Закону України про публічні закупівлі: «технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва». Просимо внести зміни та виключити надання вищезазначеного описового обмеження, або викласти його у редакції, яка не буде дискримінаційною по відношенню до інших потенційних Учасників. 3. Технічними вимогами ДОДАТОК 2 до тендерної документації: «- сертифікат відповідності щодо підтвердження органом з оцінки відповідності гідрантів пожежних підземних вимогам ДСТУ EN 14339:2016 «Протипожежна техніка. Гідранти пожежні підземні. Загальні вимоги та методи випробування (EN 14339:2005, IDT)». Посилання на конкретну марку або тип та виробника ,свідчить про те, що Замовник суттєво обмежує коло потенційних учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших Учасників, через те що тільки один виробник в Україні має саме таке маркування «з фланцем перехідним(340х100)» та «підставкою пожежною прохідною ППДФ чавунною Ду…». Звертаємо Вашу увагу, частина 4 статті 23 Закону України про публічні закупівлі: «технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва». Просимо внести зміни та викласти дану вимогу у редакції, яка не буде дискримінаційною по відношенню до інших потенційних Учасників. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних Закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, в іншому випадку будемо змушені звернутись до АМКУ. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Відповідь:
Доброго дня. Шановний Учасник, тендерна документація розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених в статті 22 Законом України “Про публічні закупівлі” та з урахуванням Постанови № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Особливостей. Частиною 4 статті 23 Закону унормовано, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Замовником у Додатку №2 передбачено умови ч.4 ст.23 Закону.
На вимогу щодо придбання «гідрантів пожежних підземних з фланцем перехідним(340х100)» та «підставкою пожежною прохідною ППДФ чавунною Ду…» повідомляємо наступне : на підприємстві планується заміна на новий тип гідрантів з приєднувальним фланцем DN100 взамін старих гідрантів. Для установки гідранта на підставку потрібно використовувати перехідний фланець DN100хСпец.фланець, при цьому необхідно враховувати товщину перехідного фланця. Тому було прийнято рішення використовувати фланець перехідний саме 340/100.
Дата відповіді:
03.08.2023 14:10
Відповідь надана
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі
Номер:
47fbf0a6e2d24427b35d007a0b15b224
Дата опублікування:
31.07.2023 10:03
Опис:
Доброго дня, Замовнику! Згідно ТХ та найменування товару закупівлі йдеться про закупівлю ПГ з підставками ППДФ ДУ - 150х150 мм та 100х100 мм відповідно. Питання : чому тоді у складі пропозиції Учасника вимагається паспорт та ТХ підставки ППДФ 150х150 мм і не вимагається паспорт та ТХ підставки ППДФ 100х100 мм? Просимо пояснити та внести зміни до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідь:
Добро дня , дякуємо за запитання , технічний паспорт на підставку містить основну інформацію про продукт, зокрема описуються умови використання, а також докладні технічні характеристики і параметри з розшифровкою для усіх розмірів , отже вносити зміни до тендерної документації немає необхідності.
Дата відповіді:
31.07.2023 15:18