• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Розроблення технічної документації із землеустрою територій природно-заповідного фонду Кіровоградської області

Торги відмінено

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
Період уточнення: 27.07.2023 16:00 - 04.08.2023 00:00
Відповідь надана

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Номер: 71471d9da34e4d81ba20b54616f77904
Дата опублікування: 03.08.2023 21:39
Опис: Технічне завданні що є додатком 2 до тендерної документації просимо привести у відповідність до законодавства станом на дату оголошення закупівлі, а саме: склад і зміст наявних матеріалів в проекті землеустрою представлений в технічному завданні відрізняється від переліку передбаченому статтею 47 ЗК «Про землеустрій» зі змінами від 28.04.2021 № 1423-IX В складі пропозиції учасником передбачається наданні сертифікатів, а саме: - сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018 ІDT); - сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 ІDT) «Системи управління якістю. Вимоги» , дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій; - сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 ІDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» , дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій; - сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016 ІDT) , дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій. Прошу обгрунтувати необхідність подання даних сертифікатів з посиланням на нормативно-законодавчу базу України, або виключити дану вимогу.
Відповідь: Добрий день! Відповідаючи на Ваше запитання, повідомляємо наступне. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних характеристик послуги загальновизнаним вимогам шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015 підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні, який визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг. Наявність у підприємства вказаного сертифікату на систему менеджменту якості, свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної-правової документації. Сертифікат якості ISO 14001:2015 підтверджує відповідність Учасника стандартів екологічного менеджменту, що формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають навколишнє середовище ті чи інші товари і послуги. Вказані стандарти застосовуються до всіх видів діяльності, які надають послуги в екологічній сфері. Тому вказані в тендерній документації дані вимоги жодним чином не обмежують коло потенційних учасників, не містять жодних дискримінаційних складових та не порушують права та законні інтереси учасників, що пов`язані з участю у процедурі. Даний факт підтверджується рішеннями за результатами проведених моніторингів Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 04.08.2023 15:39
Відповідь надана

Дискримінаційни вимоги до учасників

Номер: 7a6a7e6a6f9b4f2c8875f6281da1c672
Дата опублікування: 03.08.2023 21:18
Опис: Шановний замовнику послуг чи робіт! Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації які повинен надати учасник для підтвердження своєї кваліфікації, а саме: Пункт 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіт. Для якісного виконання умов договору вимагається обов’язкова наявність наступних спеціалістів: -інженера-геодезиста, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста, що внесений до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів (не менше одного працівника); -інженера-землевпорядника, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника, що внесений до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів (не менше одного працівника); - наявність фахівця із науковим ступенем у сфері біологічних наук або договірних відносин з науковою установою яка має вищезазначеного спеціаліста і може забезпечити виконання вимог у Додатку №2 до ТД. - еколога (не менше одного працівника). Роботи та послуги які передбачається виконувати в даній закупівлі є складання Проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів, що регламентується статтею 47 ЗУ «Про землеустрій». Статтею 25 цього ж закону дані роботи віднесені до «ЗЕМЛЕУСТРОЮ» Згідно Статті 5/1 абзац 3 ЗУ «Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність» Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (КРІМ ТОПОГРАФО-ГЕОДЕЗИЧНИХ ТА КАРТОГРАФІЧНИХ РОБІТ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ЗЕМЛЕУСТРОЮ) Що стосується фахівців із науковим ступенем у сфері біологічних наук та еколога, повідомляємо статтями 6 ЗУ «Про природно-заповідний фонд Україні» та 47 «ЗУ «Про землеустрій» не передбачається залучення до виконання даного обсягу робіт у відповідних галузях. Отже, враховуючи вищевикладене вимога щодо обов’язкової наявності спеціалістів: інженера-геодезиста, фахівця із науковим ступенем у сфері біологічних наук та еколога, є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, та такою що обмежує кількість потенційних учасників, які відповідають вимогам до розробників документації із землеустрою, що передбачається статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» Вимагаємо, внести зміни в пункт 3 додатку 1 до ТД та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Відповідь: Добрий день! Відповідаючи на Ваше запитання, повідомляємо наступне. Оскільки для встановлення меж територій ПЗФ буде проводитися топографо-геодезична і картографічна діяльність, то відповідно до ст.5 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" суб`єктами вказаної вище діяльності є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Вимога про залучення еколога та спеціаліста у сфері біологічних наук обумовлюється тим, що землі ПЗФ мають особливу природоохоронну, екологічну, наукову, естетичну, рекреаційну цінність і є, відповідно до ст.6 Закону України "Про природно-заповідний фонд", об`єктами комплексної охорони, належать до земель ПЗФ та іншого природоохоронного або історико-культурного призначення. А тому при розробленні проекту землеустрою щодо організації та встановлення меж територій ПЗФ потрібні наукові обстеження та наукові дослідження територій ПЗФ з метою збереження природної різноманітності ландшафтів, генофонду тваринного і рослинного світу, підтримання загального екологічного балансу та забезпечення фонового моніторингу навколишнього природного середовища. Проект землеустрою у відповідності до ст.47 Закону України "Про землеустрій" повинен включати також характеристику територій із встановленням режиму використання земель природно-заповідного фонду. Відносини в галузі охорони і використання територій та об’єктів природно-заповідного фонду, відтворення його природних комплексів регулюються Законом України «Про природно-заповідний фонд», Законом України «Про охорону навколишнього природного середовища», наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 06.07.2005 р. № 245 «Про затвердження Положень про Проекти організації територій установ природно-заповідного фонду України» та іншими актами законодавства в цій галузі. Відповідно до Закону України «Про природно-заповідний фонд України» до природно-заповідного фонду України належать в тому числі і заказники, заповідні урочища, які залежно від їх екологічної і наукової, історико-культурної цінності, можуть бути загальнодержавного або місцевого значення. Завдання, науковий профіль, характер функціонування і режим територій та об’єктів природно-заповідного фонду розробляються та затверджуються відповідно до вищевказаного Закону. Землі природно-заповідного фонду – це ділянки суші і водного простору з природними комплексами та об’єктами, що мають особливу природоохоронну, екологічну, наукову, естетичну, рекреаційну та іншу цінність, яким відповідно до закону надано статус територій та об’єктів природно-заповідного фонду. Режим територій та об’єктів природно-заповідного фонду – це сукупність науково - обгрунтованих екологічних вимог, норм і правил, які визначають правовий статус, призначення цих територій та об’єктів, характер допустимої діяльності в них, порядок охорони, використання і відтворення їх природних комплексів. Заказниками оголошуються природні території (акваторії) з метою збереження і відтворення природних комплексів чи їх окремих компонентів. Заповідними урочищами оголошуються лісові, степові, болотні та інші відокремлені цілісні ландшафти, що мають важливе наукове, природоохоронне і естетичне значення, з метою збереження їх у природному стані. Межі таких територій встановлюються в натурі відповідно до законодавства. До встановлення меж в натурі їх межі визначаються відповідно до проектів створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду. З метою встановлення єдиних вимог до розроблення проектів організації територій установ природно-заповідного фонду України Міністерством охорони навколишнього природного середовища України Наказом затверджено Положення про Проекти організації територій установ природно-заповідного фонду України (далі- Проект) . Згідно вказаного Наказу Проект повинен містити в тому числі інформацію про довкілля, а саме: геологію/літологію, геоморфологію/орографію, гідрологію, клімат, грунти/субстрати; біогеографічний контекст; флору та рослинність (видове та ценотичне різноманіття та його збереження, рідкісні та зникаючі види рослин, типові та рідкісні рослинні угрупування Зеленої книги України); фауну (видове різноманіття, рідкісні та зникаючі види тварин, вплив окремих представників фауни на рослинність); різноманіття природних середовищ (екосистеми), у тому числі рідкісних типів (за Конвенцією про охорону дикої флори та фауни і природних середовищ існування в Європі від 19.09.1979 р.; ландшафтне різноманіття; моніторинг довкілля); соціально-економічна та культурна інформація (відомості про історію та археологію, народні промисли, етнографічні особливості, наукові дослідження); цінності та пріоритети щодо їх збереження ( відомості про цінності біорізноманіття, ландшафтного різноманіття, соціальні та економічні цінності, цінності для науково-дослідної діяльності, культурні, історичні, естетичні цінності). Крім того, відповідно до Комплексної програми охорони навколишнього природного середовища в Кіровоградській області на 2021-2025 роки, яка затверджена рішенням сесії № 86 Кіровоградської обласної ради від 30.03.2021 р. зі змінами, з метою збереження удосконалення екомережі та відтворення об’єктів рослинного світу та збереження біорізноманіття в Кіровоградській області проводяться роботи по комплексному дослідженню об’єктів рослинного і тваринного світу; досліджуються об’єкти, які підлягають заповіданню, та на підставі досліджень готуються матеріали та проекти рішення облради щодо заповідання цих об’єктів. Оскільки землі природно-заповідного фонду мають особливу природоохоронну, екологічну, наукову, естетичну, рекреаційну цінність, тому на підставі викладеного, Замовник стверджує, що виконати послугу з Розроблення проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду Кіровоградської області не можливо без фахівця із науковим ступенем у сфері біологічних наук та еколога. При розробленні проекту землеустрою щодо організації та встановлення меж потрібні наукові обстеження та наукові дослідження, які не можливо виконати без вказаних фахівців. Вказана вимога не обмежує коло потенційних учасників, не містить дискримінаційних складових та не порушує права та законні інтереси учасника, оскільки вказаних фахівців не обов’язково мати в штатному розписі, а вимогами тендерною документацією не заборонено до складу тендерної пропозиції додати копії укладених трудових угод з вказаними фахівцями або з науковою установою яка має таких працівників. Стаття 16 Закону України “ Про публічні закупівлі передбачає наступне якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Дата відповіді: 04.08.2023 15:38