• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Контролери дорожні

Торги не відбулися

7 035 376.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70 353.76 UAH
Період уточнення: 27.07.2023 11:19 - 01.08.2023 00:00
Відповідь надана

практична перевірка

Номер: 079aabe9c61741f8bd364ef900813389
Дата опублікування: 31.07.2023 21:17
Опис: У Вашій відповіді не надо методики (інструкції) по якій буде організовано практична перевірка, що створить суб’єктивну оцінку та висновок щодо відповідності наданого взірця з метою відхилення учасників. Повторно просимо надати методику (інструкцію) перевірки взірця та внести це в технічну специфікацію тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто ! На дане питання Вам чітко було надана відповідь, як буде здійснена практична перевірка наданого зразку. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до умов технічної специфікації Учасник окрім листа підтвердження можливості підключення пропонованого ДК до існуючих АСКДР Замовника в довільній формі, за підписом керівника Учасника закупівлі та з печаткою (за наявності) повинен практично підтвердити це, оскільки з врахуванням досвіду попередніх закупівель, коли Учасник надав товар, а він по технічним характеристикам не підійшов замовнику, подальше застосування, неможливо.
Дата відповіді: 01.08.2023 17:26
Відповідь надана

ДСТУ 4158-2003

Номер: 53784814bc2d4eab98a4ab203db5678f
Дата опублікування: 31.07.2023 21:17
Опис: Ви надали відповідь, що вимоги до роботи контролерів у складі АСКДР, наведено в ДСТУ 4158:2003 «Безпека дорожнього руху. Автоматизовані системи керування дорожнім рухом. Загальні вимоги.», а саме: у пункті 5.2 та пунктах 6.2.1.5 – 6.2.1.15. Але Вами не внесені відповідні зміни в тендерну документацію, що необхідно надати сертифікат відповідності, що стосується дорожніх контролерів саме ці вказані Вами пункти ДСТУ. Просимо внести зміни.
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто! Згідно технічних вимог тендерної документації Вимоги до учасника: п.3 Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:……. копію сертифікату (-ів) відповідності ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ 4158-2003; ДСТУ EN 12675:2022, а не на пункти, як ви зазначаєте пункт 5.2 та пункти 6.2.1.5 – 6.2.1.15.Тому немає необхідності вносити зміни в технічні вимоги тендерної документації.
Дата відповіді: 01.08.2023 17:25
Відповідь надана

акредитація

Номер: 71234a1877d94890a297ba9e62f20981
Дата опублікування: 31.07.2023 14:05
Опис: Шановний Замовнику. Звертаю вашу увагу на те, що на даний час неможливо самостійно здійснити перевірку наявності у органу з оцінки відповідності (ООВ) сфери акредитації НААУ, оскільки доступ до відповідного реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності закрито згідно Постанови КМУ № 263 від 12 березня 2022. Розглянути вашу вимогу за письмовим запитом щодо акредитації (ООВ) в конкретній галузі може тільки НААУ за письмовим запитом за термін до 5 днів з моменту отримання запиту в письмовій формі. Інформація про всі сфери діяльності ООВ є на цей час конфіденційною, тому Замовник порушує тим чином права третьої сторони, яка не є учасником закупівлі. Пропоную ознайомитись з рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг № 6384-р/пк-пз від 11.05.2023, яка розглянула аналогічну скаргу про надання довідки про сфери акредитації та винесла негативне рішення. Тому пропоную виключити дану вимогу як дискримінаційну.
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто! Замовником чітко визначено технічні вимоги тендерної документації. Відповідно до п.3. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:……… - копія чинного атестата акредитації органу з оцінки у відповідній сфері з переліком сфер. Тому, для Учасника який здійснював сертифікацію товару у відповідному органі, надати копію чинного атестата немає бути проблемою. Просимо діяти відповідно до зазначених технічних вимог тендерної документації, а також взяти участь у зазначеній закупівлі, як перспективного Постачальника.
Дата відповіді: 01.08.2023 17:25
Відповідь надана

підключення

Номер: 21db336f11134ed686d2d7e5ca438a14
Дата опублікування: 28.07.2023 15:48
Опис: Добрий день. В опублікованих вимогах наголошено, що «Учасник процедури закупівлі, за необхідності, на письмовий запит Замовника надає протягом 3-х (трьох) робочих днів зразок ДК для практичної перевірки можливості підключення до однієї з існуючих АСКДР Замовника.». Поясніть, яка інформація в наданих технічннх вимогах зробила доступним в практичному плані підключення дорожніх контролерів можливих учасників процедури закупівлі до вказаних вами АСКДР. Хто і як буде забезпечувати таке практичне підключення та його адекватність. На основі яких нормативних документів Замовник вирішив надати цю вимогу бо в доступних документах Prozorro вона не передбачена.
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто! Повідомляємо Вас, що технічні вимоги замовником опрацьовані відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, а також з врахуванням досвіду попередніх закупівель, коли учасник надав товар, а він по технічним характеристикам не підійшов замовнику, подальше застосування, неможливо. Тестування ДК буде проведено у складі робочої групи на відповідність технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації, в яку будуть включені представники Замовника, а також Учасника, який надав зразок ДК. Після тестування дорожнього контролера на відповідність технічним вимогам тендерної документації результати перевірки будуть відображені в Протоколі, один примірник якого буде надано Учаснику. Тому пропонуємо діяти відповідно до технічних вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 31.07.2023 18:32
Відповідь надана

вихідні дані для тестування

Номер: da1cd11b514549bca5b5ee150aebdcd0
Дата опублікування: 28.07.2023 15:23
Опис: Для демонстрації можливості підключення ДК учасника до однієї з існуючих АСКДР Замовника, необхідно від Замовника отримати наступну інформацію: 1. Адреса серверу 2. Назва серверу 3. Пароль 4. ім'я обладнання Просимо повідомити, чи буде Замовником надана вказана необхідна інформація.
Відповідь: Доброго дня ! Ваше запитання розглянуто! Повідомляємо Вас, що Учаснику процедури закупівлі, для демонстрації можливості підключення ДК до однієї з існуючих АСКДР Замовника буде надана вся необхідна інформація у день проведення практичної перевірки.
Дата відповіді: 31.07.2023 18:31
Відповідь надана

підключення до АСКДР

Номер: a35bda7fdeab49a095ef49d91180fcb0
Дата опублікування: 28.07.2023 15:14
Опис: В технічних вимогах до дорожніх контролерів міститься вимога "Дорожні контролери (надалі ДК), запропоновані Учасником, повинні бути підключені до однієї з існуючих АСКДР центру керування рухом ЛКП «Львівавтодор», які встановлені на серверах Замовника, без додаткових затрат Замовника на програмне забезпечення чи додаткове обладнання". З цій фразі не зовсім зрозуміло - Учасник повинен забезпечити підключення до двох систем одночасно, або обрати одну з них? З якою саме системою потрібно забезпечити зв’язок та до якої системи забезпечити експорт даних?
Відповідь: Доброго дня ! Ваше запитання розглянуто ! Замовник не обмежує учасників в реалізації можливостей, які зазначені у технічих вимогах, а саме: «Дорожні контролери (надалі ДК), запропоновані Учасником, повинні бути підключені до однієї з існуючих АСКДР центру керування рухом ЛКП «Львівавтодор», які встановлені на серверах Замовника, без додаткових затрат Замовника на програмне забезпечення чи додаткове обладнання, щоб забезпечити усі функції в одній з існуючих АСКДР ЛКП «Львівавтодор», тобто Учасник має право забезпечити підключення або до однієї із перелічених АСКДР, або при можливості до двох систем. Основне завдання полягає в тому щоб забезпечити підключення та зв’язок до існуючих АСКДР центру керування рухом ЛКП «Львівавтодор».
Дата відповіді: 31.07.2023 18:29
Відповідь надана

якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: 23b56b4f5aca4a50b2bff02636e666cb
Дата опублікування: 28.07.2023 15:04
Опис: В технічних вимогах до дорожніх контролерів міститься вимога "Можливість керування світлодіодними світлофорами з класом затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017". В ДСТУ EN 12368:2017 вимога щодо дімінгу сформульована наступним чином: Class D1 declared by the manufacturer. For Class D1 the manufacturer shall declare the performance of their signal in dimmed operation against the optical product characteristics of this specification and operational voltage ranges. (Клас D1, заявлений виробником. Для класу D1 виробник повинен оголосити працездатність свого сигналу в затемненому режимі відповідно до оптичних характеристик виробів цієї специфікації та робочих діапазонів напруги.) Як відомо з аналізу технічних характеристик світлофорів вітчизняних виробників, жоден з них не застосовує регулювання ступеню затемнення методом регулювання напруги на виході дорожнього контролера, бо цей метод є застарілим і використовувався, як правило, для світлофорів з лампами розжарювання. Цей метод має суттєві недоліки. В світлодіодних світлофорах за потреби можуть бути реалізовані інші більш сучасні методи регулювання. Таким чином Замовник створює невиправдані дискримінаційні вимоги, створюючи вигідні умови для заздалегідь наміченого невітчизняного виробника дорожніх контролерів. Просимо виключити дану вимогу та внести зміни до документації конкурсних торгів.
Відповідь: Доброго дня ! Ваше запитання розглянуто! Повідомляємо Вас, що режим пониженого енергоспоживання (дімінг) є досить поширеною світовою практикою. Під терміном (дімінг) Замовник (як і ДСТУ EN № 12368) розуміє контрольоване зниження енергоспоживання та яскравості світлофорів. Неконтрольована зміна енергоживлення може сприйматися апаратурою контролера як проблема з світлофорами та викликати перехід світлофорного об’єкту в аварійний режим роботи. Вимога Замовника забезпечити стабільну і узгоджену роботу контролера зі світлофорами є обґрунтованою та не може бути дискримінаційною. Режим пониженого енергоспоживання (дімінг) є досить поширеною світовою практикою.
Дата відповіді: 31.07.2023 18:31
Відповідь надана

якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: 3beee7788d5647c6a3f6edf7709f38c8
Дата опублікування: 28.07.2023 14:58
Опис: В п.1 технічних характеристик в частині вимог до дорожніх контролерів зазначено: "Технічні характеристики дорожнього контролера (ДК) повинні відповідати ДСТУ 4157-2003, ДСТУ4158-2003, ДСТУ EN 12675:2022". Також в технічних вимогах до контролерів зазначено: "Можливість керування світлодіодними світлофорами з класом затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017". Просимо надати посилання на пункти ДСТУ 4157-2003 та ДСТУ4158-2003, якими передбачено застосування зазначеної вимоги - "Можливість керування світлодіодними світлофорами з класом затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017". При відсутності даної вимоги у ДСТУ, просимо виключити дану вимогу та внести зміни до документації конкурсних торгів.
Відповідь: Доброго дня ! Ваше запитання розглянуто ! Повідомляємо Вас, що режим затемнення D1, згідно ДСТУ EN 12368:2017 дозволяє заощадити енергоспоживання світлофорного об’єкту у нічний час до 50%. У даний час така функція є надзвичайно актуальною. Режим пониженого енергоспоживання (дімінг) є досить поширеною світовою практикою. Для підтвердження наявності даної функції в контролерах, ДСТУ 4157 та ДСТУ 4158 стосуються контролерів та автоматизованих систем керування дорожнім рухом. Прийнятий у 2017 року гармонізований з європейським стандарт ДСТУ EN 12368:2017 на світлофори пунктом 6.3 передбачає, що українські виробники, як і європейські можуть виготовляти світлофори з класами затемнення D1 та D0. Замовник не виключає можливості, щодо закупівлі світлофорів з класом затемнення D1, оскільки це значно знижує споживання електроенергії світлофорами в нічний час. Але, для реалізації функції затемнення в світлофорах, ця функція одночасно повинна бути реалізована й в дорожніх контролерах. ДСТУ 4157 та ДСТУ 4158 не містить інформації щодо реалізації режиму затемнення в контролерах, що, відповідно не забороняє реалізацію цієї функції. Більш того, дана функція в контролерах не є чимось унікальним. В контролерах багатьох українських та європейських виробників дана функція реалізована.
Дата відповіді: 31.07.2023 18:21
Відповідь надана

практична перевірка

Номер: d67a2c91efc440929f079b9d101b148b
Дата опублікування: 28.07.2023 14:37
Опис: Щодо вимоги Замовника про надання протягом 3-х (трьох) робочих днів зразок ДК для практичної перевірки можливості підключення до однієї з існуючих АСКДР Замовника. Щоб не допустити суб’єктивну оцінку пропозицію учасника, просимо надати методику по якій буде Замовником оцінюватися виконання учасником цієї вимоги.
Відповідь: Доброго дня ! Ваше запитання розглянуто! Після надання Учасником зразка дорожнього контролера (ДК) Замовнику, проводитиметься тестування ДК у складі робочої групи на відповідність технічним вимогам, зазначеним в тендерній документації, в яку будуть включені представники Замовника, а також Учасника, який надав зразок ДК. Після тестування дорожнього контролера на відповідність технічним вимогам тендерної документації результати перевірки будуть відображені в Протоколі, один примірник якого буде надано Учаснику.
Дата відповіді: 31.07.2023 18:21
Відповідь надана

надання взірця

Номер: 59475dbb762d4929aca4c1b9bc599505
Дата опублікування: 28.07.2023 14:37
Опис: Згідно технічних вимог учасник процедури закупівлі, за необхідності, на письмовий запит Замовника надає протягом 3-х (трьох) робочих днів зразок ДК для практичної перевірки можливості підключення до однієї з існуючих АСКДР Замовника. Просимо надати роз’яснення, яким нормативним документом учасники повинні надавати взірці ДК. Якщо така вимога не визначена жодним Законом чи іншим нормативним документом, то просимо внести зміни в документацію.
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто. Повідомляємо Вас, що технічні вимоги замовником опрацьовані відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, а також з врахуванням досвіду попередніх закупівель, коли учасник надав товар, а він по технічним характеристикам не підійшов замовнику, подальше застосування, неможливо. Тому пропонуємо діяти відповідно до технічних вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 31.07.2023 18:18